Hahaquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,quote:
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,
Buiten kwam ik woonbegeleider tegen, die had zijn hele marathon er al op zitten. net boven de 3 uur![]()
Collega heeft het ook prima gedaan, die liep nog frisjes als je bedenkt dat hij nog maar een paar meter moest..
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Viel mee. Ik stond op een punt waar je de finish al kon zien, dat motiveert eigenlijk al genoegquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.
Wacht daar nog maar even meequote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
Ik reis met het OV, dus ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?
Allemaal van die besmettelijke mensenquote:
Stardustquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Zo thuis maar eens een film opzetten dan.
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Runaway Jury. Vorige week weer eens gekeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon iets gezelligs als Children Of Men ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je zo besmettelijk?quote:
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?
Goede reis dan nog evenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.
Je hebt alles wat ik aanbeveel toch al gezien denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezetquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Misschien toch maar kijken voor een film voor donderdag. Een stad bezoeken wat ik als optie had deze vakantie gaat hem denk ik niet worden..
Die is zo leuk hčquote:
Was ik net te laat met de pirk gister?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Is het hier besmettelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Ik weet niet of die pirk helpt tegen deze specifieke variantquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ik net te laat met de pirk gister?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Foqueville plat met kwovid straks
quote:
Ik heb ze in ieder geval beide niet gezien. En ze staan beide op streamdiensten die ik heb. Bookmarked.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Runaway Jury. Vorige week weer eens gekeken.
Whehe. Wel een hele goeie film. Ik probeerde hem een paar maanden terug ook al aan m'n moeder te slijten als excuus om hem weer eens te kijken, maar tot zo ver geen beet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs als Children Of Men ofzo
That's the spirit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt alles wat ik aanbeveel toch al gezien denk ik.
Ff de GGD bellenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of die pirk helpt tegen deze specifieke variant
Op welke staat Runaway Jury? Ik heb 'm alleen op dvd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze in ieder geval beide niet gezien. En ze staan beide op streamdiensten die ik heb. Bookmarked.
Ik ga denk ik wel voor iets korter vanavond, want ik begin nu ook hoofdpijn te krijgen.
Flauw wel, het is geen enge film ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Wel een hele goeie film. Ik probeerde hem een paar maanden terug ook al aan m'n moeder te slijten als excuus om hem weer eens te kijken, maar tot zo ver geen beet.
Gisnep+quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op welke staat Runaway Jury? Ik heb 'm alleen op dvd.
Misschien had ik niet als teaser de uitstekende single-take achtervolgingsscene in de auto moeten laten zien.quote:
Als je die single-take op het einde laat zien heb je al de halve film laten zienquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien had ik niet als teaser de uitstekende single-take achtervolgingsscene in de auto moeten laten zien.
"Kijk dit eens, klein voorproefje"quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die single-take op het einde laat zien heb je al de halve film laten zien
Nee. Gaat op de lijst.quote:
Volgens mij is het een best korte film, net iets meer dan 1,5 uur ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kijk dit eens, klein voorproefje"
*start gewoon bluray*
Lange trailer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het een best korte film, net iets meer dan 1,5 uur ofzo
Nee echt waardeloos. Ik had hem ook maar illegaal binnen gehengeld een paar jaar geleden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Gaat op de lijst.
Staat niet op streamingdiensten zo te zien. Meerst maar eens op andere manieren bemachtigen.
Die heb ik geloof ik ook een tijdje terug gezien op netflixquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Time Trap (2017) - Reference View - IMDb
Ik vond deze ook wel lekker wegkijken
Ken je de films van Ti West?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oké er staat een korte film van Wes Anderson op Netflix die m'n moeder ook wel wil zien. Prima. Later deze week maar eens wat van de suggesties kijken.
Friesland is voor mij best wel een lange trip om er te komen. Mocht ik het doen, maak er liever een paar dagen van. Dat gaat nu nog niet gebeuren iigquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezet
en het werkt nog steeds
https://www.eisinga-planetarium.nl/
Ik ben net aan Beckham begonnen. Even pauze, want zin om drinken te pakken..quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Jackass forever staat op netlflix. Ook leuk.
Worden straks allemaal van de boot afgegooid als ze niet luisteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Is er net weer eentje bezigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moet
Ze maken ook een teringherrie als ze etenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
@bitterbal vind dit leukquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maken ook een teringherrie als ze eten
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
Japanners ook?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aanquote:
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aan
Je moet het treffenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Omdat de tourbussen van ze al om 06.30 vertrekken omdat ze nog 34 plekken moeten bezoeken die dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |