Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture wasquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooohja!Nu weten we alleen nog niet wat de ouders van Fles van die foto vonden.
"Ja ze staat er toch op?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vroegen waarschijnlijk alleen of Lies weer in the picture was
Ohh zo. Oh das irritantquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindles zijn van Amazon dus volgens mij verkopen alleen zij ze.
Ja dw mijne ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had mijn vader die foto gestuurd toen we yahtzee zaten te spelen, en hij zei alleen: Ah, leuk.
Gewoon lekker in de korte broek en hopen dat de zon zo gaat doorbrekenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik nog een T-shirt aan vandaag of wordt het iets met lange mouwen.
24 graden, ik zou wat bevers en hermelijnen doodschieten en er een bontjasje van maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja had het over Prime dagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De batterij begint wel minder te worden. Verder ben ik er natuurlijk idioot zuinig mee en ziet hij er nog uit als nieuw.
T-shirt kan gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nachtquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had het over Prime dagen.
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je met Prime besteld je het idee hebt dat er ergens een kantoormederwerker in pak de hele nacht doorrijdt om je pakketje te bezorgen?
Heb nou al een paar keer saovonds laat, belachelijk snel na bestellen, een nette auto met man met stropdas aan de deur gehad om een pakketje af te leveren.
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blijquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon privéchaffeurs die een beetje bijbeunen in de nacht
Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal dood, dus als we nu dat “aarde proberen te redden” stoppen is iedereen blij
Ook die gaan doodquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel genoeg normale mensen hoor.
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, vervolgens proberen anderen de Aarde te redden, kost kwekveel geld, de kosten voor levensonderhoud gaan daardoor sterk omhoog en vervolgens lekker klagen daarover op je Kindle.
The surkel of life.
*kuch* Anna's Archive *kuch*quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij laadt niet meer op. Mijn hele verzameling gratis illegaal gedownloade boeken weg
Nee joh, ik heb echt totale schijt aan alles, zal mijn tijd wel duren hoor maar ik ben sterk genoeg om ook aan andermans welzijn en leven te denken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de natuur herstelt zich weer gewoon na ons.
Huehuequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Arm is een beetje stijf en pijnlijk, lichte zwelling rondom de prikplek en een beetje warm.
Verder nog geen last
Die haarloze apenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |