*kuch* Anna's Archive *kuch*quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij laadt niet meer op. Mijn hele verzameling gratis illegaal gedownloade boeken weg
Nee joh, ik heb echt totale schijt aan alles, zal mijn tijd wel duren hoor maar ik ben sterk genoeg om ook aan andermans welzijn en leven te denken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt jij nu ook al zo’n groene halve?
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de natuur herstelt zich weer gewoon na ons.
Huehuequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Arm is een beetje stijf en pijnlijk, lichte zwelling rondom de prikplek en een beetje warm.
Verder nog geen last
Die haarloze apenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Hebben de beesten later weer verhalen over “weet je nog, dat rare ras”
quote:
Ben je al een beetje turbo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Arm is een beetje stijf en pijnlijk, lichte zwelling rondom de prikplek en een beetje warm.
Verder nog geen last
Pinguins natuurlijk. Die zijn nu al heel gehaaid langzaam de aarde aan het veroverenquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke diersoort zal dan de sterkste zijn?
De mier?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee dat nog nietquote:
Ik ben er tevreden mee maar anderen zweren weer bij kobo. Zal allemaal niet zoveel verschillen, maar met kindle kun je je gratis boeken naar mezelf mailen. Ik weet niet of dat met kobo ook kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik nu ook maar een Kindle kopen. Mijn PocketBook is niet erg lang meegegaan.
Een functionerende samenleving van doorgeevolueerde megawaterbeertjes lijkt me wel wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pinguins natuurlijk. Die zijn nu al heel gehaaid langzaam de aarde aan het veroveren
Er is helemaal niks aan de hand met de mensheid (irl tot klimaat)quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb echt totale schijt aan alles, zal mijn tijd wel duren hoor maar ik ben sterk genoeg om ook aan andermans welzijn en leven te denken.
👀quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef essnhills het volgende:
Verder nog geen last
Jaquote:
Afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |