Ik zit gewoon onder een dekentje hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is helemaal niet koud joh.
En het is nooit te koud voor ijs
Ik in korte broekquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit gewoon onder een dekentje hoor
ik vind dat raarquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
oh, jammer zeg, is het zo slecht weer daar dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en dat was de vakantie. Toch helemaal naar Euston gereden. Daar toch het bericht dat de boel toch gecanceld was. Nu weer op weg naar Harwich. Morgen thuis.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en dat was de vakantie. Toch helemaal naar Euston gereden. Daar toch het bericht dat de boel toch gecanceld was. Nu weer op weg naar Harwich. Morgen thuis.
mja ik vind niet dat je hem de schuld kan geven, van mij mag hij nog wel blijven, wat ajax nodig heeft is rust en continuiteit momenteel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
De beste Hagenees bij ajax ligt er na vandaag wel uit denk ik.
Nee! Wat ongelofelijk kut! En nu dan? Kan je iets terugkrijgen van je reisverzekering ofzo? Wat zuur, je had je er zo op verheugd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Canccelcultuurquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geknoei met die boten steeds. Anders lekker vliegen en altijd scoren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter opletten, het zijn de treinen die zijn gecanceled omdat heel het spoornet onder water staatquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geknoei met die boten steeds. Anders lekker vliegen en altijd scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |