SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
in een cafe of op het perron?quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee al van af. Zat bijna niemand op dus ik was er zo door. Trein gaat pas over 2 uur dus ou maar even wortel schieten achter een kop koffie.
storm?quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt in Schotland echt ultra kutweer te zijn maar mijn trein rijdt vooralsnog.
vanwege slechte weer? NIet beter mrgen dan, heb je nog een nachtje dat je kan slapenquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik gewoon voor de zekerheid een ticket boeken voor de boot terug van vanavond?
oh dat ziet er niet best uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/303328/(...)ation-in-rivier.html
Ga je er electriciteit op zettenquote:
Kusje eropquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, erin zwemmen als nep haai
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, erin zwemmen als nep haai
[ afbeelding ]
maar gaat er dan sowieso wel weer een trein terug naar de boot?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat, jongens en meisjes, is waarom je een Flexi ticket wilt.
Hut terug geboekt voor vanavond, en mocht het toch lukken naar Schotland, boek ik hem gewoon weer om naar mijn originele plan![]()
Dit had ik wel ff nodig.
nou veel plezier dan maarquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik op 'jacht' naar een slachtoffer
Hola Haags hopjequote:
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar gaat er dan sowieso wel weer een trein terug naar de boot?
Gelukkig hebben wij de NS, die leggen het treinvervoer pas volledig stil nadat er een blaadje op het spoor ligt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.
Maar grote delen van Schotland hebben gisteren en vannacht 50 tot 80 mm regen gehad met uitschieters naar zelfs 180 mm. Dan is het logisch dat er her en der een spoorlijntje of twee weggespoeld is. Ondanks dat ik nog niks van de treinenboer gehoord heb verder.
Duim dat alles goed gaatquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.
Maar grote delen van Schotland hebben gisteren en vannacht 50 tot 80 mm regen gehad met uitschieters naar zelfs 180 mm. Dan is het logisch dat er her en der een spoorlijntje of twee weggespoeld is. Ondanks dat ik nog niks van de treinenboer gehoord heb verder.
Stapels krezantjes etenquote:
quote:
k sta er nog op.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bijpraten.
Had je daar nog dat halve huis mee?
Ja leukquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de NS, die leggen het treinvervoer pas volledig stil nadat er een blaadje op het spoor ligt.
We kunnen je het antwoord al geven. Als iemand daar een andere parkeerplek wil moet je al naar het consulaat toe. Dan zal eigendomsdeel aanpassen we bij de lokale groenteboer kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel of ze heeft het de afgelopen wekend geregeld.
maar zal haar vanaaf wel vragen
hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen je het antwoord al geven. Als iemand daar een andere parkeerplek wil moet je al naar het consulaat toe. Dan zal eigendomsdeel aanpassen we bij de lokale groenteboer kunnen.
waarom geef je nou geen antwoordquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is wel best frips buiten in m’n t shirt.
Hoe gaat het met je inhammen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje. Bij mijn bakkenbaarden ben ik best een beetje grijs.
Stabiel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je inhammen?
oh dat denk ik ook wel ja maar het consulaat kon als vervanging voor de notaris omdat ik niet naar berlijn wilde komenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je daarvoor vast naar de notaris moet.
Je hebt nu geen gordijnen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:12 schreef bitterbal het volgende:
ga gordijnen kopen zodat ik die grijsheid niet hoef te zien
Meteen dat led gordijn kopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:12 schreef bitterbal het volgende:
ga gordijnen kopen zodat ik die grijsheid niet hoef te zien
ja verleidelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen dat led gordijn kopen.
Gordijnen houden wel met de kou van de ramen tegen houden. Kost je minder stokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rolgordijnen maar die vind ik erg lelijk als die naar beneden zijn
ja maar dan moet je wel dikke he? schrok een beetje van de prijzen van gordijnen. Ga denk ik maar op werk gordijnen kopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gordijnen houden wel met de kou van de ramen tegen houden. Kost je minder stoken
Je kunt iemand het eigendom van een huis niet ontnemen zonder dat die persoon zelf tekent (of overlijdensakte).quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel of ze heeft het de afgelopen wekend geregeld.
maar zal haar vanaaf wel vragen
hoeft ook niet CEquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sprak gister trouwens onze link met hapje. Nog niet over hapje gehad.
ah dus moet op mijn stappen lettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt iemand het eigendom van een huis niet ontnemen zonder dat die persoon zelf tekent (of overlijdensakte).
Volgende week vrijdag zie ik hem weer. Had hem al 9 jaar niet meer gezien, dus misschien komt het toevallig ter sprakequote:
Je woont echt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ja volgens weerbericht blijft het alleen maar grijs
Hier volop zon vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
dat lijkt mij echt stug TENZIJ JIJ het toevallig toch ter sprake brengt🤔quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag zie ik hem weer. Had hem al 9 jaar niet meer gezien, dus misschien komt het toevallig ter sprake
Dunne gordijnen helpen al. Dikkere gordijnen helpen meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel dikke he? schrok een beetje van de prijzen van gordijnen. Ga denk ik maar op werk gordijnen kopen
Het is geen Thailand inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je woont echt op de verkeerde plek.
Een reden om naar Berlijn te gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik ook wel ja maar het consulaat kon als vervanging voor de notaris omdat ik niet naar berlijn wilde komen
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Denk vanmiddag lunch op terras.
Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt stug TENZIJ JIJ het toevallig toch ter sprake brengt🤔
jawel want je kent mij niet echt echtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?
Maar wel echt dus. Alleen niet echt echt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
Het is ook wel mooi geweest nu, tijd voor herfst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
Hopelijk valt het weer de rest van de week mee en heb je een fijne vakantie alsnogquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je rekent mij niet toch mensen die je kent dus
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh, welke was het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Vanavond eet ik shoarma.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat had ik donderdag. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond eet ik shoarma.
In b4: Ja maar jij bent geen vriend.
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
Is er tenminste iemand die je leuk vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!
Ben je nou weer weg?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
Heeft Zwabbie hem zeker stiekem gekochtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Daarom is FOK! zo bijzonder.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Klopt. Ik en mijn zeven ikken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er tenminste iemand die je leuk vindt
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?
We weten zelfs waar ze woontquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochZou alleen niet weten wanneer iemand zoiets zou vragen
Omdat wij stiekem ook een beetje je vrienden zijn tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Bitterbal kent niemand uit Zwitserland helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochZou alleen niet weten wanneer iemand zoiets zou vragen
Gewoon tijdens het gesprek heel random vragen of je iemand kent uit een willekeurige plaats in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat ze in 2022 en 2023 de Sophie Hermans look-a-like contest heeft gewonnen.quote:
Ja nou ja, heb gisteren ook nog een spiertje gescheurd toen in een rare beweging maakte. Hopelijk knapt dat snel een beetje op. Genoeg pijnstillers bij de hand gelukkig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk valt het weer de rest van de week mee en heb je een fijne vakantie alsnog
Ik heb jou gezienquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, heb gisteren ook nog een spiertje gescheurd toen in een rare beweging maakte. Hopelijk knapt dat snel een beetje op. Genoeg pijnstillers bij de hand gelukkig.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook tijdens de tafeltje vol-meet
Weet je zeker dat het niet haar look-a-like was?quote:
O ja, toen op dat terras daar. Was leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook tijdens de tafeltje vol-meet
Waarom kan ik hem toevoegen aan m'n mandje dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://mathmos.com/produ(...)ion-astro-lava-lamp/
Ook al iemand uit Rotterdam die ik ken.
Is wel zo jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat wij stiekem ook een beetje je vrienden zijn toch
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
van wat echte vrienden weet ik niet eens of ze überhaupt een relatie hebben.
Dan lijken me dat geen echte vrienden maar supervage kennissen, ik weet zelfs wat ze eten, wat hun dromen en angsten zijn, ik weet welke sokken ze graag dragen en ik ken elke ex en hun moeders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van CE weet ik dat Cali In vriendin is, van wat echte vrienden weet ik niet eens of ze überhaupt een relatie hebben.
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan welquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg wel tegen niemand dat ik jullie van FOK! ken trouwens.
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleurquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet haar look-a-like was?
Maak er soms maar 3 jaar van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef Haags het volgende:
Als je vrienden met kinderen hebt is het sowieso al bijna onmogelijk om eens goed af te kunnen spreken. Dus je ziet elkaar ipv 3x per week nog maar 1x in de 3 maanden of zo.
Ik lees dit altijd als fante Zeur.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleur
Misschien is ballie onderdeel van een eeneiige tweeling en zijn ze gescheiden bij de geboorte. Het zou mij niks verbazen dat Fleur zo'n sociaal experiment heeft opgetuigd met wat ik zo over haar lees hier.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleur
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan wel
Hebben ze daar geen ACHTUNG!!! of SCHEISSE!!!?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan wel
Altijd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik maak slecht afspraken met vrienden, omdat ik liever alleen ben, dan in het gezelschap van anderen.
Ja maar als ze dan doorvragen. Wat dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand gedaan, zou ik zelf eigenlijk ook niet doen want maakt verder ook niet uit voor het gesprek normaal gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan doorvragen. Wat dan?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Heb net maar een Kindle voor Gergi besteld, anders ben ik de mijne weer steeds kwijt op vakantie.
Kindlequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Heb net maar een Kindle voor Gergi besteld, anders ben ik de mijne weer steeds kwijt op vakantie.
Pak zelf de nieuwste turbozestienklepper en geef hem jouw oudequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Is de jouwe kapot?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook een andere bestellen
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon de paperwhite. Die heb ik zelf ook en ben er tevreden mee
Ook niet bij cool blue?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.
Overmorgen ofzo heb je weer prime dagen, in Nederland in elk geval, en dan zijn ze vaak goedkoper.
Oh geen idee eigenlijk, nergens last van en gebruik 'm zowel in de volle zon als in het donker.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.
Overmorgen ofzo heb je weer prime dagen, in Nederland in elk geval, en dan zijn ze vaak goedkoper.
De touch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee eigenlijk, nergens last van en gebruik 'm zowel in de volle zon als in het donker.
Welke heb je nu?
Hoezo niet? Misschien idd niet bij jou maar hier zitten ze welquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt primair een fysieke winkel.
O ja daar heb ik toen ook naar gekeken, want wilde een nieuwe ereader kopen (had nog zo'n oude sony) toen de paperwhite toevallig net uit was.quote:
Toen ik met fokkers naar lowlands ging zei ik thuis dat ik ze van m'n studie kende. Sommigen studeerden wel in Utrecht en eentje zelfs aan dezelfde faculteit, maar daar kende ik ze niet vanquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader vroeg gister nog wel met wie ik in Riga was. Nou ja met Fles (echte naam) en Kwiwi (echte naam), die woont in Zwitserland en kennen we van online en hebben we ook al eens in Cyprus ontmoet, Zij vloog dus vanaf Zwitserland naar Riga.
Mijn vader: oh leuk!
Niets doorvragen.
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien idd niet bij jou maar hier zitten ze wel
Mediamarkt dan?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik met fokkers naar lowlands ging zei ik thuis dat ik ze van m'n studie kende. Sommigen studeerden wel in Utrecht en eentje zelfs aan dezelfde faculteit, maar daar kende ik ze niet van
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader vroeg gister nog wel met wie ik in Riga was. Nou ja met Fles (echte naam) en Kwiwi (echte naam), die woont in Zwitserland en kennen we van online en hebben we ook al eens in Cyprus ontmoet, Zij vloog dus vanaf Zwitserland naar Riga.
Mijn vader: oh leuk!
Niets doorvragen.
De batterij begint wel minder te worden. Verder ben ik er natuurlijk idioot zuinig mee en ziet hij er nog uit als nieuw.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar heb ik toen ook naar gekeken, want wilde een nieuwe ereader kopen (had nog zo'n oude sony) toen de paperwhite toevallig net uit was.
Ik kan ze hier ook gewoon in andere winkels kopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.
Ooohja!quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.
Hier wordt vooral met de kobo geleurd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan ze hier ook gewoon in andere winkels kopen
Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture wasquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooohja!Nu weten we alleen nog niet wat de ouders van Fles van die foto vonden.
"Ja ze staat er toch op?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture was
Ohh zo. Oh das irritantquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.
Ja dw mijne ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.
Gewoon lekker in de korte broek en hopen dat de zon zo gaat doorbrekenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik nog een T-shirt aan vandaag of wordt het iets met lange mouwen.
24 graden, ik zou wat bevers en hermelijnen doodschieten en er een bontjasje van maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja had het over Prime dagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De batterij begint wel minder te worden. Verder ben ik er natuurlijk idioot zuinig mee en ziet hij er nog uit als nieuw.
T-shirt kan gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nachtquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had het over Prime dagen.
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blijquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nacht
Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blij
Ook die gaan doodquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
*kuch* Anna's Archive *kuch*quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij laadt niet meer op. Mijn hele verzameling gratis illegaal gedownloade boeken weg
Nee joh, ik heb echt totale schijt aan alles, zal mijn tijd wel duren hoor maar ik ben sterk genoeg om ook aan andermans welzijn en leven te denken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de natuur herstelt zich weer gewoon na ons.
Huehuequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Arm is een beetje stijf en pijnlijk, lichte zwelling rondom de prikplek en een beetje warm.
Verder nog geen last
Die haarloze apenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”
quote:
Ben je al een beetje turbo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Arm is een beetje stijf en pijnlijk, lichte zwelling rondom de prikplek en een beetje warm.
Verder nog geen last
Pinguins natuurlijk. Die zijn nu al heel gehaaid langzaam de aarde aan het veroverenquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke diersoort zal dan de sterkste zijn?
De mier?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee dat nog nietquote:
Ik ben er tevreden mee maar anderen zweren weer bij kobo. Zal allemaal niet zoveel verschillen, maar met kindle kun je je gratis boeken naar mezelf mailen. Ik weet niet of dat met kobo ook kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik nu ook maar een Kindle kopen. Mijn PocketBook is niet erg lang meegegaan.
Een functionerende samenleving van doorgeevolueerde megawaterbeertjes lijkt me wel wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pinguins natuurlijk. Die zijn nu al heel gehaaid langzaam de aarde aan het veroveren
Er is helemaal niks aan de hand met de mensheid (irl tot klimaat)quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb echt totale schijt aan alles, zal mijn tijd wel duren hoor maar ik ben sterk genoeg om ook aan andermans welzijn en leven te denken.
👀quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Verder nog geen last
Jaquote:
Afquote:
De vampierinktvips, is reeds uitgebreid beantwoord door de wetenschap.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word goed beschermdquote:
Deze boefjes eten je gezicht op als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Inktvissen zijn tof. Die gun ik het wel.
Tof toch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boefjes eten je gezicht op als ze de kans krijgen.
Jouw kat ook trouwens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Vind ik niet hoorquote:
"Weet je, ik denk dat het toch beter is als we vrienden blijven."quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je een lekker ding vindtquote:
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je een lekker ding vindt
Zorgen voor voldoende voedsel iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
quote:
Rode panda's doen dit nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieetquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K wacht gewoon op een goed momentquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Je zult je ledenmatenvoorraad toch elders moeten aanvullen
Grmbl beschermt mij welquote:
De internist is er vast content mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieet
Ja die moet je natuurlijk wel af en toe tevreden houden met iets lekkersquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De internist is er vast content mee.
quote:
Skinny jeans met jurkjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Lekker hč?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K eet bij nou na de bal van loetjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond (weer) spaghetti Carbonara, echt zin in.
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K eet bij nou na de bal van loetje
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin in maandag.
Kunnen we dat niet overslaan?
quote:
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvastquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.
Denk patatquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvast
Dat doe ik eigenlijk ook niet. Begin gewoon om 9u en als het te ver/vroeg is kunnen ze altijd de avond van tevoren komen en een hotel boeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
Ugh.. ja want, waarom zou je rekening houdenquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
Dat is netjesquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook niet. Begin gewoon om 9u en als het te ver/vroeg is kunnen ze altijd de avond van tevoren komen en een hotel boeken.
Zal vanzelf weer afkoelen. Voorlopig ben ik gewoon blij dat er een bioscoop is die zoveel dingen draait die ik wil zien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt meer nee. Zou me verbazen als je een keer een paar dagen niet naar de film gaat
Wat in de 2007 fashion is ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Skinny jeans met jurkjeen daar het shirt overheen
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Ama het volgende:
Sorry als ik vandaag heel erg over enthousiast ga zijn over het concert. dik 17 jaar gewacht dus kan me moeilijk inhouden maar probeer het voor jullie.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer lekker in de zon te knutselen.
Inmiddels staat het egelhuisje ook in de tuin, en heb er een camera op gezet @:budapestenaar
Ben benieuwd naar de eerste beelden, Kwiwi Attenbworoughquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer lekker in de zon te knutselen.
Inmiddels staat het egelhuisje ook in de tuin, en heb er een camera op gezet @:budapestenaar
Ik ook. Vannacht nog geen Olli de Egel gezien helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste beelden, Kwiwi Attenbworough
We hebben geduldquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht nog geen Olli de Egel gezien helaas.
Plus werkverschaffing.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die moet je natuurlijk wel af en toe tevreden houden met iets lekkers
Ja fantastisch!quote:
Vergadering van de VVE. Alle egels aan een ronde tafel, de voorzitter met een ketting van takjes en een klein houten hamertje.. "ORDE IN DE ZAAL!".quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben geduldMisschien had Ollie gisteren een etentje met andere egels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Omg de VVE.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergadering van de VVE. Alle egels aan een ronde tafel, de voorzitter met een ketting van takjes en een klein houten hamertje.. "ORDE IN DE ZAAL!".
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HDPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egel hebben wij ook en een brutale eekhoornquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht nog geen Olli de Egel gezien helaas.
IK WEET NUUUUUquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed net ook Engelbewaarder bij mijn ouders in de playlist.
Nu tijd voor worstenbroodjes
Wat fijn zegquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed net ook Engelbewaarder bij mijn ouders in de playlist.
Nu tijd voor worstenbroodjes
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom maak je je hier op zondag druk overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
Wow nice. Krijg appje van mijn vader dat de ratten nog leven
Sunday scariesquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom maak je je hier op zondag druk over
Ik vind wel lief dat hij even heen is gereden om te kijken voor me. 🥰quote:
Blijven beestjes hequote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel lief dat hij even heen is gereden om te kijken voor me. 🥰
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |