Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt stug TENZIJ JIJ het toevallig toch ter sprake brengt🤔
jawel want je kent mij niet echt echtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?
Maar wel echt dus. Alleen niet echt echt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
Het is ook wel mooi geweest nu, tijd voor herfst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ja volgens weerbericht blijft het alleen maar grijs
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
Hopelijk valt het weer de rest van de week mee en heb je een fijne vakantie alsnogquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je rekent mij niet toch mensen die je kent dus
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh, welke was het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Vanavond eet ik shoarma.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat had ik donderdag. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond eet ik shoarma.
In b4: Ja maar jij bent geen vriend.
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken de meesten van jullie eigenlijk inderdaad beter dan vrienden ja, nooit over nagedacht.
Is er tenminste iemand die je leuk vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, en dat vind ik bereleuk!
Ben je nou weer weg?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna 2 uur hier bij de koffieautomaat gezeten. Bijzonder weinig gebeurd behalve dan dat ik mijn ticket geregeld heb. En een hoop muntjes in zo'n fooimachine gegooid. Zo heel zachtjes aan maar eens richting het perron. Over 23 minuten gaat de trein.
Heeft Zwabbie hem zeker stiekem gekochtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lavalamp die ik wilde kopen is uitverkocht. Dus daar hoef ik me niet meer over te twijfelen.
Daarom is FOK! zo bijzonder.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Klopt. Ik en mijn zeven ikken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er tenminste iemand die je leuk vindt
Nou ja, als iemand vraagt "ken je iemand in Rotterdam" dan zou ik wel ja zeggen. Ik ken je tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zeggen dat je iemand van het forum kent maar nooit hebt gezien is niet echt kennen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |