Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een rustmomentjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dat vind ik nog het minste probleemquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een ruftmomentje
In de VS vinden ze het nog steeds gebruikelijk om zo'n net-niet bad in de badkamer te zetten waar ook de douche in zitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Niemand hoeft te zien hoe ik m'n reet afveeg.
Ben je een propper of een vouwer?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vouwen FTWquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een propper of een vouwer?
Dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Proppen doe je toch alleen als je een kind bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarringquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proppen doe je toch alleen als je een kind bent
Alle weddenschappen liggen overhoop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarring
Heb ik afgelopen vakantie ook gehad zo'n deur jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |