kloptquote:
Hier zijn gewoon regels over gemaakt door de Knvb, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).
Dan is er iig een precedent geschept.
Als de KNVB regels maakt is het niet gek om je zorgen te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hier zijn gewoon regels over gemaakt door de Knvb, maak je geen zorgen
geschapenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).
Dan is er iig een precedent geschept.
Ja goed puntquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de KNVB regels maakt is het niet gek om je zorgen te maken.
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als je vindt dat Klaas gelijk heeft moet je echt je hoofd laten nakijken
Lekker je hele selectie terug naar huis laten lopen na een nederlaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
Niet de superieure voetbalgame spelen.![]()
[ afbeelding ]
Er doen geen vrouwen meequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er wordt vanavond wel heel erg op de man gespeeld.
WOWquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijken
maar ik ken de statistieken zonder naar de statistieken te kijken
mijn hoofd maakt namelijk constant statistieken
daarom zit ik er ook naast met betrekking tot de statistieken
Stukje prozaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon naar de statistieken kijken
maar ik ken de statistieken zonder naar de statistieken te kijken
daarom zit ik er ook nooit naast met betrekking tot de statistieken
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Haha je zei het verkeerdquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
daarom zit ik er ook naast met betrekking tot de statistieken
@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op FIFA EA FC 24 wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |