Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.quote:
Denk ook niet dat we die gaan krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.
Je weet niet eens wat er gebeurdequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Hier is geen enkel normaal mens bezig met de regels van het spelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ja lekker belangrijk nu.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Kon nog wel eens letterlijk zijn, ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |