Dat constant met eten aankomen zetten is in een vliegtuig soms wel vervelend ja, want je ligt dan of te slapen en ze maken je ervoor wakker, of je kunt niet slapen omdat je bang bent de maaltijd te missenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het begint al bij je koffer pakken en moeten opletten wat je in je handbabage stopt. Dan ben ik nog niet eens aangekomen op het vliegveld waar ik altijd een 'random' extra check door moet en je vervolgens moet zitten wachten op het boarden. Dan hopen op geen vertraging en vervolgens uren vliegen en alsnog niet fatsoenlijk kunnen slapen terwijl je languit kunt liggen omdat er om de paar uur weer een maaltijd geserveerd moet worden. Om over de aankomst, vooral in non-schengen landen, nog maar te zwijgen.
Nou dat wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik flikker het liefst gewoon alles in de auto en rij weg
dat is nog het bestequote:Op zondag 8 oktober 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik flikker het liefst gewoon alles in de auto en rij weg
quote:
Meeste krijg ik wel terug met annuleren. Maar ja. Ik wil nu gewoon mijn bed in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Wat ongelofelijk kut! En nu dan? Kan je iets terugkrijgen van je reisverzekering ofzo? Wat zuur, je had je er zo op verheugd.
"Plakkerig"quote:
Dus je bent eigenlijk alleen nog maar aan het reizen geweest?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste krijg ik wel terug met annuleren. Maar ja. Ik wil nu gewoon mijn bed in.
Ja hoe zou jij benauwd weer waar je van gaat zweten noemen dan?quote:
Ja snap ik ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
veel plezier vanavondquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef Ama het volgende:
Ah dit is het shirt wat ze voor Amsterdam hebben ontworpen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
Ik begreep hem eerst niet.
ah, ik zie het er ook niet in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier vanavond jaquote:
Balen zeg Flesquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |