Hopelijk valt het weer de rest van de week mee en heb je een fijne vakantie alsnogquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je rekent mij niet toch mensen die je kent dus
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh, welke was het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Vanavond eet ik shoarma.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat had ik donderdag. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond eet ik shoarma.
In b4: Ja maar jij bent geen vriend.
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
Is er tenminste iemand die je leuk vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!
Ben je nou weer weg?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
Heeft Zwabbie hem zeker stiekem gekochtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Daarom is FOK! zo bijzonder.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Klopt. Ik en mijn zeven ikken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er tenminste iemand die je leuk vindt
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?
We weten zelfs waar ze woontquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochZou alleen niet weten wanneer iemand zoiets zou vragen
Omdat wij stiekem ook een beetje je vrienden zijn tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Bitterbal kent niemand uit Zwitserland helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochZou alleen niet weten wanneer iemand zoiets zou vragen
Gewoon tijdens het gesprek heel random vragen of je iemand kent uit een willekeurige plaats in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat ze in 2022 en 2023 de Sophie Hermans look-a-like contest heeft gewonnen.quote:
Ja nou ja, heb gisteren ook nog een spiertje gescheurd toen in een rare beweging maakte. Hopelijk knapt dat snel een beetje op. Genoeg pijnstillers bij de hand gelukkig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk valt het weer de rest van de week mee en heb je een fijne vakantie alsnog
Ik heb jou gezienquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, heb gisteren ook nog een spiertje gescheurd toen in een rare beweging maakte. Hopelijk knapt dat snel een beetje op. Genoeg pijnstillers bij de hand gelukkig.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook tijdens de tafeltje vol-meet
Weet je zeker dat het niet haar look-a-like was?quote:
O ja, toen op dat terras daar. Was leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook tijdens de tafeltje vol-meet
Waarom kan ik hem toevoegen aan m'n mandje dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://mathmos.com/produ(...)ion-astro-lava-lamp/
Ook al iemand uit Rotterdam die ik ken.
Is wel zo jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat wij stiekem ook een beetje je vrienden zijn toch
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
van wat echte vrienden weet ik niet eens of ze überhaupt een relatie hebben.
Dan lijken me dat geen echte vrienden maar supervage kennissen, ik weet zelfs wat ze eten, wat hun dromen en angsten zijn, ik weet welke sokken ze graag dragen en ik ken elke ex en hun moeders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van CE weet ik dat Cali In vriendin is, van wat echte vrienden weet ik niet eens of ze überhaupt een relatie hebben.
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan welquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg wel tegen niemand dat ik jullie van FOK! ken trouwens.
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleurquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet haar look-a-like was?
Maak er soms maar 3 jaar van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef Haags het volgende:
Als je vrienden met kinderen hebt is het sowieso al bijna onmogelijk om eens goed af te kunnen spreken. Dus je ziet elkaar ipv 3x per week nog maar 1x in de 3 maanden of zo.
Ik lees dit altijd als fante Zeur.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleur
Misschien is ballie onderdeel van een eeneiige tweeling en zijn ze gescheiden bij de geboorte. Het zou mij niks verbazen dat Fleur zo'n sociaal experiment heeft opgetuigd met wat ik zo over haar lees hier.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, want dan was er ook een look-a-like bij van tante Fleur
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan wel
Hebben ze daar geen ACHTUNG!!! of SCHEISSE!!!?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoogstens "van een online forum". Maar ja als ik dat hier zeg komt toch niemand bij FOK! uit dus dat kan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |