De vampierinktvips, is reeds uitgebreid beantwoord door de wetenschap.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke diersoort zal dan de sterkste zijn?
Ik word goed beschermdquote:
Deze boefjes eten je gezicht op als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Inktvissen zijn tof. Die gun ik het wel.
Tof toch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boefjes eten je gezicht op als ze de kans krijgen.
Jouw kat ook trouwens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Vind ik niet hoorquote:
"Weet je, ik denk dat het toch beter is als we vrienden blijven."quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je een lekker ding vindtquote:
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je een lekker ding vindt
Zorgen voor voldoende voedsel iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
quote:
Rode panda's doen dit nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts pure liefde, jezelf op laten eten door je lievelingsbeestje.
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieetquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren pumpkin spice brownies gemaakt.
Ik kan niet stoppen met eten.
K wacht gewoon op een goed momentquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Je zult je ledenmatenvoorraad toch elders moeten aanvullen
Grmbl beschermt mij welquote:
De internist is er vast content mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dit klinkt idd als een fantastisch idee voor je dieet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |