Alsof die spelers in staat zijn om dat op te volgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn geeft echt nooit aanwijzingen aan zijn spelers tijdens het spel
Hij is nog bezig Engels te lerenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn geeft echt nooit aanwijzingen aan zijn spelers tijdens het spel
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan 'wisselen' ze.
daar gaat het niet omquote:
Juist wel op gerekend. Daarom die afspraak ook. Als ze er niet op hadden gerekend was die afspraak er niet geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?
Dat Jong Ajax kampioen werd in de KKD had toen niemand op gerekend.
Dat het "echte" team degradeert, ook niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het bij het oprichten van de voetbalpiramide niet zo afgesproken dat Jong-teams niet in de Eredivisie mogen spelen, ongeacht resultaat?
Ik haat FIFAquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe Fifa (EA Sports fc…) spelen
Op de Switch!! @:ggmm @:scrummie
Ik eigenlijk ookquote:
Dat zal vast zo zijn maar dat zou eigenlijk ook nooit gebeuren omdat twee teams van zelfde club niet in zelfde competitie mogen spelen. Ik denk niet dat een scenario is beschreven waarin 'grote' team degradeert.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso gamenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Ik vind het echt een game voor 16-jarige jongens die Rik heten en paprikachips eten
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn maar dat zou eigenlijk ook nooit gebeuren omdat twee teams van zelfde club niet in zelfde competitie mogen spelen. Ik denk niet dat een scenario is beschreven waarin 'grote' team degradeert.
Op zich zou ik zeggen dat ze plek overnemen en het is dan niet zo dat je opeens Jong Ajax in Eredivisie krijgt en Ajax 1 in KKD, dan wisselen de namen gewoon. Maar dit is te logisch dus zullen ze in Zeist wat anders hebben bedacht.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso gamen![]()
Volwassen mensen hebben daar geen tijd voor.
Je begeleider?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik speel maar 1 game
fifa
iemand daar problemen mee
Dat zou je kunnen combineren, maar dat vind ik zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik doe dat in de tijd die jij gebruikt om te roken te drinken
gay gamequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Echte mannen spelen Age of Empires
Dit lijkt mij een prima compromis.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
Af en toe gamen op z’n tijd is niks mis mee.
Daar moeten jullie het maar mee doen.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
Niet de superieure voetbalgame spelen.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent niet objectief.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
forbs en minteh lijken wel veel op elkaar kwa spel
minteh is wel beter
De kans bestaat dat dit in 2024 nog gaat gebeuren ook (ik zie het somber in voor Utrecht, zelfs met Jans).quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou
Hoe is dat logisch? Als FC Utrecht degradeert dondert jong FC Utrecht naar beneden. Die afspraken zijn er gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |