Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je een lekker ding vindt
Zorgen voor voldoende voedsel iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
quote:
Rode panda's doen dit nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieetquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K wacht gewoon op een goed momentquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Je zult je ledenmatenvoorraad toch elders moeten aanvullen
Grmbl beschermt mij welquote:
De internist is er vast content mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieet
Ja die moet je natuurlijk wel af en toe tevreden houden met iets lekkersquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De internist is er vast content mee.
quote:
Skinny jeans met jurkjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Keuzestress over kleding vanavond. Jurkje of skinny jeans met een shirt van Electric Callboy. 🤔
Lekker hè?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K eet bij nou na de bal van loetjequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond (weer) spaghetti Carbonara, echt zin in.
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K eet bij nou na de bal van loetje
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin in maandag.
Kunnen we dat niet overslaan?
quote:
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvastquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet maandag een uur eerder op kantoor zijn.
Denk patatquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat maar 1 bal? En wat eet je erbij?
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor horrorshow? Succes alvast
Dat doe ik eigenlijk ook niet. Begin gewoon om 9u en als het te ver/vroeg is kunnen ze altijd de avond van tevoren komen en een hotel boeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
Ugh.. ja want, waarom zou je rekening houdenquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cursus op een andere locatie waar ze geen rekeninghouden met mensen die van ver moeten komen.
Bedankt alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |