Ik reis met het OV, dus ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?
Allemaal van die besmettelijke mensenquote:
Stardustquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Zo thuis maar eens een film opzetten dan.
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Runaway Jury. Vorige week weer eens gekeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Heb er hondermiljoenmiljard op m'n to-watch lijstje staan, maar heeft er iemand nog suggesties?
Heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
Gewoon iets gezelligs als Children Of Men ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je zo besmettelijk?quote:
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?
Goede reis dan nog evenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb ook gewoon veel last van die spierscheuring van gisteren. Mokerzware tas rug op rug af, trein in bus uit helpt ook niet echt. Maar ja. Morgen weer thuis.
Je hebt alles wat ik aanbeveel toch al gezien denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Als je de kans krijgt, dit een keer bekijken, fascinerend hoe die man dat in die tijd in elkaar heeft gezetquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Misschien toch maar kijken voor een film voor donderdag. Een stad bezoeken wat ik als optie had deze vakantie gaat hem denk ik niet worden..
Die is zo leuk hèquote:
Was ik net te laat met de pirk gister?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Is het hier besmettelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hel Foqueville plat met kwovid straks
Ik weet niet of die pirk helpt tegen deze specifieke variantquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ik net te laat met de pirk gister?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Foqueville plat met kwovid straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |