SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja en ze zijn nog steeds geen beste vriendjes dus beetje spannend is het wel om 48 uur weg te zijn.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... er is weer boerenkool beschikbaar
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergadering van de VVE. Alle egels aan een ronde tafel, de voorzitter met een ketting van takjes en een klein houten hamertje.. "ORDE IN DE ZAAL!".
Wauw, rustigquote:
Ja, maar niet van Unox.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon geen fan van. Behalve de rookworst, die is wel lekker.
Welke dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Unox.
Kan je net zo goed een pot zout leegeten.
Van de slager of zo'n 'slagersrookworst' van de supermarktquote:
Prikkelbare individuen. Vreselijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”
Die gebruik ik alleen in een preischotel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Unox.
Kan je net zo goed een pot zout leegeten.
Dit pik ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ene egel tegen de andere egel: “Je moet niet zo stekelig doen joh!”
Ik heb in mijn preischotel alleen prei en gehaktquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen in een preischotel.
Rookworsten zitten in de bosjesquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de slager of zo'n 'slagersrookworst' van de supermarkt
@:Budapestenaar die zitten gewoon in de bosjes
Die heb ik nog nooit opquote:
Ik prik hier zo doorheenquote:
Klopt en kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rookworsten zitten in de bosjes
Of de slagers
Ach meiiid vergeet je havercappuutje nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week maandag heb ik personal training én pilates
Even kijken of ik dinsdag nog overeind sta.
en spekjes met lekkere jusquote:
Heerlie de peerliequote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Nou zekerquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en kloptVerhelderend gesprek he ?
Boerinnenkoolquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb in mijn preischotel alleen prei en gehakt
inb4 waarom geen broccoli ?
Daarom hoort de rookworst erbij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerenkool is een vrouwelijk gerecht
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn preischotel is in laagjes: prei, aardappelpuree, kaas, beetje paneermeel voor een korstje, en dan de rookworst erop.
Geen chai latte met hazelnootmelk drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach meiiid vergeet je havercappuutje niet
Goed voor de inflatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, mijn salaris mag ook wel weer omhoog, in dat geval.quote:
Gelukkig is het al 8 oktober.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 oktober gaat de telefoonrekening met 10% omhoog.
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktoberquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het al 8 oktober.
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik 4x per jaar vliegen ipv 3x
Ja, eigenlijk wil ik best blijven, maar dat is financieel wat lastig, misschienquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
Wel veel voorpret bij jou altijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg de rekening ergens medio of eind oktober
Dus nu alvast voorpret
Gewoon om het jaar rond de jaarwisseling vliegenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig als het een even aantal is, kom je ook weer thuis.
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rookworsten zitten in de bosjes
Of de slagers
Zoiets, maar dan met koffie en Lindt munt chocoladequote:
quote:
Gelijk geven, ongemakkelijk lachen en voorzichtig wegschuifelenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4e hoorde gisteren een rookworst in de bosjes in Doornwerth.
Gewoon gelijk geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |