Ja die moet je natuurlijk wel af en toe tevreden houden met iets lekkersquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De internist is er vast content mee.
quote:
Skinny jeans met jurkjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Lekker hè?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K eet bij nou na de bal van loetjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond (weer) spaghetti Carbonara, echt zin in.
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K eet bij nou na de bal van loetje
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin in maandag.
Kunnen we dat niet overslaan?
quote:
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvastquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.
Denk patatquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvast
Dat doe ik eigenlijk ook niet. Begin gewoon om 9u en als het te ver/vroeg is kunnen ze altijd de avond van tevoren komen en een hotel boeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
Ugh.. ja want, waarom zou je rekening houdenquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
Dat is netjesquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook niet. Begin gewoon om 9u en als het te ver/vroeg is kunnen ze altijd de avond van tevoren komen en een hotel boeken.
Zal vanzelf weer afkoelen. Voorlopig ben ik gewoon blij dat er een bioscoop is die zoveel dingen draait die ik wil zien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt meer nee. Zou me verbazen als je een keer een paar dagen niet naar de film gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |