Friesland is voor mij best wel een lange trip om er te komen. Mocht ik het doen, maak er liever een paar dagen van. Dat gaat nu nog niet gebeuren iigquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezet
en het werkt nog steeds
https://www.eisinga-planetarium.nl/
Ik ben net aan Beckham begonnen. Even pauze, want zin om drinken te pakken..quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Jackass forever staat op netlflix. Ook leuk.
Worden straks allemaal van de boot afgegooid als ze niet luisteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Is er net weer eentje bezigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moet
Ze maken ook een teringherrie als ze etenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
@bitterbal vind dit leukquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maken ook een teringherrie als ze eten
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
Japanners ook?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aanquote:
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aan
Je moet het treffenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Omdat de tourbussen van ze al om 06.30 vertrekken omdat ze nog 34 plekken moeten bezoeken die dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |