Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax degradeert mogen ze dan met 2 elftallen in de KKD spelen?
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax degradeert mogen ze dan met 2 elftallen in de KKD spelen?
Gezien de huidige stand onmogelijk, maar waarom niet het Jong team promoveren?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.
Ja, want door deze ene tegengoal staan we nu 15equote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Wotte het volgende:
Vraag me wel af wat de RvC er precies aan kan dat Gorter een kutkeeper is.
Dan voel je je ook genaaid.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan gaat Jong Ajax naar de Tweede Divisie ongeacht resultaat.
Leuk zeg, veel plezier!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe Fifa (EA Sports fc…) spelen
Op de Switch!! @:ggmm @:scrummie
Inferieure consoles kopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kom tegen mij spelenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen Jong Ajax kampioen werd in de KKD mochten ze niet promoveren omdat Ajax niet met 2 elftallen in dezelfde competitie mocht spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gezien de huidige stand onmogelijk, maar waarom niet het Jong team promoveren?
Wie?quote:
Beghiusquote:
Verstandig, die van volgend jaar kan je laten liggen zonder Ajax erin.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja ok, maar in het (helaas niet realistische) scenario dat ajax degradeert... Dan mag het jonge team toch wel omhoog?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen Jong Ajax kampioen werd in de KKD mochten ze niet promoveren omdat Ajax niet met 2 elftallen in dezelfde competitie mocht spelen.
Dan mag Jong Ajax alsnog in de Tweede Divisie aantredenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gebeurt er als Ajax moet degraderen, en Jong Ajax wint de KKD?
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan mag Jong Ajax alsnog in de Tweede Divisie aantreden
Als we dezelfde logica volgen waarom Jong Ajax na het kampioenschap niet mocht promoveren.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |