Heerlie de peerliequote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Nou zekerquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en kloptVerhelderend gesprek he ?
Boerinnenkoolquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb in mijn preischotel alleen prei en gehakt
inb4 waarom geen broccoli ?
Daarom hoort de rookworst erbij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.
Geen chai latte met hazelnootmelk drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Goed voor de inflatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, mijn salaris mag ook wel weer omhoog, in dat geval.quote:
Gelukkig is het al 8 oktober.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktoberquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het al 8 oktober.
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik 4x per jaar vliegen ipv 3x
Ja, eigenlijk wil ik best blijven, maar dat is financieel wat lastig, misschienquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
Wel veel voorpret bij jou altijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktober
Dus nu alvast voorpret
Gewoon om het jaar rond de jaarwisseling vliegenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rookworsten zitten in de bosjes
Of de slagers
Zoiets, maar dan met koffie en Lindt munt chocoladequote:
quote:
Gelijk geven, ongemakkelijk lachen en voorzichtig wegschuifelenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.
Gewoon gelijk geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |