SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja en ze zijn nog steeds geen beste vriendjes dus beetje spannend is het wel om 48 uur weg te zijn.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... er is weer boerenkool beschikbaar
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergadering van de VVE. Alle egels aan een ronde tafel, de voorzitter met een ketting van takjes en een klein houten hamertje.. "ORDE IN DE ZAAL!".
Wauw, rustigquote:
Ja, maar niet van Unox.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon geen fan van. Behalve de rookworst, die is wel lekker.
Welke dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Unox.
Kan je net zo goed een pot zout leegeten.
Van de slager of zo'n 'slagersrookworst' van de supermarktquote:
Prikkelbare individuen. Vreselijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”
Die gebruik ik alleen in een preischotel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Unox.
Kan je net zo goed een pot zout leegeten.
Dit pik ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”
Ik heb in mijn preischotel alleen prei en gehaktquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen in een preischotel.
Rookworsten zitten in de bosjesquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de slager of zo'n 'slagersrookworst' van de supermarkt
@:Budapestenaar die zitten gewoon in de bosjes
Die heb ik nog nooit opquote:
Ik prik hier zo doorheenquote:
Klopt en kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rookworsten zitten in de bosjes
Of de slagers
Ach meiiid vergeet je havercappuutje nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week maandag heb ik personal training én pilates
Even kijken of ik dinsdag nog overeind sta.
en spekjes met lekkere jusquote:
Heerlie de peerliequote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Nou zekerquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en kloptVerhelderend gesprek he ?
Boerinnenkoolquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb in mijn preischotel alleen prei en gehakt
inb4 waarom geen broccoli ?
Daarom hoort de rookworst erbij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.
Geen chai latte met hazelnootmelk drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Goed voor de inflatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, mijn salaris mag ook wel weer omhoog, in dat geval.quote:
Gelukkig is het al 8 oktober.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktoberquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het al 8 oktober.
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik 4x per jaar vliegen ipv 3x
Ja, eigenlijk wil ik best blijven, maar dat is financieel wat lastig, misschienquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
Wel veel voorpret bij jou altijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktober
Dus nu alvast voorpret
Gewoon om het jaar rond de jaarwisseling vliegenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rookworsten zitten in de bosjes
Of de slagers
Zoiets, maar dan met koffie en Lindt munt chocoladequote:
quote:
Gelijk geven, ongemakkelijk lachen en voorzichtig wegschuifelenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.
Gewoon gelijk geven
Dus. Wanneer is de volgende.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.pathe.nl/film/26767/one-true-loves
Net hier geweest. Vermakelijk filmpje, geen hoogvlieger, maar gewoon lekker layback kijken
Ik heb nog een week vakantie, dus wie weet komende week nogquote:
Ooohh. 👀quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vakantie, dus wie weet komende week nog
Ik ga liever overdag tbh. Zoals net was het heerlijk. Wehadden ook een relaxed seat zaal. Maar met wie ik was hebben we eigenlijk al tussen neus en lippen door gezegd dat er een volgende keer komt.
.. vertel ons meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga liever overdag tbh. Zoals net was het heerlijk. Wehadden ook een relaxed seat zaal. Maar met wie ik was hebben we eigenlijk al tussen neus en lippen door gezegd dat er een volgende keer komt.
3.6 op IMDB?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Omg ze vertonen The Room in december. Meteen geboekt.
Als dat geen seksje wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.quote:
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.
quote:
Ok, ik kende de film nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.
Vooral omdat het serieus bedoeld was, niet zoals veel B-films die zichzelf al belachelijk maken tijdens het filmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.
"huis"genote van mij. Zelfde bouwjaar. Puur vriendschappelijkquote:
Precies. Eigenlijk best gemeen maar de goede baggerfilms zijn altijd van mensen die oprecht een poging deden en faalden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral omdat het serieus bedoeld was, niet zoals veel B-films die zichzelf al belachelijk maken tijdens het filmen.
Heeft hij de andere helft gegeten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een halve hema rookworst en ik geef Buda de schuld.
OMG WAT! Dat moet ik zien! Welke bios?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Omg ze vertonen The Room in december. Meteen geboekt.
Die onderbroek maakt het wel af.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Echt bijna tien jaar geleden inmiddels samen met Muis006 Lompehork een gesigneerde bluray en Tommy Wiseau onderbroek cadeau gedaan voor z'n verjaardag. We keken wel eens slechte films met z'n allen.
Muis en Hork ook ooit eens gemeet. Hork was bij de premiere van White House Down en Muis bij iets in EHV waar ook onder andere Oh-Oh bij was..quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Echt bijna tien jaar geleden inmiddels samen met Muis006 Lompehork een gesigneerde bluray en Tommy Wiseau onderbroek cadeau gedaan voor z'n verjaardag. We keken wel eens slechte films met z'n allen.
In die andere categorie: ik las van de week dat The Velicopastor 2 klaar is met filmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk best gemeen maar de goede baggerfilms zijn altijd van mensen die oprecht een poging deden en faalden.
SS Doomtrooper staat ook schandalig laag @GGMMquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.
Uhuh. Raarste verzoek wat ik ooit gedaan heb denk ik. Hé meneer de regisseur, kunt u ook de onderbroek signeren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die onderbroek maakt het wel af.
Uh oh.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In die andere categorie: ik las van de week dat The Velicopastor 2 klaar is met filmen.
Ken ik niet. Klinkt als een uitmuntende film.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SS Doomtrooper staat ook schandalig laag @:ggmm
Neem je ook plastic bestek mee?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://kinorotterdam.nl/films/the-room-2003/
Ik ga 14 december.
Goorlel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
De zon wil er nog niet echt doorkomen, wel een beetje plakkerig warm met lopen
Hoezo nou weerquote:
Ik ben benieuwd hoeveel van dat soort tradities hier ook gedaan worden tijdens de vertoning.quote:
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik die 19.00 uur screening ga reddenquote:
Ja, ik had wel de 19:00 geboekt. Anders wordt het wel erg laat met een werkdag er na.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik die 19.00 uur screening ga reddenIk ga morgen even kijken in mn werkagenda
Gewoon de dag er na vrij nemen danquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik had wel de 19:00 geboekt. Anders wordt het wel erg laat met een werkdag er na.
De grijsheid is begonnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
De zon wil er nog niet echt doorkomen, wel een beetje plakkerig warm met lopen
De donkere dagen zijn aanstaandequote:
Dat klopt toch altijd wel?quote:
Ik ben gewoon een nette jongeman hoorquote:
Het is helemaal niet koud joh.quote:
Frebbie stelt zich gewoon aanquote:
Ik zit gewoon onder een dekentje hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is helemaal niet koud joh.
En het is nooit te koud voor ijs
Ik in korte broekquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit gewoon onder een dekentje hoor
ik vind dat raarquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
oh, jammer zeg, is het zo slecht weer daar dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en dat was de vakantie. Toch helemaal naar Euston gereden. Daar toch het bericht dat de boel toch gecanceld was. Nu weer op weg naar Harwich. Morgen thuis.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en dat was de vakantie. Toch helemaal naar Euston gereden. Daar toch het bericht dat de boel toch gecanceld was. Nu weer op weg naar Harwich. Morgen thuis.
mja ik vind niet dat je hem de schuld kan geven, van mij mag hij nog wel blijven, wat ajax nodig heeft is rust en continuiteit momenteel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
De beste Hagenees bij ajax ligt er na vandaag wel uit denk ik.
Nee! Wat ongelofelijk kut! En nu dan? Kan je iets terugkrijgen van je reisverzekering ofzo? Wat zuur, je had je er zo op verheugd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Canccelcultuurquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geknoei met die boten steeds. Anders lekker vliegen en altijd scoren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter opletten, het zijn de treinen die zijn gecanceled omdat heel het spoornet onder water staatquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geknoei met die boten steeds. Anders lekker vliegen en altijd scoren.
volgens mij ook niet veel beter hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geknoei met die boten steeds. Anders lekker vliegen en altijd scoren.
Beetje excessief dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:05 schreef Karzai het volgende:
de tiefus zat vorig jaar drie uur lang in een bloedheet vliegtuig omdat er een beetje sneeuw lag, je kon met moeite nog een bekertje lauw water krijgen en dan nog hebben die spaanse hoeren het lef te zeiken dat je geen mondkapje op hebt
Ja ik weet het. Maar alles is kut totdat je een privéjet hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
"lekker" vliegen. Uren op een vliegveld sjokken om dan met een hele groep mensen in een metalen buis gevuld met andermans scheten te wachten tot je nog een keer op een ander vliegveld om je bagage mag bedelen.
Nou dit is wel heel overdreven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
"lekker" vliegen. Uren op een vliegveld sjokken om dan met een hele groep mensen in een metalen buis gevuld met andermans scheten te wachten tot je nog een keer op een ander vliegveld om je bagage mag bedelen.
Trein.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar alles is kut totdat je een privéjet hebt.
Auto: uren en uren autobahn. Stoppen in menselijke varkensbedrijven die ¤6,99 voor een Gore bak koffie vragen en ¤1 om te zeiken in een naar ammoniak ruikende pisbak.
Boot: gaat vaker niet dan wel, het stormt altijd waardoor je de dansvloer onderkotst.
Vliegtuig: zie boven.
Het is ook niet echt mijn hobby, maar toch een beetje noodzakelijk kwaad voor bepaalde reizenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wacht op de transatlantische elektrische waterfiets.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn hobby, maar toch een beetje noodzakelijk kwaad voor bepaalde reizen
Alle vervoersmiddelen zijn w.m.b. een noodzakelijk kwaad. Zou me het liefst naar de bestemming teleporteren.. maar ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ligt eraan welke maatschappij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ik vond "lekker vliegen" ook niet helemaal conform de werkelijkheid.
Dan ga ik wel gewoon naar de bioscoop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan welke maatschappij.
De laatste keer enorme ruime plekken.
Films onderweg. Eten en drinken inclusief en een rustig vliegtuig.
Zelfs 1e klas blijft vliegen gewoon een verschrikking vind ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja? Waarom?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs 1e klas blijft vliegen gewoon een verschrikking vind ik.
Ik had graag gewild dat de Concorde nog vloogquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht op de transatlantische elektrische waterfiets.
Gehoorschade oplopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had graag gewild dat de Concorde nog vloog
Sowieso kun je beter gewoon een lijnvlucht hebben dan zo'n budgetchartertje waar je voor elk grammetje extra bagage met je ribben kunt afrekenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het begint al bij je koffer pakken en moeten opletten wat je in je handbabage stopt. Dan ben ik nog niet eens aangekomen op het vliegveld waar ik altijd een 'random' extra check door moet en je vervolgens moet zitten wachten op het boarden. Dan hopen op geen vertraging en vervolgens uren vliegen en alsnog niet fatsoenlijk kunnen slapen terwijl je languit kunt liggen omdat er om de paar uur weer een maaltijd geserveerd moet worden. Om over de aankomst, vooral in non-schengen landen, nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja? Waarom?
Vind ik wel lekker, eindelijk rust om eens een boek te lezen, film te kijken.
En de hovercrafts over het Kanaal.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had graag gewild dat de Concorde nog vloog
Als je je zoals ik nergens druk om maakt is het best lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het begint al bij je koffer pakken en moeten opletten wat je in je handbabage stopt. Dan ben ik nog niet eens aangekomen op het vliegveld waar ik altijd een 'random' extra check en je vervolgens moet zitten wachten op het boarden. Dan hopen op geen vertraging en vervolgens uren vliegen en alsnog niet fatsoenlijk kunnen slapen terwijl je languit kunt liggen omdat er om de paar uur weer een maaltijd geserveerd moet worden. Om over de aankomst, vooral in non-schengen landen, nog maar te zwijgen.
Als ik maar 2x per jaar vloog zou ik me er ook niet zo druk om maken. Maar er waren tijden dat ik wekelijks vloog en dan ga je je er steeds meer aan ergerenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je je zoals ik nergens druk om maakt is het best lekker
Dat constant met eten aankomen zetten is in een vliegtuig soms wel vervelend ja, want je ligt dan of te slapen en ze maken je ervoor wakker, of je kunt niet slapen omdat je bang bent de maaltijd te missenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het begint al bij je koffer pakken en moeten opletten wat je in je handbabage stopt. Dan ben ik nog niet eens aangekomen op het vliegveld waar ik altijd een 'random' extra check door moet en je vervolgens moet zitten wachten op het boarden. Dan hopen op geen vertraging en vervolgens uren vliegen en alsnog niet fatsoenlijk kunnen slapen terwijl je languit kunt liggen omdat er om de paar uur weer een maaltijd geserveerd moet worden. Om over de aankomst, vooral in non-schengen landen, nog maar te zwijgen.
Nou dat wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik flikker het liefst gewoon alles in de auto en rij weg
dat is nog het bestequote:Op zondag 8 oktober 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik flikker het liefst gewoon alles in de auto en rij weg
quote:
Meeste krijg ik wel terug met annuleren. Maar ja. Ik wil nu gewoon mijn bed in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Wat ongelofelijk kut! En nu dan? Kan je iets terugkrijgen van je reisverzekering ofzo? Wat zuur, je had je er zo op verheugd.
"Plakkerig"quote:
Dus je bent eigenlijk alleen nog maar aan het reizen geweest?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste krijg ik wel terug met annuleren. Maar ja. Ik wil nu gewoon mijn bed in.
Ja hoe zou jij benauwd weer waar je van gaat zweten noemen dan?quote:
Ja snap ik ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
veel plezier vanavondquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef Ama het volgende:
Ah dit is het shirt wat ze voor Amsterdam hebben ontworpen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
Ik begreep hem eerst niet.
ah, ik zie het er ook niet in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier vanavond jaquote:
Balen zeg Flesquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:
Heb je hem daarna even op zijn bek geslagen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een kerel aangesproken die tegen een muur achter mijn appartement staat te zeiken. Gelijk een grote bek natuurlijk
Nee dat niet. Ik heb gevraagd waar hij woont, zodat ik morgen even bij hem in de tuin kan komen pissen. Maar dat vond hij dan weer geen goed ideequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem daarna even op zijn bek geslagen?
Dat is hier zo’n beetje wekelijkse kostquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een kerel aangesproken die tegen een muur achter mijn appartement staat te zeiken. Gelijk een grote bek natuurlijk
Ja. En dat gaat nog wel even door ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk alleen nog maar aan het reizen geweest?
Had je moeten voorstellen of je tegen hem aan mocht zeikenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb gevraagd waar hij woont, zodat ik morgen even bij hem in de tuin kan komen pissen. Maar dat vond hij dan weer geen goed idee
Ja, hier ook. Meestal klop ik even op het raam en zwaai ik als ze met hun leuter buitenboord staan. Soms kunnen ze dan gelijk niet meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is hier zo’n beetje wekelijkse kost
Ja, ik was net geweestquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je moeten voorstellen of je tegen hem aan mocht zeiken
Maar ben je alweer thuis danquote:
Oh dacht dat je nog op vakantie wasquote:
Was wel naar Budadorp gelopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog gekeken of ik je zag lopen vandaag trouwens
Gelijk shy bladder syndromequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Meestal klop ik even op het raam en zwaai ik als ze met hun leuter buitenboord staan. Soms kunnen ze dan gelijk niet meer
Krijg je wel zo’n bonnetje die je weer kunt besteden bij het volgende varkensbedrijfquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar alles is kut totdat je een privéjet hebt.
Auto: uren en uren autobahn. Stoppen in menselijke varkensbedrijven die ¤6,99 voor een Gore bak koffie vragen en ¤1 om te zeiken in een naar ammoniak ruikende pisbak.
Boot: gaat vaker niet dan wel, het stormt altijd waardoor je de dansvloer onderkotst.
Vliegtuig: zie boven.
Toeter je dan altijd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog gekeken of ik je zag lopen vandaag trouwens
Ik was er al wat eerder, rond lunchtijdquote:
quote:
Nou dat is mooi kut zegquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat gaat nog wel even door ook.
Maar het gaat toch om de reis niet om de bestemmingquote:
Hahaquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,quote:
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,
Buiten kwam ik woonbegeleider tegen, die had zijn hele marathon er al op zitten. net boven de 3 uur![]()
Collega heeft het ook prima gedaan, die liep nog frisjes als je bedenkt dat hij nog maar een paar meter moest..
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Viel mee. Ik stond op een punt waar je de finish al kon zien, dat motiveert eigenlijk al genoegquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.
Wacht daar nog maar even meequote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
Ik reis met het OV, dus ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?
Allemaal van die besmettelijke mensenquote:
Stardustquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Zo thuis maar eens een film opzetten dan.
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Runaway Jury. Vorige week weer eens gekeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon iets gezelligs als Children Of Men ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je zo besmettelijk?quote:
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?
Goede reis dan nog evenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.
Je hebt alles wat ik aanbeveel toch al gezien denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezetquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Misschien toch maar kijken voor een film voor donderdag. Een stad bezoeken wat ik als optie had deze vakantie gaat hem denk ik niet worden..
Die is zo leuk hèquote:
Was ik net te laat met de pirk gister?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Is het hier besmettelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Ik weet niet of die pirk helpt tegen deze specifieke variantquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ik net te laat met de pirk gister?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Foqueville plat met kwovid straks
quote:
Ik heb ze in ieder geval beide niet gezien. En ze staan beide op streamdiensten die ik heb. Bookmarked.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Runaway Jury. Vorige week weer eens gekeken.
Whehe. Wel een hele goeie film. Ik probeerde hem een paar maanden terug ook al aan m'n moeder te slijten als excuus om hem weer eens te kijken, maar tot zo ver geen beet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs als Children Of Men ofzo
That's the spirit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt alles wat ik aanbeveel toch al gezien denk ik.
Ff de GGD bellenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of die pirk helpt tegen deze specifieke variant
Op welke staat Runaway Jury? Ik heb 'm alleen op dvd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze in ieder geval beide niet gezien. En ze staan beide op streamdiensten die ik heb. Bookmarked.
Ik ga denk ik wel voor iets korter vanavond, want ik begin nu ook hoofdpijn te krijgen.
Flauw wel, het is geen enge film ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Wel een hele goeie film. Ik probeerde hem een paar maanden terug ook al aan m'n moeder te slijten als excuus om hem weer eens te kijken, maar tot zo ver geen beet.
Gisnep+quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op welke staat Runaway Jury? Ik heb 'm alleen op dvd.
Misschien had ik niet als teaser de uitstekende single-take achtervolgingsscene in de auto moeten laten zien.quote:
Als je die single-take op het einde laat zien heb je al de halve film laten zienquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien had ik niet als teaser de uitstekende single-take achtervolgingsscene in de auto moeten laten zien.
"Kijk dit eens, klein voorproefje"quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die single-take op het einde laat zien heb je al de halve film laten zien
Nee. Gaat op de lijst.quote:
Volgens mij is het een best korte film, net iets meer dan 1,5 uur ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kijk dit eens, klein voorproefje"
*start gewoon bluray*
Lange trailer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het een best korte film, net iets meer dan 1,5 uur ofzo
Nee echt waardeloos. Ik had hem ook maar illegaal binnen gehengeld een paar jaar geleden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Gaat op de lijst.
Staat niet op streamingdiensten zo te zien. Meerst maar eens op andere manieren bemachtigen.
Die heb ik geloof ik ook een tijdje terug gezien op netflixquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Time Trap (2017) - Reference View - IMDb
Ik vond deze ook wel lekker wegkijken
Ken je de films van Ti West?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oké er staat een korte film van Wes Anderson op Netflix die m'n moeder ook wel wil zien. Prima. Later deze week maar eens wat van de suggesties kijken.
Friesland is voor mij best wel een lange trip om er te komen. Mocht ik het doen, maak er liever een paar dagen van. Dat gaat nu nog niet gebeuren iigquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezet
en het werkt nog steeds
https://www.eisinga-planetarium.nl/
Ik ben net aan Beckham begonnen. Even pauze, want zin om drinken te pakken..quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Jackass forever staat op netlflix. Ook leuk.
Worden straks allemaal van de boot afgegooid als ze niet luisteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi wel met die Chinezen. Af en toe staat er eentje op, die met wat stemverheffing het volk toespreekt alsof hij de leider is, maar NIEMAND luistert
Is er net weer eentje bezigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo praten die Chinezen altijd, waarschijnlijk zegt die gewoon dat het weer een beetje tegenvalt of dat die naar het toilet moet
Ze maken ook een teringherrie als ze etenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
@bitterbal vind dit leukquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maken ook een teringherrie als ze eten
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
In hostels waren het wel altijd Chinezen die een enorm kabaal maakten midden in de nacht. Niet met praten ofzo maar dan waren ze eindeloos dingen aan het herverdelen in hun koffers ofzo en dan was ieder item apart verpakt in papier en kraakplastic. Teringherrie als je probeert te slapen
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
Japanners ook?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alleen Chinezen. Alle Aziaten.
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aanquote:
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staren je alleen maar de hele tijd angstig aan
Je moet het treffenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen, en als ik de verhalen zo af en toe lees ben ik daar blij om ook
Omdat de tourbussen van ze al om 06.30 vertrekken omdat ze nog 34 plekken moeten bezoeken die dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn 's ochtends ineens verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |