Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef bitterbal het volgende:
En als die verpakking 3 meter is wil ik dat niet met de scooter ophalen:p
Nu vrees ik voor het welzijn van mijn anime blurays.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze weg
neequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Flauwquote:
In het OV is al even hilarisch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter langquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het OV is al even hilarisch.
O.a. Jezelfquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Een lavalamp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Dat zijn Kwiwi en budaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Normaal lig je er om 7 al in.
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeauquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het was te proberen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee wegkomen ben ik bang.
nouquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter lang
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe zou jij benauwd weer waar je van gaat zweten noemen dan?
Lijkt wel alsof jij stiekem lavalampen probeert te slijten hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |