Oh ik las eerst dat je Buda's badkamer even ging boenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.
Alleen hoef je in een hotel niet zelf je bed te verschonenquote:
quote:
Marseillequote:
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Gewoon even een muziekje voor ze opzettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.quote:
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Nee die heeft er ook weinig aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleurquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.quote:
Wij zijn een inclusieve en diverse klanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
Levert zelfs subsidie opquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij zijn een inclusieve en diverse klan
toch niet voor kleurlingenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook een?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleur
Dus ik mag zelfs gender non-conforming zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je maar niet non-binair bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus ik mag zelfs gender non-conforming zijn?
De nakomeling van Cleopatraquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze Noord-Afrikaanse toevoeging hier.
Ik heb er even over getwijfeld, maar ik vond dat toch te mainstream.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je maar niet non-binair bent
En slaapjes en voedingen en drukte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.
En toch lopen er veel ouders met baby's rond in het park.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de boot naar Europa gekomen zoals het hoort.
Bij die eerste zin had het ook nog over de gemiddelde FOK!-user kunnen gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.
En toch lopen er veel ouders met baby's rond in het park.
Die mogen gratis naar binnen, is goedkoper dan een babysitterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag in de Efteling zag ik ook mensen met baby's waar de navelstreng nog bijna aan zat zo klein.
Moet het wel goede kwaliteit zijn anders schijnt ie door.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleur
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het wel goede kwaliteit zijn anders schijnt ie door.
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze wegquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
DHL bezorgt wel altijd met de strugglebus hé.
Denk dat ze het weer bij die ene winkel neerleggen waar je zo graag naartoe gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze weg
Nu vraag je erom en doen ze het niet. Je had beter niks kunnen zeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze weg
misschien jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu vraag je erom en doen ze het niet. Je had beter niks kunnen zeggen.
welke was dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het weer bij die ene winkel neerleggen waar je zo graag naartoe gaat.
ohhhh diequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n telefoonzaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |