Dus. Wanneer is de volgende.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.pathe.nl/film/26767/one-true-loves
Net hier geweest. Vermakelijk filmpje, geen hoogvlieger, maar gewoon lekker layback kijken
Ik heb nog een week vakantie, dus wie weet komende week nogquote:
Ooohh. 👀quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vakantie, dus wie weet komende week nog
Ik ga liever overdag tbh. Zoals net was het heerlijk. Wehadden ook een relaxed seat zaal. Maar met wie ik was hebben we eigenlijk al tussen neus en lippen door gezegd dat er een volgende keer komt.
.. vertel ons meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga liever overdag tbh. Zoals net was het heerlijk. Wehadden ook een relaxed seat zaal. Maar met wie ik was hebben we eigenlijk al tussen neus en lippen door gezegd dat er een volgende keer komt.
3.6 op IMDB?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Omg ze vertonen The Room in december. Meteen geboekt.
Als dat geen seksje wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.quote:
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.
quote:
Ok, ik kende de film nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.
Vooral omdat het serieus bedoeld was, niet zoals veel B-films die zichzelf al belachelijk maken tijdens het filmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is echt DE cult "zo slecht dat het geweldig is" film. Geregisseerd door een kluns die zichzelf in de hoofdrol stopte.
"huis"genote van mij. Zelfde bouwjaar. Puur vriendschappelijkquote:
Precies. Eigenlijk best gemeen maar de goede baggerfilms zijn altijd van mensen die oprecht een poging deden en faalden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral omdat het serieus bedoeld was, niet zoals veel B-films die zichzelf al belachelijk maken tijdens het filmen.
Heeft hij de andere helft gegeten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een halve hema rookworst en ik geef Buda de schuld.
OMG WAT! Dat moet ik zien! Welke bios?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Omg ze vertonen The Room in december. Meteen geboekt.
Die onderbroek maakt het wel af.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Echt bijna tien jaar geleden inmiddels samen met Muis006 Lompehork een gesigneerde bluray en Tommy Wiseau onderbroek cadeau gedaan voor z'n verjaardag. We keken wel eens slechte films met z'n allen.
Muis en Hork ook ooit eens gemeet. Hork was bij de premiere van White House Down en Muis bij iets in EHV waar ook onder andere Oh-Oh bij was..quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Echt bijna tien jaar geleden inmiddels samen met Muis006 Lompehork een gesigneerde bluray en Tommy Wiseau onderbroek cadeau gedaan voor z'n verjaardag. We keken wel eens slechte films met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |