Altijd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik maak slecht afspraken met vrienden, omdat ik liever alleen ben, dan in het gezelschap van anderen.
Ja maar als ze dan doorvragen. Wat dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochZou alleen niet weten wanneer iemand zoiets zou vragen
Heeft nog nooit iemand gedaan, zou ik zelf eigenlijk ook niet doen want maakt verder ook niet uit voor het gesprek normaal gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan doorvragen. Wat dan?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Heb net maar een Kindle voor Gergi besteld, anders ben ik de mijne weer steeds kwijt op vakantie.
Kindlequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Heb net maar een Kindle voor Gergi besteld, anders ben ik de mijne weer steeds kwijt op vakantie.
Pak zelf de nieuwste turbozestienklepper en geef hem jouw oudequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Is de jouwe kapot?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook een andere bestellen
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon de paperwhite. Die heb ik zelf ook en ben er tevreden mee
Ook niet bij cool blue?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.
Overmorgen ofzo heb je weer prime dagen, in Nederland in elk geval, en dan zijn ze vaak goedkoper.
Oh geen idee eigenlijk, nergens last van en gebruik 'm zowel in de volle zon als in het donker.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijd naar gekwijld, maar had een paar keer gelezen dat er een soort extra laagje over het scherm zit dat vervelend kan zijn bij het lezen. Zo jammer dat je hem nergens even kunt testen.
Overmorgen ofzo heb je weer prime dagen, in Nederland in elk geval, en dan zijn ze vaak goedkoper.
De touch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee eigenlijk, nergens last van en gebruik 'm zowel in de volle zon als in het donker.
Welke heb je nu?
Hoezo niet? Misschien idd niet bij jou maar hier zitten ze welquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt primair een fysieke winkel.
O ja daar heb ik toen ook naar gekeken, want wilde een nieuwe ereader kopen (had nog zo'n oude sony) toen de paperwhite toevallig net uit was.quote:
Toen ik met fokkers naar lowlands ging zei ik thuis dat ik ze van m'n studie kende. Sommigen studeerden wel in Utrecht en eentje zelfs aan dezelfde faculteit, maar daar kende ik ze niet vanquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader vroeg gister nog wel met wie ik in Riga was. Nou ja met Fles (echte naam) en Kwiwi (echte naam), die woont in Zwitserland en kennen we van online en hebben we ook al eens in Cyprus ontmoet, Zij vloog dus vanaf Zwitserland naar Riga.
Mijn vader: oh leuk!
Niets doorvragen.
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien idd niet bij jou maar hier zitten ze wel
Mediamarkt dan?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik met fokkers naar lowlands ging zei ik thuis dat ik ze van m'n studie kende. Sommigen studeerden wel in Utrecht en eentje zelfs aan dezelfde faculteit, maar daar kende ik ze niet van
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader vroeg gister nog wel met wie ik in Riga was. Nou ja met Fles (echte naam) en Kwiwi (echte naam), die woont in Zwitserland en kennen we van online en hebben we ook al eens in Cyprus ontmoet, Zij vloog dus vanaf Zwitserland naar Riga.
Mijn vader: oh leuk!
Niets doorvragen.
De batterij begint wel minder te worden. Verder ben ik er natuurlijk idioot zuinig mee en ziet hij er nog uit als nieuw.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar heb ik toen ook naar gekeken, want wilde een nieuwe ereader kopen (had nog zo'n oude sony) toen de paperwhite toevallig net uit was.
Ik kan ze hier ook gewoon in andere winkels kopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.
Ooohja!quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.
Hier wordt vooral met de kobo geleurd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan ze hier ook gewoon in andere winkels kopen
Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture wasquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooohja!Nu weten we alleen nog niet wat de ouders van Fles van die foto vonden.
"Ja ze staat er toch op?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture was
Ohh zo. Oh das irritantquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.
Ja dw mijne ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.
Gewoon lekker in de korte broek en hopen dat de zon zo gaat doorbrekenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik nog een T-shirt aan vandaag of wordt het iets met lange mouwen.
24 graden, ik zou wat bevers en hermelijnen doodschieten en er een bontjasje van maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja had het over Prime dagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De batterij begint wel minder te worden. Verder ben ik er natuurlijk idioot zuinig mee en ziet hij er nog uit als nieuw.
T-shirt kan gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nachtquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had het over Prime dagen.
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blijquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nacht
Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blij
Ook die gaan doodquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |