Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toiletquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer is
en lekker bier drinken onder de douche, best gezellig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
Wel omkleden voor een stel vreemden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urkquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
Dat doe ik bij de fitness en sauna ook, dus dat stoort me dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarreequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toilet
In de categorie leuke verhalen voor later.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Ja daar heb je een app om te checken of je familie van elkaar bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Jij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Jij hebt al een leuk diarreeverhaal voor laterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de categorie leuke verhalen voor later.
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
Ja dit. Echt wat de hel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijtenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plasangst?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag Gergi je niet zien douchen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een rustmomentjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dat vind ik nog het minste probleemquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een ruftmomentje
In de VS vinden ze het nog steeds gebruikelijk om zo'n net-niet bad in de badkamer te zetten waar ook de douche in zitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |