Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax degradeert mogen ze dan met 2 elftallen in de KKD spelen?
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax degradeert mogen ze dan met 2 elftallen in de KKD spelen?
Gezien de huidige stand onmogelijk, maar waarom niet het Jong team promoveren?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.
Ja, want door deze ene tegengoal staan we nu 15equote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Wotte het volgende:
Vraag me wel af wat de RvC er precies aan kan dat Gorter een kutkeeper is.
Dan voel je je ook genaaid.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.
Leuk zeg, veel plezier!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe Fifa (EA Sports fc…) spelen
Op de Switch!! @:ggmm @:scrummie
Inferieure consoles kopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kom tegen mij spelenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen Jong Ajax kampioen werd in de KKD mochten ze niet promoveren omdat Ajax niet met 2 elftallen in dezelfde competitie mocht spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gezien de huidige stand onmogelijk, maar waarom niet het Jong team promoveren?
Wie?quote:
Beghiusquote:
Verstandig, die van volgend jaar kan je laten liggen zonder Ajax erin.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja ok, maar in het (helaas niet realistische) scenario dat ajax degradeert... Dan mag het jonge team toch wel omhoog?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen Jong Ajax kampioen werd in de KKD mochten ze niet promoveren omdat Ajax niet met 2 elftallen in dezelfde competitie mocht spelen.
Dan mag Jong Ajax alsnog in de Tweede Divisie aantredenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gebeurt er als Ajax moet degraderen, en Jong Ajax wint de KKD?
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan mag Jong Ajax alsnog in de Tweede Divisie aantreden
Als we dezelfde logica volgen waarom Jong Ajax na het kampioenschap niet mocht promoveren.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.
Alsof die spelers in staat zijn om dat op te volgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn geeft echt nooit aanwijzingen aan zijn spelers tijdens het spel
Hij is nog bezig Engels te lerenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn geeft echt nooit aanwijzingen aan zijn spelers tijdens het spel
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.
daar gaat het niet omquote:
Juist wel op gerekend. Daarom die afspraak ook. Als ze er niet op hadden gerekend was die afspraak er niet geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?
Dat Jong Ajax kampioen werd in de KKD had toen niemand op gerekend.
Dat het "echte" team degradeert, ook niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?
Ik haat FIFAquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik eigenlijk ookquote:
Dat zal vast zo zijn maar dat zou eigenlijk ook nooit gebeuren omdat twee teams van zelfde club niet in zelfde competitie mogen spelen. Ik denk niet dat een scenario is beschreven waarin 'grote' team degradeert.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso gamenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Ik vind het echt een game voor 16-jarige jongens die Rik heten en paprikachips eten
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn maar dat zou eigenlijk ook nooit gebeuren omdat twee teams van zelfde club niet in zelfde competitie mogen spelen. Ik denk niet dat een scenario is beschreven waarin 'grote' team degradeert.
Op zich zou ik zeggen dat ze plek overnemen en het is dan niet zo dat je opeens Jong Ajax in Eredivisie krijgt en Ajax 1 in KKD, dan wisselen de namen gewoon. Maar dit is te logisch dus zullen ze in Zeist wat anders hebben bedacht.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso gamen![]()
Volwassen mensen hebben daar geen tijd voor.
Je begeleider?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik speel maar 1 game
fifa
iemand daar problemen mee
Dat zou je kunnen combineren, maar dat vind ik zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik doe dat in de tijd die jij gebruikt om te roken te drinken
gay gamequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Echte mannen spelen Age of Empires
Dit lijkt mij een prima compromis.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
Af en toe gamen op z’n tijd is niks mis mee.
Daar moeten jullie het maar mee doen.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
Niet de superieure voetbalgame spelen.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent niet objectief.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
forbs en minteh lijken wel veel op elkaar kwa spel
minteh is wel beter
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou
Hoe is dat logisch? Als FC Utrecht degradeert dondert jong FC Utrecht naar beneden. Die afspraken zijn er gewoon.
kloptquote:
Hier zijn gewoon regels over gemaakt door de Knvb, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).
Dan is er iig een precedent geschept.
Als de KNVB regels maakt is het niet gek om je zorgen te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hier zijn gewoon regels over gemaakt door de Knvb, maak je geen zorgen
geschapenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).
Dan is er iig een precedent geschept.
Ja goed puntquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de KNVB regels maakt is het niet gek om je zorgen te maken.
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als je vindt dat Klaas gelijk heeft moet je echt je hoofd laten nakijken
Lekker je hele selectie terug naar huis laten lopen na een nederlaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
Niet de superieure voetbalgame spelen.![]()
[ afbeelding ]
Er doen geen vrouwen meequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er wordt vanavond wel heel erg op de man gespeeld.
WOWquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijken
maar ik ken de statistieken zonder naar de statistieken te kijken
mijn hoofd maakt namelijk constant statistieken
daarom zit ik er ook naast met betrekking tot de statistieken
Stukje prozaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daarom zit ik er ook nooit naast met betrekking tot de statistieken
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Haha je zei het verkeerdquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
daarom zit ik er ook naast met betrekking tot de statistieken
@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op FIFA EA FC 24 wel.
Rapinoe op de cover?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op FIFA EA FC 24 wel.
en die conclusie trek je nu voor het eerstquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind brubbey een beetje dik ogen
En als het mogelijk is een paar balkunstenaars.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
RKC heeft een paar spelers nodig die het duel niet schuwen.
en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
RKC heeft een paar spelers nodig die het duel niet schuwen.
Ik ben niet zo'n ajax liefhebber als jij, dus ik kijk ook niet zo vaak naar de wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en die conclusie trek je nu voor het eerst![]()
Dit vind ik toch wel de leukste VBL meme.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
Of juist groot omdat ze dat ook tegen de kleintjes durven, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef Gutanoth het volgende:
Tijdrekken tegen RKC, wat is ajax toch een kleine club
Jazeker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Is het nog de moeite waard om in te schakelen?
Eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel de leukste VBL meme.
Soms denk ik er wel eens aan in het dagelijks leven en moet ik lachen
Wij zouden dit allemaal heel fijn en gezellig vindenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kramer heeft zojuist Avila een bodycheck gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
HARVARDED.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daarom zit ik er ook nooit naast met betrekking tot de statistieken
Het is niet goed, maar het kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Kwam Stijn maar terug om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.
Bezopen en onverzorgd pijltjes naar een muur lopen gooien in de kroeg is dan ook geen sport.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.
Deze post trok mij over de streep.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet goed, maar het kan nog alle kanten op
Dat RKC wint lijkt me erg sterk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet goed, maar het kan nog alle kanten op
Bedankt maatquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook. Dus dan scoort Ajax zo.
Bij voorbaat dan al: Foei!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook. Dus dan scoort Ajax zo.
Brobbeyquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vos, Forbs en Berghuis de enigen met een voldoende.
Hm ja die ookquote:
In de cast voor TBS'er, ja.quote:
Steijn wil graag scoren bij de F-sidequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Axel Dongen jeetje. Mitakaudze en Akpom weten weer waar ze staan
Als de trainers hetzelfde blijven ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord nog steeds zoveel beter is ook al zouden alle spelers wisselenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Welke spelers van Feyenoord zou je graag bij ajax zien?
Hebben ze daar nog geld dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Staat Steijn eigenlijk op DE lijst?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steijn wil graag scoren bij de F-side
(Een parodie op een side)
Geertruida.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat Steijn eigenlijk op DE lijst?
Welke side is geen parodie op een sidequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Wederom een argument waarom de F-Side een parodie op een side is.
Wat een ongekend stel debielen
De enige lijst waar Steijn ooit op heeft gestaan is de lijst van Mislintat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat Steijn eigenlijk op DE lijst?
Zijn er ook sides die geen parodie zijn?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Wederom een argument waarom de F-Side een parodie op een side is.
Wat een ongekend stel debielen
Ik ken er verder niet zoveelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Welke side is geen parodie op een side
Ik ken er verder niet zoveelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er ook sides die geen parodie zijn?
Oeiquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik fietste gister langs de M-side.
Denk de F-sidequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:
Wat een mongool die TATUTATUUU loopt te schreeuwen
Leek mij een schop tegen hoofd, dit kon nog wel eens ultiem ernstig zijn, ik hoop het uiteraard niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef Erasmus het volgende:
Hopelijk is dit niet wat ik denk dat het is, gezien de reactie en stilte.
Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.quote:
Denk ook niet dat we die gaan krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.
Je weet niet eens wat er gebeurdequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Hier is geen enkel normaal mens bezig met de regels van het spelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ja lekker belangrijk nu.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Kon nog wel eens letterlijk zijn, ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten echt niets. Speler is al afgevoerd met doeken erbij dat is al ernstig zatquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was niet te zienquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de reactie van de RKC spelers weet ik ook niet wat er gebeurde. Het verwijt gaat niet richting brobbey op dit moment.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurde
Lul niet zo dom zeg
Doe even normaal joh..beetje respect zou op zijn plaats zijn. Dit wilt niemand zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een wedstrijd gestaakt door dat KUT Ajax.
Ik kan hier qua achterlijkheid zelfs niet meer overheenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een wedstrijd gestaakt door dat KUT Ajax.
Om te voorkomen dat het weer gebeurt: ja.quote:
Ik ga terugspoelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
Gezien we geen herhaling krijgen en ik het moment even had gemist kan iemand vertellen wat er precies is gebeurd?
Hij haalt vol door op zn hoofd, kan goed onbeholpen zijn, maar dat is gewoon een doodschop, dus rood.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef Bezsen het volgende:
Waarom bleef die camera hangen ipv wegschakelen
Leek op een zeer ongelukkige botsing.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien de reactie van de RKC spelers weet ik ook niet wat er gebeurde. Het verwijt gaat niet richting brobbey op dit moment.
Het zal niet de intentie zijn, maar duidelijk, of het rood is nu even niet relevant natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij haalt vol door op zn hoofd, kan goed onbeholpen zijn, maar dat is gewoon een doodschop, dus rood.
Heb 'm ff terug zitten kijken.
Weten we niet. We hebben niet gezien wat ze deden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Ik lees op twitter allemaal dingen, zelfs dat er gereanimeerd wordt, is dat zo?
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:51 schreef GGMM het volgende:
Laten we ons een beetje inhouden met z'n allen
Was niet te zien zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Doeken eromheen lijken daar idd op te wijzen. Kop schop & niet vast gebonden op de brancard doet mij niet positief stemmen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
En dan meteen ook de mensen de schelden met ziektes en lichamelijke of geestelijke beperkingen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?
Inderdaad, mensen in dit topic gaan echt teveel onmenselijke grenzen over.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Doeken eromheen lijken daar idd op te wijzen. Kop schop & niet vast gebonden op de brancard doet mij niet positief stemmen.
quote:
Laten we hopen dat dat dan niet zo wasquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weten we niet. We hebben niet gezien wat ze deden.
Wellicht is het zelf ook niet verstandig om mensen hier uit te schelden. Iedereen schrikt zich de tering, valt moeilijk op te reageren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben zelf niet positief, heb een klein beetje kennis van hoe men met nek/hoofdverwondingen worden vervoerd. Dat is niet zo. AED er bij en het enige wat ik nog kan zeggen is:quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we hopen dat dat dan niet zo was
Simpele zielen idd zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef Elan het volgende:
Gezellig even een balletje trappen terwijl er een medisch noodgeval is.
Ajax goden.
Was even naar de wc toen het allemaal gebeurde, geen idee wat er aan vooraf is gegaanquote:
Keeper. Ajax speler heeft hem een schop verkocht (bewust, of niet, maakt niet uit). Leek het hoofd te zijn wat geraakt werd. Doeken er omheen, AED er naar toe, op de brancard afgevoerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef Rodgrod het volgende:
Ik las iets over een speler die roerloos er bij ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |