In die andere categorie: ik las van de week dat The Velicopastor 2 klaar is met filmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk best gemeen maar de goede baggerfilms zijn altijd van mensen die oprecht een poging deden en faalden.
SS Doomtrooper staat ook schandalig laag @GGMMquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IMDB werkt niet voor de cult klassiekers.
Uhuh. Raarste verzoek wat ik ooit gedaan heb denk ik. Hé meneer de regisseur, kunt u ook de onderbroek signeren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die onderbroek maakt het wel af.
Uh oh.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In die andere categorie: ik las van de week dat The Velicopastor 2 klaar is met filmen.
Ken ik niet. Klinkt als een uitmuntende film.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SS Doomtrooper staat ook schandalig laag @:ggmm
Neem je ook plastic bestek mee?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://kinorotterdam.nl/films/the-room-2003/
Ik ga 14 december.
Goorlel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
De zon wil er nog niet echt doorkomen, wel een beetje plakkerig warm met lopen
Hoezo nou weerquote:
Ik ben benieuwd hoeveel van dat soort tradities hier ook gedaan worden tijdens de vertoning.quote:
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik die 19.00 uur screening ga reddenquote:
Ja, ik had wel de 19:00 geboekt. Anders wordt het wel erg laat met een werkdag er na.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik die 19.00 uur screening ga reddenIk ga morgen even kijken in mn werkagenda
Gewoon de dag er na vrij nemen danquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik had wel de 19:00 geboekt. Anders wordt het wel erg laat met een werkdag er na.
De grijsheid is begonnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
De zon wil er nog niet echt doorkomen, wel een beetje plakkerig warm met lopen
De donkere dagen zijn aanstaandequote:
Dat klopt toch altijd wel?quote:
Ik ben gewoon een nette jongeman hoorquote:
Het is helemaal niet koud joh.quote:
Frebbie stelt zich gewoon aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |