@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op FIFA EA FC 24 wel.
Rapinoe op de cover?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op FIFA EA FC 24 wel.
en die conclusie trek je nu voor het eerstquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind brubbey een beetje dik ogen
En als het mogelijk is een paar balkunstenaars.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
RKC heeft een paar spelers nodig die het duel niet schuwen.
en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
RKC heeft een paar spelers nodig die het duel niet schuwen.
Ik ben niet zo'n ajax liefhebber als jij, dus ik kijk ook niet zo vaak naar de wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en die conclusie trek je nu voor het eerst![]()
Dit vind ik toch wel de leukste VBL meme.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
Of juist groot omdat ze dat ook tegen de kleintjes durven, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef Gutanoth het volgende:
Tijdrekken tegen RKC, wat is ajax toch een kleine club
Jazeker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Is het nog de moeite waard om in te schakelen?
Eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel de leukste VBL meme.
Soms denk ik er wel eens aan in het dagelijks leven en moet ik lachen
Wij zouden dit allemaal heel fijn en gezellig vindenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kramer heeft zojuist Avila een bodycheck gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
HARVARDED.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijken
maar ik ken de statistieken zonder naar de statistieken te kijken
mijn hoofd maakt namelijk constant statistieken
daarom zit ik er ook nooit naast met betrekking tot de statistieken
Het is niet goed, maar het kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Kwam Stijn maar terug om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.
Bezopen en onverzorgd pijltjes naar een muur lopen gooien in de kroeg is dan ook geen sport.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Darts is geen sport, een veelgehoorde uitspraak op dit forum’ kan ik ook erg waarderen.
Deze post trok mij over de streep.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet goed, maar het kan nog alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |