Het zal niet de intentie zijn, maar duidelijk, of het rood is nu even niet relevant natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij haalt vol door op zn hoofd, kan goed onbeholpen zijn, maar dat is gewoon een doodschop, dus rood.
Heb 'm ff terug zitten kijken.
Weten we niet. We hebben niet gezien wat ze deden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Ik lees op twitter allemaal dingen, zelfs dat er gereanimeerd wordt, is dat zo?
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:51 schreef GGMM het volgende:
Laten we ons een beetje inhouden met z'n allen
Was niet te zien zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Doeken eromheen lijken daar idd op te wijzen. Kop schop & niet vast gebonden op de brancard doet mij niet positief stemmen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
En dan meteen ook de mensen de schelden met ziektes en lichamelijke of geestelijke beperkingen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?
Inderdaad, mensen in dit topic gaan echt teveel onmenselijke grenzen over.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je even alle tyfusmongolen die hier lollig lopen te doen aanpakken? Met hun gejank richting Ajax en Brobbey?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Doeken eromheen lijken daar idd op te wijzen. Kop schop & niet vast gebonden op de brancard doet mij niet positief stemmen.
quote:
Laten we hopen dat dat dan niet zo wasquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weten we niet. We hebben niet gezien wat ze deden.
Wellicht is het zelf ook niet verstandig om mensen hier uit te schelden. Iedereen schrikt zich de tering, valt moeilijk op te reageren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben zelf niet positief, heb een klein beetje kennis van hoe men met nek/hoofdverwondingen worden vervoerd. Dat is niet zo. AED er bij en het enige wat ik nog kan zeggen is:quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we hopen dat dat dan niet zo was
Simpele zielen idd zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef Elan het volgende:
Gezellig even een balletje trappen terwijl er een medisch noodgeval is.
Ajax goden.
Was even naar de wc toen het allemaal gebeurde, geen idee wat er aan vooraf is gegaanquote:
Keeper. Ajax speler heeft hem een schop verkocht (bewust, of niet, maakt niet uit). Leek het hoofd te zijn wat geraakt werd. Doeken er omheen, AED er naar toe, op de brancard afgevoerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef Rodgrod het volgende:
Ik las iets over een speler die roerloos er bij ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |