Hahaquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,quote:
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel even wezen kijken. Collega liep mee en ik zag op de app dat hij op 40 km was,
Buiten kwam ik woonbegeleider tegen, die had zijn hele marathon er al op zitten. net boven de 3 uur![]()
Collega heeft het ook prima gedaan, die liep nog frisjes als je bedenkt dat hij nog maar een paar meter moest..
Slaap daar nog maar even een paar nachtjes over. De reisjes gaan toch meestal goed op wellicht een paar kleinigheden na?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt even geen reisjes meer organiseren zo. Lol is er even flink vanaf nu. Denk dat ik die twee weekjes Rhodos in april ook maar ga annuleren. Het kost me allemaal veel te veel energie zo.
Viel mee. Ik stond op een punt waar je de finish al kon zien, dat motiveert eigenlijk al genoegquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er ook een paar gezien die was extra aanmoediging nodig hadden.
Wacht daar nog maar even meequote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben er zieke mensen over je heen staan hoesten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Film maar afgezegd vanavond. Voel me niet helemaal jofel. Here's hoping dat ik niet ziek word deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |