Bedankt voor de gedetailleerde infoquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Leuk dagje, wat drankjes, vaag zonnetje, kwekveel beestjes, natte enigszins platte seks, prima allemaal maar nu honger
klinkt als een topdagquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Leuk dagje, wat drankjes, vaag zonnetje, kwekveel beestjes, natte enigszins platte seks, prima allemaal maar nu honger
Misschien nog ergens even een broodje scoren wel? Of kan dat niet op de boot? Straks lekker slapen en als je dan wakker wordt ben je alweer in Hoek van Holland en bijna thuis?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gegeten ook niet
Ben nu op de boot. Na het laatste plukje koreanen mocht de rest wel gewoon in 1 keer doorlopen. Zoiets achterlijks heb ik echt nog nooit gezien.
Ik haal nog even water en dan ga ik slapen. Aan bier gaan ze geen geld verdienen wmb. Waardeloos dit. Echt volkomen kut.
gezwommen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
ik heb 3 uur in een zwembad rond gehangen
Beetje geurloos, dat vind ik ergens wel dikke prima zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de gedetailleerde info
Proberen wat minder toerist te zijn en wat meer reiziger en het komt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gegeten ook niet
Ben nu op de boot. Na het laatste plukje koreanen mocht de rest wel gewoon in 1 keer doorlopen. Zoiets achterlijks heb ik echt nog nooit gezien.
Ik haal nog even water en dan ga ik slapen. Aan bier gaan ze geen geld verdienen wmb. Waardeloos dit. Echt volkomen kut.
Euhm, hij heeft alle reden om te balen? Want zijn treinreis, het begin van zijn vakantie is gecanceld wegens heel slecht weer in Schotland en hij is dus weer onderweg naar huis. Als je dan al niet even chagrijnig mag zijn weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:18 schreef UitStraling het volgende:
En wat minder zeuren en zeiken op vakantie want dan krijg je een enorme hangpiel van.
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, hij heeft alle reden om te balen? Want zijn treinreis, het begin van zijn vakantie is gecanceld wegens heel slecht weer in Schotland en hij is dus weer onderweg naar huis. Als je dan al niet even chagrijnig mag zijn weet ik het ook niet meer.
De cursus hoe om te gaan met teleurstellingen ging ook al niet door?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.
Echt heel heel erg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.
De cursus riet dekken gaat niet door.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De cursus hoe om te gaan met teleurstellingen ging ook al niet door?
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn altijd ergere dingen in de wereld, maar balen mag altijd.
Jij bepaalt niet waar iemand wel of niet van mag balen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.
Ja natuurlijk, triage heet dat, je rent eerder naar de hartstilstand dan naar de splinter in de vinger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet waar iemand wel of niet van mag balen.
Ga slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, triage heet dat, je rent eerder naar de hartstilstand dan naar de splinter in de vinger.
Met deze redenering mag je ook niet genieten van hele kleine simpele dingetjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.
Kan maar dat vergt wel heel veel flexibiliteit na een lange reisdag. Niet iedereen kan dat op zo'n moment natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou daar ergens een hotel pakken en alsnog een auto huren ofzo. Je gaat toch niet terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |