Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef bitterbal het volgende:
En als die verpakking 3 meter is wil ik dat niet met de scooter ophalen:p
Nu vrees ik voor het welzijn van mijn anime blurays.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze weg
neequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Flauwquote:
In het OV is al even hilarisch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter langquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het OV is al even hilarisch.
O.a. Jezelfquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Een lavalamp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Dat zijn Kwiwi en budaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Normaal lig je er om 7 al in.
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeauquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het was te proberen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee wegkomen ben ik bang.
nouquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter lang
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe zou jij benauwd weer waar je van gaat zweten noemen dan?
Lijkt wel alsof jij stiekem lavalampen probeert te slijten hierquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeau
Plakweer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeau
Plakkerig is dan korterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”
Nee, nee, niet in m'n aandelenportfolio spieken. Kssht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jij stiekem lavalampen probeert te slijten hier
Om zijn hoofd ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?
ja maar das alleen voor de lunchquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je toch bij Loetje geweest?
loetjequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk restaurant was het geworden?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nee, niet in m'n aandelenportfolio spieken. Kssht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar wel goorlellerigquote:
Is het net zo’n paaseiquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]Lekker warm, al die lavalampen aan de binnenkant van m'n trenchcoat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ok Frebbiequote:
Wie weet hoe leuk dat staat?quote:
Joejoequote:
Loop je dan ook met een aggregaat op je rug rond?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker warm, al die lavalampen aan de binnenkant van m'n trenchcoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |