SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
in een cafe of op het perron?quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee al van af. Zat bijna niemand op dus ik was er zo door. Trein gaat pas over 2 uur dus ou maar even wortel schieten achter een kop koffie.
storm?quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt in Schotland echt ultra kutweer te zijn maar mijn trein rijdt vooralsnog.
vanwege slechte weer? NIet beter mrgen dan, heb je nog een nachtje dat je kan slapenquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik gewoon voor de zekerheid een ticket boeken voor de boot terug van vanavond?
oh dat ziet er niet best uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/303328/(...)ation-in-rivier.html
Ga je er electriciteit op zettenquote:
Kusje eropquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, erin zwemmen als nep haai
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, erin zwemmen als nep haai
[ afbeelding ]
maar gaat er dan sowieso wel weer een trein terug naar de boot?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat, jongens en meisjes, is waarom je een Flexi ticket wilt.
Hut terug geboekt voor vanavond, en mocht het toch lukken naar Schotland, boek ik hem gewoon weer om naar mijn originele plan![]()
Dit had ik wel ff nodig.
nou veel plezier dan maarquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik op 'jacht' naar een slachtoffer
Hola Haags hopjequote:
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar gaat er dan sowieso wel weer een trein terug naar de boot?
Gelukkig hebben wij de NS, die leggen het treinvervoer pas volledig stil nadat er een blaadje op het spoor ligt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.
Maar grote delen van Schotland hebben gisteren en vannacht 50 tot 80 mm regen gehad met uitschieters naar zelfs 180 mm. Dan is het logisch dat er her en der een spoorlijntje of twee weggespoeld is. Ondanks dat ik nog niks van de treinenboer gehoord heb verder.
Duim dat alles goed gaatquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem. In het zuiden is het prima weer.
Maar grote delen van Schotland hebben gisteren en vannacht 50 tot 80 mm regen gehad met uitschieters naar zelfs 180 mm. Dan is het logisch dat er her en der een spoorlijntje of twee weggespoeld is. Ondanks dat ik nog niks van de treinenboer gehoord heb verder.
Stapels krezantjes etenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |