Denk de F-sidequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:
Wat een mongool die TATUTATUUU loopt te schreeuwen
Leek mij een schop tegen hoofd, dit kon nog wel eens ultiem ernstig zijn, ik hoop het uiteraard niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef Erasmus het volgende:
Hopelijk is dit niet wat ik denk dat het is, gezien de reactie en stilte.
Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.quote:
Denk ook niet dat we die gaan krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Brobbey ging door op de keeper, wss z’n hoofd. Geen herhaling gezien nog dus nog niet helemaal duidelijk.
Je weet niet eens wat er gebeurdequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Hier is geen enkel normaal mens bezig met de regels van het spelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe komt Brobbey hiermee weg terwijl Nieuwkoop rood krijgt voor doorlopen op de enkel
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ja lekker belangrijk nu.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Kon nog wel eens letterlijk zijn, ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen herhaling gezien, was het nou ongelukkig of gewoon een doodschop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |