Gordijnen houden wel met de kou van de ramen tegen houden. Kost je minder stokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rolgordijnen maar die vind ik erg lelijk als die naar beneden zijn
ja maar dan moet je wel dikke he? schrok een beetje van de prijzen van gordijnen. Ga denk ik maar op werk gordijnen kopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gordijnen houden wel met de kou van de ramen tegen houden. Kost je minder stoken
Je kunt iemand het eigendom van een huis niet ontnemen zonder dat die persoon zelf tekent (of overlijdensakte).quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel of ze heeft het de afgelopen wekend geregeld.
maar zal haar vanaaf wel vragen
hoeft ook niet CEquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sprak gister trouwens onze link met hapje. Nog niet over hapje gehad.
ah dus moet op mijn stappen lettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt iemand het eigendom van een huis niet ontnemen zonder dat die persoon zelf tekent (of overlijdensakte).
Volgende week vrijdag zie ik hem weer. Had hem al 9 jaar niet meer gezien, dus misschien komt het toevallig ter sprakequote:
Je woont echt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ja volgens weerbericht blijft het alleen maar grijs
Hier volop zon vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
dat lijkt mij echt stug TENZIJ JIJ het toevallig toch ter sprake brengt🤔quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag zie ik hem weer. Had hem al 9 jaar niet meer gezien, dus misschien komt het toevallig ter sprake
Dunne gordijnen helpen al. Dikkere gordijnen helpen meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel dikke he? schrok een beetje van de prijzen van gordijnen. Ga denk ik maar op werk gordijnen kopen
Het is geen Thailand inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je woont echt op de verkeerde plek.
Een reden om naar Berlijn te gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik ook wel ja maar het consulaat kon als vervanging voor de notaris omdat ik niet naar berlijn wilde komen
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Denk vanmiddag lunch op terras.
Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt stug TENZIJ JIJ het toevallig toch ter sprake brengt🤔
jawel want je kent mij niet echt echtquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij vraagt of ik nog mensen in Rotterdam ken kan ik jou toch niet verzwijgen?
Maar wel echt dus. Alleen niet echt echt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
Het is ook wel mooi geweest nu, tijd voor herfst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Zijn weinig vrienden waar ik precies van weet wat ze iedere dag eten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want je kent mij niet echt echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |