SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik zou ook niet meer zo snel teruggaan naar hostels nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef essnhills het volgende:
Nouja, meestal was het ook wel prima. En lekker goedkoop. En waardevolle spullen hadden we toch niet mee.
Maar ben na het studentenleven wel snel gewend geraakt aan de luxe van hotels met reizen
Hoe lang blijf je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik heb mijn hotel in Boedapest over een maand omgeboekt naar een appartementje.
Komende week is de appeltaart weer in de bonusquote:
#weekendleefquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag croissants, tosti's en chocoladetaart op.
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen. Hoeft ook niet zo eigenlijk
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende week is de appeltaart weer in de bonus
Gedeelde badkamer had ik voor het laatst in een B&B in Lincoln. Vond ik ook geen succesquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamer
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamer
Ja zou ik nu ook niet meer doenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamer![]()
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer isquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil je lekker douchen, heeft de buurman net een bruine trui zitten breien.
Gewoon meerdere wcs en douches op een rij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer is
Ah ok, dacht dat je 1 wc en douche met 2-3 kamers deelde dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meerdere wcs en douches op een rij.
Gewoon samen douchenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer is
Dan heb je 1 grote doucheruimte net als bij het sporten ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon samen douchen![]()
In IJsland is dat heel normaal blijkbaar.
Daarom ga ik ook niet kamperenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamer![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je 1 grote doucheruimte net als bij het sporten ofzo?
Nee is dan meestal zoals je het op een camping hebt, gewoon een rijtje met wc's en badkamersquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je 1 wc en douche met 2-3 kamers deelde dan.
Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toiletquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en lekker bier drinken onder de douche, best gezellig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
Wel omkleden voor een stel vreemden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urkquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
Dat doe ik bij de fitness en sauna ook, dus dat stoort me dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarreequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toilet
In de categorie leuke verhalen voor later.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Ja daar heb je een app om te checken of je familie van elkaar bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Jij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Jij hebt al een leuk diarreeverhaal voor laterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de categorie leuke verhalen voor later.
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
Ja dit. Echt wat de hel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijtenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plasangst?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag Gergi je niet zien douchen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |