Als je bedwantsjes schattig vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik wil naar Parijsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Ja, liever gewoon thuis danquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?
Oh ik las eerst dat je Buda's badkamer even ging boenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.
Alleen hoef je in een hotel niet zelf je bed te verschonenquote:
quote:
Marseillequote:
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Gewoon even een muziekje voor ze opzettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.quote:
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Nee die heeft er ook weinig aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleurquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.quote:
Wij zijn een inclusieve en diverse klanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |