We weten echt niets. Speler is al afgevoerd met doeken erbij dat is al ernstig zatquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
Was niet te zienquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de reactie van de RKC spelers weet ik ook niet wat er gebeurde. Het verwijt gaat niet richting brobbey op dit moment.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurde
Lul niet zo dom zeg
Doe even normaal joh..beetje respect zou op zijn plaats zijn. Dit wilt niemand zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een wedstrijd gestaakt door dat KUT Ajax.
Ik kan hier qua achterlijkheid zelfs niet meer overheenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een wedstrijd gestaakt door dat KUT Ajax.
Om te voorkomen dat het weer gebeurt: ja.quote:
Ik ga terugspoelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
Gezien we geen herhaling krijgen en ik het moment even had gemist kan iemand vertellen wat er precies is gebeurd?
Hij haalt vol door op zn hoofd, kan goed onbeholpen zijn, maar dat is gewoon een doodschop, dus rood.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef Bezsen het volgende:
Waarom bleef die camera hangen ipv wegschakelen
Leek op een zeer ongelukkige botsing.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien de reactie van de RKC spelers weet ik ook niet wat er gebeurde. Het verwijt gaat niet richting brobbey op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |