https://www.ad.nl/binnenl(...)nt-erasmus~aa50bf8e/quote:Bij schietpartijen in Rotterdam zijn op twee verschillende locaties drie mensen omgekomen: een 39-jarige vrouw, haar 14-jarige dochter en een 46-jarige man, die docent is aan het Erasmus MC. De verdachte is een student en een bekende van politie en justitie.
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb spreekt van een 'afschuwelijk incident' dat zich heeft afgespeeld in zijn stad. Na de schietpartijen ontstond er chaos en paniek rondom het Erasmus MC. Inmiddels is het ziekenhuis weer vrijgegeven.
De man rende met een kogelwerend vest en een wapen het ziekenhuis in, loste er meerdere schoten en stichtte brand. Kort daarvoor nam hij de woning van een buurtgenoot onder vuur, om ook hier brand te stichten.
Eén van de slachtoffers is een 46-jarige docent van het Erasmus MC. Ook een vrouw van 39 jaar kwam direct om het leven. Zij woonde in dezelfde buurt als de schutter, maar het is nog onduidelijk of ze directe buren waren. Haar 14-jarige dochter raakte ernstig gewond en is later in het ziekenhuis overleden. Zij was één van een tweeling.
De schutter is volgens de politie een 32-jarige student van het ziekenhuis. Hij is een bekende van de politie en stond in 2021 terecht wegens dierenmishandeling en werd daarvoor ook veroordeeld. Het is nog niet duidelijk waarom hij zo door het lint ging. Volgens de politie handelde hij alleen en heeft het er alle schijn van dat hij het op deze mensen had voorzien. Een van de mogelijke scenario's die wordt onderzocht is dat hij is afgewezen voor een opleiding. Of hij les kreeg van de overleden docent is niet duidelijk.
Paniek
De chaos en paniek bij het ziekenhuis was groot toen de man rond drie uur een leslokaal van het gebouw binnen stormde met een wapen. Daar schoot hij volgens de politie op de 46-jarige docent. Tientallen medewerkers en bezoekers hoorden de schoten en beleefden angstige minuten. Sommigen vluchtten een kamertje in, anderen renden zo snel ze konden naar buiten en weer anderen barricadeerden afdelingen. Na de schietpartij stichtte de man brand in het ziekenhuis.
Kort voor de schietpartij in het ziekenhuis had de man het vuur geopend op de woning van een van zijn buren aan het Heiman Dullartplein dat op steenworp afstand ligt. De 39-jarige bewoonster van het huis overleefde dit niet. Haar 14-jarige dochter raakte ernstig gewond, maar bezweek in de loop van de dag aan haar verwondingen. Ook werd hier brand gesticht.
Zoektocht
De politie zette meerdere arrestatieteams in om de verdachte te kunnen overmeesteren en verspreidde zijn signalement; hij liep rond met een handvuurwapen in gevechtskleding en had vermoedelijk een motor bij zich. Onder het helikopterplatform buiten het gebouw kon hij uiteindelijk worden ingerekend.
Het ziekenhuis werd na de schietpartij deels ontruimd. Sommige mensen moesten met hun handen omhoog het gebouw verlaten. Een aantal patiënten is op ziekenhuisbedden naar buiten gereden. Tientallen medewerkers en bezoekers moesten buiten wachten. Operaties die bezig waren zijn wel doorgegaan. Aan het begin van de avond zijn alle gebouwen vrijgegeven en konden bezoekers weer op bezoek bij opgenomen patiënten.
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb spreekt van een 'afschuwelijk incident' en een 'gitzwarte' dag in zijn stad. Hij sprak tijdens een persconferentie zijn medeleven uit aan de nabestaanden van de omgekomen slachtoffers.
Ja, hij schrijft o.a. op dat forum dat de politie zijn konijn Floofie afgepakt en geëuthanaseerd heeft terwijl er niks met dat konijn aan de hand was. Hij vond dat verschrikkelijk en zwoor wraak te nemen op de politie voor Floofie.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij hield zooooveel van zijn diertjes
https://i.4cdn.org/pol/1695931519524053.jpg
(rechtbankreport op 4chan) (krijg het niet als plaatje voor elkaar)
Toen die Rotterdammer zijn Turkse ex doodschoot dmde hij mij nog met heyyy hoe is je dag, wat ga je doen, ik ga zo ontbijten en zulks. Hun hoofd is niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:29 schreef Ponsai het volgende:
Is zoiets al lange tijd vantevoren gepland door hem? Of staat zo'n type vanmorgen op, neemt een borrel en gaat impulsief op pad?
Zijn fantasiewereld. Zo te lezen was het gewoon een dierenmishandelaar die zijn dronken daden goed probeert te praten op 4chan. Want hij is zielig en zijn konijntjes en puppy ook en de politie, rechtbank en de buurvrouw zijn de schuldigen.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, hij schrijft o.a. op dat forum dat de politie zijn konijn Floofie afgepakt en geëuthanaseerd heeft terwijl er niks met dat konijn aan de hand was. Hij vond dat verschrikkelijk en zwoor wraak te nemen op de politie voor Floofie.
Het is net als de 10 geboden die je terugvindt in de Bijbel, maar dan op zijn kop zeg maarquote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, ik zal niet zeggen dat de berichten van vanmiddag me niks deden, maar bij die dierenberichten draait mn maag zich toch echt zo hard om...
Gadverdamme, misschien was hij wel wat meer van plan als hij niet opgepakt zou worden.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, hij schrijft o.a. op dat forum dat de politie zijn konijn Floofie afgepakt en geëuthanaseerd heeft terwijl er niks met dat konijn aan de hand was. Hij vond dat verschrikkelijk en zwoor wraak te nemen op de politie voor Floofie.
Kleine dieren zijn kwetsbaar en over het algemeen 100% afhankelijk van hun baasjequote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, ik zal niet zeggen dat de berichten van vanmiddag me niks deden, maar bij die dierenberichten draait mn maag zich toch echt zo hard om...
Hij stemt op de FvD (en blijkbaar lid van de partij) dus ik zou het graag als extreem rechts geweld willen bestempelenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar is het nu een moslim die een Joodse leraar doodschoot? Zou het dan toch licht een terreur actie vinden.
Obv de hoeveelheid sirenes en politiemacht op de been en helikopters in de lucht had ik echt het idee dat er een soort ramp gaande was.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Gadverdamme, misschien was hij wel wat meer van plan als hij niet opgepakt zou worden.
De huisarts had niet bepaald een Joodse naam.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar is het nu een moslim die een Joodse leraar doodschoot? Zou het dan toch licht een terreur actie vinden.
Al die uren geen radio aan gehad of in de pauze op de telefoon gezeten of zo?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:36 schreef Ole het volgende:
Wat erg!!! Kom net uit werk. Hoor het nu pas!
Wat hij schreef:quote:Op donderdag 28 september 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn fantasiewereld. Zo te lezen was het gewoon een dierenmishandelaar die zijn dronken daden goed probeert te praten op 4chan. Want hij is zielig en zijn konijntjes en puppy ook en de politie, rechtbank en de buurvrouw zijn de schuldigen.
Nee haat aan Joden en homo’s. Baudet is homo en heeft Joodse moederskant.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij stemt op de FvD (en blijkbaar lid van de partij) dus ik zou het graag als extreem rechts geweld willen bestempelen
Dit is hem 100%quote:Op donderdag 28 september 2023 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en de politie was ook al op de hoogte van de problemen die hij veroorzaakte op het Erasmus MCquote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Dit in combinatie met de dierenmishandeling is echt weer een mega blunder van degene die hem heeft vrijgesproken en vond dat hij ook wel weer dieren kon houden.
Ik hoop dat betreffende rechter vannacht slecht slaapt. Die vent had gedwongen hulp nodig.
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij stemt op de FvD (en blijkbaar lid van de partij) dus ik zou het graag als extreem rechts geweld willen bestempelen
Bij de FvD haten ze ook joden hoor, gezien de whatsapp groepjesquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee haat aan Joden en homo’s. Baudet is homo en heeft Joodse moederskant.
Ik zeg terreuractie
Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.
Dat doen we meestal als de dader blank is?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stondenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg terreuractie
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kindquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg terreuractie
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaanquote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
Politieke kleur of religie maakt niet uit, die gast heeft geen geweten.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat doen we meestal als de dader blank is?
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gastenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Al die uren geen radio aan gehad of in de pauze op de telefoon gezeten of zo?
Lijkt mij dat dat, als het idd hem is, wordt meegenomen met het onderzoek en dat het Pieter Baan centrum daar ook naar kijkt.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chanquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Nou, veel van die 4chan-drek gelezen, wat een psycho, ongelooflijk.
Geen idee hoe lang hij daar actief was, ik heb zijn profiel niet gezien.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?
Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.
Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Mijn vriend zei nog: de helft praat daar zo en het is meestal gewoon getroll.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chan
Ahquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gasten
Ik lees dat hij geloofde in het vaccin maar een dus door een hekel aan Boomers het vaccin liever niet zag.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
Loopt maar een week ofzo, maar hij post echt enorm veel info. En ik heb zeker 30 verschillende versies van hem gelezen waarin hij 'het ene incident 7 jaar geleden' beschrijft waarin hij 10 minuten te laat voor een les is en dequote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?
Hij is geen basisarts geworden, ze weigerden hem zijn diploma te geven, Was ook een beetje een issue voor hem.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef Jippie het volgende:
Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?
Zal de tweet van Geen Stijl erbij plaatsenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?
Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.
Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Ja, voor het eerst dat een wappie toegeeft dat het vaccin wel werkt alleen deze wappie is dan teleurgesteld dat het vaccin zo goed werkt omdat het dan levens van 'boomers' redquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaanMooi hoor, zo'n dokter.
Zij heeft ook Joodse rootsquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind
ja, dit viel enorm op. Continu dat ene incident aanhalen, wat vast toch echt wat anders is gegaan dan hoe hij het beschrijft. Alsof dat het énige was dat zijn hele carriere had verpest. Nou ja, dat en fluiten tijdens het bloeddruk meten bij een acteur patiënt.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Loopt maar een week ofzo, maar hij post echt enorm veel info. En ik heb zeker 30 verschillende versies van hem gelezen waarin hij 'het ene incident 7 jaar geleden' beschrijft waarin hij 10 minuten te laat voor een les is en de
'boomer docent' hem daar een standje over geeft.
Wel goed gezien dat zo'n gast idd beter geen dokter moet worden.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is geen basisarts geworden, ze weigerden hem zijn diploma te geven, Was ook een beetje een issue voor hem.
Vroeger was het heel veel getroll, helaas lijkt het tegenwoordig alsof er veel redelijk serieus zijn. Helpt ook niet dat de trolls daar sommige mensen (en dus andere users op 4chan) expres over het randje proberen te duwen, puur voor vermaak en dat sommige conspiracy denkbeelden vrij normaal zijn geworden.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend zei nog: de helft praat daar zo en het is meestal gewoon getroll.
Door het schrijven van het OM toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is geen basisarts geworden, ze weigerden hem zijn diploma te geven, Was ook een beetje een issue voor hem.
Oh, die naam ging al uren rond op 4chan. Dat heeft het AD daar waarschijnlijk ook vandaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef loveli het volgende:
Hij heeft een naam.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jn-keihard~a9abd6a9/
Net of je hem ooit in de buurt van een patiënt zou moeten laten dan. Die zou nog patiënten laten sterven omdat ze vrouw, donkergekleurd of jood waren.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef Godshand het volgende:
Benieuwd of ie straks aan de rechter gaat vragen of hij in de gevangenis zijn studie mag afronden
En dus door de buurvrouw. Die dat met haar leven heeft moeten bekopen.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:52 schreef Jippie het volgende:
Door het schrijven van het OM toch?
Alles moet atm finaal ontsporen voor er iets van hulp beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?
En dan vast omdat hij hoopte dat ie op die manier wraak kon nemen op de boomers die hem dwarslagen met zijn opleiding waarna hij eindelijk kunstbaarmoeders kon onderzoeken zodat hij geen vrouwen meer nodig had.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst dat een wappie toegeeft dat het vaccin wel werkt alleen deze wappie is dan teleurgesteld dat het vaccin zo goed werkt omdat het dan levens van 'boomers' red
Arme duifquote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef loveli het volgende:
Hij heeft een naam.
Ja die is niet lastig te vinden. Ga 'm hier niet posten uiteraard.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:53 schreef Shivo het volgende:
Is de identiteit van de docent al bekend?
Weet je wel hoe enorm veel van die verknipte figuren in NL rondlopen. De een blijft gewoon wat gek de andere doet een keer wat. Wil je die honderduizenden mensen preventief vastzetten voor “behandeling”?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?
Ik schrik er serieus van dat er zóveel officieel gedocumenteerd is en zelfs openbaar vrij inzichtelijk en dat hij daar gewoon op school kon blijven rondlopen en onbegeleid in die woning kon blijven. Na àllesquote:Op donderdag 28 september 2023 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja zie paroolquote:Op donderdag 28 september 2023 22:53 schreef Shivo het volgende:
Is de identiteit van de docent al bekend?
Nou, na alles wat ik op 4chan heb gelezen had de faculteit 100% gelijk dat hij geen arts moest wordenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wel goed gezien dat zo'n gast idd beter geen dokter moet worden.
Dit dus, ik heb echt zoveel malen erger gezienquote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chan
Serieus? Gaat het om honderdduizenden?! No way.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wel hoe enorm veel van die verknipte figuren in NL rondlopen. De een blijft gewoon wat gek de andere doet een keer wat. Wil je die honderduizenden mensen preventief vastzetten voor “behandeling”?
Denk echt dat er zoveel zijn als hij...quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schrik er serieus van dat er zóveel officieel gedocumenteerd is en zelfs openbaar vrij inzichtelijk en dat hij daar gewoon op school kon blijven rondlopen en onbegeleid in die woning kon blijven. Na àlles
Dat was toch echt wachten op ellende, en nu extreem extreem geëindigd
Staat openbaar al genoemd overalquote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die is niet lastig te vinden. Ga 'm hier niet posten uiteraard.
Idd.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schrik er serieus van dat er zóveel officieel gedocumenteerd is en zelfs openbaar vrij inzichtelijk en dat hij daar gewoon op school kon blijven rondlopen en onbegeleid in die woning kon blijven. Na àlles
Dat was toch echt wachten op ellende, en nu extreem extreem geëindigd
Ik herinner me nog die verpleegkundige die op het parkeerterrein van haar werk werd vermoord door haar ex. Ze had al regelmatig contact gehad met de politie en dat ze doodsbang was dat hij haar zou vermoorden. Mensen waren zo verontwaardigd dat de politie daar niets mee gedaan had en die vrouw nu dood was. De verklaring van de politie was dat er duizenden van dit soort gevallen van bedreiging/doodsangst bestaan in Nederland en dat je die niet allemaal preventief kunt opsluitenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wel hoe enorm veel van die verknipte figuren in NL rondlopen. De een blijft gewoon wat gek de andere doet een keer wat. Wil je die honderduizenden mensen preventief vastzetten voor “behandeling”?
100% zeker weten. Kijk tegenwoordig eens om je heen in een grote stad.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Serieus? Gaat het om honderdduizenden?! No way.
De andere kinderen van die vrouw die hebben gezien hoe hun moeder werd vermoord en hun zus dodelijk gewond werd afgevoerdquote:Op donderdag 28 september 2023 22:57 schreef Momo het volgende:
Inderdaad, ook al die studenten die hebben gezien dat hun docent werd neergeschoten en die gast met molotov cocktails ging gooien in de ruimte.
Zo extreem als dit komt echt niet massaal voor. En gezien alles wat er vastgesteld en vastgelegd is, was het vrij obvious dat deze meneer zijn denkvermogen en handelingsbekwaamheid in dit leven totaal naar de puinpoeier was voor altijd en de omgeving beschermd diende te worden tegen hem.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk echt dat er zoveel zijn als hij...
Nou nog een causaal verband tussen DNA en misdaad, en dan hebben we de wortel van het probleem te pakken.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% zeker weten. Kijk tegenwoordig eens om je heen in een grote stad.
Geen bestaanszekerheid iig voor de buren en docentenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe noemde rutte dat nou steeds? Denk steeds participatiemaatschappij, maar dat was het volgens mij niet.
Los het zelf maar op, ons niet bellen maatschappij...
Arme dierenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef Jippie het volgende:
Om heeft toekenning diploma basisarts voorkomen:
[ afbeelding ]
Vreselijk allemaal, echt een heel zwarte dag voor Rotterdamquote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De andere kinderen van die vrouw die hebben gezien hoe hun moeder werd vermoord en hun zus dodelijk gewond werd afgevoerdOok trauma voor het leven.
Rillingen van, echtquote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De andere kinderen van die vrouw die hebben gezien hoe hun moeder werd vermoord en hun zus dodelijk gewond werd afgevoerdOok trauma voor het leven.
1 van de kinderen was niet thuis. die kwam later aanlopen stond in een AD artikelquote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met honderdduizenden praat je gauw over 2 tot 3 of 4 procent van de bevolking.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% zeker weten. Kijk tegenwoordig eens om je heen in een grote stad.
quote:Op donderdag 28 september 2023 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 van de kinderen was niet thuis. die kwam later aanlopen stond in een AD artikel
Wowquote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor tienduizenden kun je best iets bedenken, het zijn volgens mij grotendeels lui die zichzelf toch niet kunnen redden en veelal een grote puinzooi van hun leven en dat van naasten maken.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Met honderdduizenden praat je gauw over 2 tot 3 of 4 procent van de bevolking.
Dat is wel veel.
Tienduizenden lijkt me meer de goede kant op, nog steeds heel veel.
Moeder had tegen de kinderen die thuis waren gezegd zich te verstoppen. Mijn hart huilt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:01 schreef Nizno het volgende:
1 van de kinderen was niet thuis. die kwam later aanlopen stond in een AD artikel
de tweelingzus lees ik nu ik terug zoek
Mee eens, er is door justitie hier een hele grote fout gemaakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow
Goeie actie, maar wat absurd dag er hierna niet doorgepakt is
Vroeger had je hier 'het gesticht' voor
Ik weet wel zeker dat het meer dan honderdduizend is die een meer dan gezonde afwijking hebben en een brandend kruitvat zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Met honderdduizenden praat je gauw over 2 tot 3 of 4 procent van de bevolking.
Dat is wel veel.
Tienduizenden lijkt me meer de goede kant op, nog steeds heel veel.
Ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 28 september 2023 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow
Ik begrijp er allemaal ook helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:03 schreef Revanches het volgende:
Is toch bizar dat de rechter hem de dieren weer liet houden nadat alles gedocumenteerd is?!
Alles zit vol. Hij wilde vrijwillig geen hulp. Blijkbaar 'gevaar voor anderen en/of zichzelf' niet aannemelijk geweest. Of zo.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:02 schreef Molo het volgende:
Wow
Met alle info die er is is dat toch niet meer aan jezelf te verkopen als instanties en zulksquote:Op donderdag 28 september 2023 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles zit vol. Hij wilde vrijwillig geen hulp. Blijkbaar 'gevaar voor anderen en/of zichzelf' niet aannemelijk geweest. Of zo.
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeder had tegen de kinderen die thuis waren gezegd zich te verstoppen. Mijn hart huilt.
Pak ze tijger!quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Met alle info die er is is dat toch niet meer aan jezelf te verkopen als instanties en zulks![]()
Vrijwillig gaat ie idd niet meewerken nee. Bah
Ik ga even een kast in elkaar rossen. Moet gebeuren want stuk, dit is wel het mooie moment
Fijne avond nog
Maar goed dit verwacht je niet om zoiets, en al helemaal niet een aantal jaar na dato.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp er allemaal ook helemaal niets van.
Nou ze wist vast dat ze een gevaarlijke gek naast haar had wonen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Maar goed dit verwacht je niet om zoiets, en al helemaal niet een aantal jaar na dato.
Helaas zijn er steeds meer mensen die zo denken. Niets zeggen, wegkijken, want je weet maar nooit of je een mes tussen je ribben krijgt. Dat is toch in en in triest dat we in zo'n maatschappij leven. Fijn dat de buurvrouw wel haar mond open trok. Zij is de dierenliefhebber. Zo triest hoe dat voor haar is afgelopen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.
Konijn/cavia kost ook maar 10-15 euro ofzo bij dat soort winkels. Vissen heb je al voor 2 euro...quote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.
Daarom wat mij betreft alleen dieren van geregistreerde fokkers, al heb ik wat dat betreft ook boter op mijn hoofd.
mwa... ja oke dat had ze nog geleefd... maar die dieren horen janken en alles? neh dat zou ik ook niet kunnen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas zijn er steeds meer mensen die zo denken. Niets zeggen, wegkijken, want je weet maar nooit of je een mes tussen je ribben krijgt. Dat is toch in en in triest dat we in zo'n maatschappij leven. Fijn dat de buurvrouw wel haar mond open trok. Zij is de dierenliefhebber. Zo triest hoe dat voor haar is afgelopen.
Bizar dat er geen ggz bij betrokken is geraakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:03 schreef Revanches het volgende:
Is toch bizar dat de rechter hem de dieren weer liet houden nadat alles gedocumenteerd is?!
Alleen al op deze website zitten ruim 500.000 geregistreerde fokkersquote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.
Daarom wat mij betreft alleen dieren van geregistreerde fokkers, al heb ik wat dat betreft ook boter op mijn hoofd.
De buurman die de konijntjes door de tuin trapte en er een baksteen op gooide ze ook 'gewoon' weer terug krijgtquote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?
als ik het premium artikel van het AD lees is de laatste keer na het janken van de hond omdat hij hem schopte er wel actie geweest vanuit de dierenbescherming en waren alle dieren weg gehaald.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?
Heeft het te druk met aan fomo lijdende tienermeisjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Bizar dat er geen ggz bij betrokken is geraakt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit in combinatie met de dierenmishandeling is echt weer een mega blunder van degene die hem heeft vrijgesproken en vond dat hij ook wel weer dieren kon houden.
Ik hoop dat betreffende rechter vannacht slecht slaapt. Die vent had gedwongen hulp nodig.
Ik had je bericht totaal verkeerd gelezen. Ik dacht dat die dader 3 huizen van je woonde. Maar het is iemand andersquote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Het is idd wachten tot het fout gaat en ze dan gedwongen in opname/gevangenis in gaan. Maar er zou daarvoor al ingegrepen moeten worden idd.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is om te kotsen, maar ik geloof dat ze weinig kunnen zolang er niemand letsel heeft opgelopen, hij moet eerst iemand wat aandoen kennelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Het is idd wachten tot het fout gaat en ze dan gedwongen in opname/gevangenis in gaan. Maar er zou daarvoor al ingegrepen moeten worden idd.
Zijn er genoeg. Gemeente, woningcorporatie en alle overige instanties zitten er anders maar mee in hun maag. de goedkope sociale huur is het afvoerputje van het woningbestand.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had je bericht totaal verkeerd gelezen. Ik dacht dat die dader 3 huizen van je woonde. Maar het is iemand anders
Dat is toch niet iets waar je vanuit zou moeten gaan? We laten ‘m maar z’n gang gaan anders schiet ie hier de boel overhoop?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dus?quote:
Als je die sociale huur zou afpakken dan leven die kansloze figuren op straat en heb je wss nog meer overlast.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Gemeente, woningcorporatie en alle overige instanties zitten er anders maar mee in hun maag. de goedkope sociale huur is het afvoerputje van het woningbestand.
En letsel aan dieren telt dan ook nog eens niet, blijkbaar. Als iemand meermaals extreem gewelddadig met z'n beesten omgaat zouden er toch ook wel wat alarmbellen aangaande diegene z'n geestesgesteldheid af moeten gaan imo.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is om te kotsen, maar ik geloof dat ze weinig kunnen zolang er niemand letsel heeft opgelopen, hij moet eerst iemand wat aandoen kennelijk
helaas zijn er genoeg die wel met die mindset naar dingen kijken die gebeuren.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets waar je vanuit zou moeten gaan? We laten ‘m maar z’n gang gaan anders schiet ie hier de boel overhoop?
* Nizno steekt dr hand opquote:Op donderdag 28 september 2023 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een gezever weer over sociale huur.
Alsof iedereen met een soc huurwoning een kierewiete psycho is.
Serieus?!quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat IS on topicquote:Op donderdag 28 september 2023 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zullen we gewoon on-topic blijven?
Dat.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een gezever weer over sociale huur.
Alsof iedereen met een soc huurwoning een kierewiete psycho is.
Kan niet, er kan pas ingegrepen worden als je een gevaar voor jezelf of anderen bent. Dus dat is als je jezelf of anderen wat aandoet OF als je inziet dat je hulp nodig hebt en die vrijwillig zoekt. En dan is het dus eigenlijk altijd de facto te laat.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Het is idd wachten tot het fout gaat en ze dan gedwongen in opname/gevangenis in gaan. Maar er zou daarvoor al ingegrepen moeten worden idd.
Dit is het zoveelste voorbeeld dat je beter niks kan zeggen dan wel. In Nederland krijgen criminelen straffen van niks en je bent zelf gewoon de lulquote:
Vast wel, betekent niet dat de vrouw dan maar haar mond had moeten houden omdat dat achteraf beter geweest zou zijn. Omgekeerde wereldquote:Op donderdag 28 september 2023 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas zijn er genoeg die wel met die mindset naar dingen kijken die gebeuren.
ik ben het met je eens, heb ik hier boven ook aangegeven.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vast wel, betekent niet dat de vrouw dan maar haar mond had moeten houden omdat dat achteraf beter geweest zou zijn. Omgekeerde wereld
Zou jij het doen als je een psychopaat naast je hebt wonen? Ik zou lekker verhuizen ofzo. Ik ga echt niet de confrontatie aan met alle risico's van dien. Moet ook aan mijn gezin denken.quote:
Ik ga altijd all-in, gezin of niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je een psychopaat naast je hebt wonen? Ik zou lekker verhuizen ofzo. Ik ga echt niet de confrontatie aan met alle risico's van dien. Moet ook aan mijn gezin denken.
Alle racisten zijn nu aan het schuimbekkend.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef loveli het volgende:
Hij heeft een naam.
Het is iemand die zijn konijn schopt en vissen doodschiet met een kruisboog. Je woont er gewoon naast he?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, heb ik hier boven ook aangegeven.
Ik zou ook echt niet mn bek houden en binnen gaan zitten met koptelefoon op om het geluid maar niet te horen,
Ik zou ook gewoon bellen naar instanties om die dieren veilig proberen te krijgen.
Ik verwacht namelijk niet dat iemand daar om van plan gaat zijn me te steken.
Ja en als jij nu naast hem had gewoond was je dus gewoon dood, incl kinderenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga altijd all-in, gezin of niet.
Ja. Want dierenmishandeling. Aquote:Op donderdag 28 september 2023 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je een psychopaat naast je hebt wonen? Ik zou lekker verhuizen ofzo. Ik ga echt niet de confrontatie aan met alle risico's van dien. Moet ook aan mijn gezin denken.
Of hij hè?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja en als jij nu naast hem had gewoond was je dus gewoon dood, incl kinderen
We denken nu dat dat de reden is, maar voor die zieke geest is dat misschien een hele andere. Hij werkt nu mee, wie weet wat voor onzin hij er allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vast wel, betekent niet dat de vrouw dan maar haar mond had moeten houden omdat dat achteraf beter geweest zou zijn. Omgekeerde wereld
een duif, geen vissenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het is iemand die zijn konijn schopt en vissen doodschiet met een kruisboog. Je woont er gewoon naast he?
Nouja dan zat je nu in de gevangenis. Ook al was die gast een totaal debiel.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of hij hè?
Nou ja je weet het niet, maar ik blijf erbij, leef op wat je denkt dat goed is, leef niet op angst.
Misschien niet je kunt het minstens proberenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jij had hem met je blote handen wel even ontwapend en aan moes geslagen he Rambo?
Ook vissenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
en hij is niet dood, er waren geen vitale organen geraakt.
en hij schopte ook de hond. ja.
Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?
Tenzij jij kogelwerend vest en geweren thuis hebt liggen en 24/7 klaarstaat is dat dus niet zo.quote:
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die studentquote:Op donderdag 28 september 2023 23:26 schreef sturmpie het volgende:
oja zo
student mishandeld hondje, wordt aangegeven door vrouw bij politie.
OM veroordeeld student, OM voorkomt uitoefenen van medisch beroep.
student wordt gek
Ligt er toch aan? Misschien krijg je na een aanvaring begrip en gaat die je tuin onderhoudenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja dan zat je nu in de gevangenis. Ook al was die gast een totaal debiel.
quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?
Ook vissen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Joh?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die student
dan heb ik die passage in alle berichten gemist.quote:
Lijkt mij sterk bij een narcistisch psychopaat. Die wil je gewoon niet in de buurt van je kinderen hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt er toch aan? Misschien krijg je na een aanvaring begrip en gaat die je tuin onderhouden
Ook op vissen las ik ook eegensquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb ik die passage in alle berichten gemist.
Hoe schiet je op vissen met een kruisboog? gooi je die dan eerst in de lucht of wat? een kom zal toch breken als je daar in schiet lijkt me
ah die eerste bevindingen niet gelezen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook vissen, zie onderste deel.
Hij schoot ook op vissenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Hey Foufou, alles goed? Gister beetje veel geluid hé, kan je het rustig aan doen.quote:Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?
ja of in een vijver... Aangezien er stond karpersquote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?
Wat een mongool joh
Het was eigenlijk ook al bizar genoeg, maar het kon dus nog absurderquote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah die eerste bevindingen niet gelezen.
tx
Misschien waren het vissen in een Rotterdamse vijver, want zijn doel was blijkbaar om te schieten op karpers (volgens dat rechtbankverslag). Dus ik denk niet vissen in een kom oid.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Nizno het volgende:
Hoe schiet je op vissen met een kruisboog? gooi je die dan eerst in de lucht of wat? een kom zal toch breken als je daar in schiet lijkt me
Volgens mij bij een vijver, op karpers.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?
Wat een mongool joh
En die bizar domme reactie is prima?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook al bizar genoeg, maar het kon dus nog absurder
nah als jij zo peentjes wilt zweten naast zo'n buur en het aankan dat de dieren er onder lijden.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij schoot ook op vissen
[..]
Hey Foufou, alles goed? Gister beetje veel geluid hé, kan je het rustig aan doen.
Oké bro even goede vrienden
[ afbeelding ]
TR gezet?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die bizat domme reactie is prima?
Mocht ik ooit pech hebben dat ik naast een psycho woon ga ik gewoon verhuizen. Ik heb geen vertrouwen in OM, overheid, het recht etc. dat ik liever die confrontatie ontloop.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah als jij zo peentjes wilt zweten naast zo'n buur en het aankan dat de dieren er onder lijden.
Nee, je bent hier toch?quote:
Nou ja het zal een lastige situatie zijn ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk bij een narcistisch psychopaat. Die wil je gewoon niet in de buurt van je kinderen hebben.
They drew first blood.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jij had hem met je blote handen wel even ontwapend en aan moes geslagen he Rambo?
Heel begrijpelijk dat mensen hun bek houden. Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas zijn er steeds meer mensen die zo denken. Niets zeggen, wegkijken, want je weet maar nooit of je een mes tussen je ribben krijgt. Dat is toch in en in triest dat we in zo'n maatschappij leven. Fijn dat de buurvrouw wel haar mond open trok. Zij is de dierenliefhebber. Zo triest hoe dat voor haar is afgelopen.
Begrijpelijk: okquote:Op donderdag 28 september 2023 23:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat mensen hun bek houden. Dat doe ik ook.
Als ik dan toch heroisch moet sterven, dan liever voor een nuttiger doel dan zo'n idioot.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien niet je kunt het minstens proberen
quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb ooit de dierenbescherming gebeld over een buurman die duidelijk zijn hond mishandelde. Ik kreeg de wind behoorlijk van voren van een heel boze medewerker van de dierenbeschermer, want meneer liep voor diezelfde dierenbeschermer met een collectebus en was dus een eckte dierenliefhebberquote:Op donderdag 28 september 2023 23:37 schreef superniger het volgende:
Heel begrijpelijk dat mensen hun bek houden. Dat doe ik ook.
Ja de wetenschap dat er eerst doden moeten vallen voor er wordt ingegrepen, spoort niet echt aan tot het met naam en toenaam aangifte doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mocht ik ooit pech hebben dat ik naast een psycho woon ga ik gewoon verhuizen. Ik heb geen vertrouwen in OM, overheid, het recht etc. dat ik liever die confrontatie ontloop.
Bizar idd.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit de dierenbescherming gebeld over een buurman die duidelijk zijn hond mishandelde. Ik kreeg de wind behoorlijk van voren van een heel boze medewerker van de dierenbeschermer, want meneer liep voor diezelfde dierenbeschermer met een collectebus en was dus een eckte dierenliefhebberDus mja, dat liep misschien heel goed voor mij af, want buurman heeft nooit geweten dat ik heb gebeld.
Misschien is hem wel hulp aangeboden, dat weten we niet. Vanuit de faculteit zullen er heus gesprekken zijn geweest, je wordt niet zomaar geschorst zonder weerwoord/gesprek. Maar daar bericht hij natuurlijk niet over online.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo’n jongen zo ontzettend is afgegleden en er dan kennelijk geen hulp is voor iemand met zulke psychische problemen. Want wat hij heeft gedaan voor deze moorden, vind ik al heel shocking.
Het is voor mij zo vreemd om te lezen dat iemand die zoiets doet, niet directe hulp krijgt want dan moet er toch iets ontzettend mis met je zijn. Nu zijn er levens verloren en voor wat?
Op 4chan had hij nog geschreven dat hij geschorst was omdat hij niet empathisch genoeg was. En daarna dat een onafhankelijk arts had verklaard dat hij té empathisch was. Dit klinkt als een psychologische beoordeling? Ik speculeer maar wat, maar dat haal ik daar uit.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is hem wel hulp aangeboden, dat weten we niet. Vanuit de faculteit zullen er heus gesprekken zijn geweest, je wordt niet zomaar geschorst zonder weerwoord/gesprek. Maar daar bericht hij natuurlijk niet over online.
te empathisch... mmm ik heb er mijn vraagtekens bij bij die beoordeling na alles wat ik vanavond heb gelezen...quote:Op donderdag 28 september 2023 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op 4chan had hij nog geschreven dat hij geschorst was omdat hij niet empathisch genoeg was. En daarna dat een onafhankelijk arts had verklaard dat hij té empathisch was. Dit klinkt als een psychologische beoordeling? Ik speculeer maar wat, maar dat haal ik daar uit.
Ik heb het meer over dat zo’n jongen wordt veroordeeld voor dit soort leipe dingen en er dan naderhand gewoon geen goede of juiste hulp lijkt te zijn. Met alle gevolgen van dien nu.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is hem wel hulp aangeboden, dat weten we niet. Vanuit de faculteit zullen er heus gesprekken zijn geweest, je wordt niet zomaar geschorst zonder weerwoord/gesprek. Maar daar bericht hij natuurlijk niet over online.
Walgelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, heb ik hier boven ook aangegeven.
Ik zou ook echt niet mn bek houden en binnen gaan zitten met koptelefoon op om het geluid maar niet te horen,
Ik zou ook gewoon bellen naar instanties om die dieren veilig proberen te krijgen.
Ik verwacht namelijk niet dat iemand daar om van plan gaat zijn me te steken.
Hey, nogmaals: zijn woorden online hè. Dat hoeft niet te betekenen dat dat ook de woorden van die arts waren.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:48 schreef Nizno het volgende:
te empathisch... mmm ik heb er mijn vraagtekens bij bij die beoordeling na alles wat ik vanavond heb gelezen...
wie was die onafhankelijke arts? een dierenarts?
NOSquote:In een mail aan het Erasmus MC waarschuwde het Openbaar Ministerie voor de vermeende Erasmus-schutter. Niet alleen zijn veroordeling voor dierenmishandeling maar ook zijn "zorgwekkend gedrag" kwam daarin ter sprake. Fouad L. zou "halfnaakt in de tuin op een stapel bladeren" liggen, hard schreeuwen en lachen en "psychotisch gedrag" vertonen.
Tijdens een doorzoeking van zijn telefoon vond het OM beelden waarop mensen "met messteken om het leven" worden gebracht, net als nazistische en rechtsextremistische afbeeldingen. Ook heeft hij een alcoholverslaving en depressies, vertelde hij in een politieverhoor. "Ik ga ervan uit dat dit bijdraagt aan uw beslissing of betrokkene in aanmerking komt voor het basisartsdiploma", zo besluit het OM de mail, die tussen januari en mei van dit jaar is verstuurd.
Het OM bevestigt tegenover de NOS de authenticiteit van de mail, die door L. zelf op het anonieme webforum 4Chan is gepost. "Ze waren boos dat ik ermee weg kwam", schrijft hij over aantijgingen van dierenmishandeling, waarvoor hij deels werd vrijgesproken.
Motief onbekend
Of L. zou hebben gehandeld uit boosheid tegenover zijn opleiding en buurvrouw, die hem zou hebben aangegeven voor dierenmishandeling, is onbekend; de politie onderzoekt dit scenario. In zijn berichten op 4Chan kondigt L. de daad voor zover bekend niet aan, en dreigt hij ook niet met geweld.
L. klaagt op het forum verder over zijn opleiding, die hem zou hebben "gesaboteerd". Docenten zouden hem aan het lijntje hebben gehouden en stiekem hebben gehoopt dat hij zijn examens niet zou halen. Dat komt naar voren uit berichten waarvan de NOS de authenticiteit heeft geverifieerd.
Ook klaagt L. over de buurvrouw die filmde hoe hij een konijn mishandelde "in een dronken roes". "Ook stelt hij te zijn ontslagen door zijn werkgever, die het behalen van zijn diploma verplicht stelde.
L. laat overduidelijk zijn boosheid daarover merken. "Je kunt beter werkloos en zonder opleiding blijven", laat hij weten in een "oproep" aan zijn "broeders met asperger", een bepaald type autisme. "De hele wereld haat ons. De dood aan normies", besluit hij. Dat is een term om mensen die zich aan de normen houden te beschrijven.
i knowquote:Op donderdag 28 september 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, nogmaals: zijn woorden online hè. Dat hoeft niet te betekenen dat dat ook de woorden van die arts waren.
Lijkt me een gezellige bijeenkomst.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:31 schreef Zorro het volgende:
Als ie zo graag met dieren rotzooit is het misschien een idee om hem samen met wat aangezwengelde pitbulls in een kamertje te laten discussieren?
Internet, die ene gast uit de coffeeshop, je coke dealer. Paar honderd euro.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoe komt deze gozer trouwens aan wapens en kogelwerend vest? Inlichtingendiensten liggen weer te slapen maar gelukkig hebben ze die nutteloze sleepwet
Ja, dark web en zulks.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Internet, die ene gast uit de coffeeshop, je coke dealer. Paar honderd euro.
Zo vreemd is het niet dat niemand ingreep, hij leefde namelijk nogal een afgesloten leven. Geen vrienden, geen vriendin, waarschijnlijk familie die niet of nauwelijks naar hem omkijkt. Behalve dat hij al eerder in aanraking met justitie is geweest, vloog hij dus behoorlijk onder de radar.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo’n jongen zo ontzettend is afgegleden en er dan kennelijk geen hulp is voor iemand met zulke psychische problemen. Want wat hij heeft gedaan voor deze moorden, vind ik al heel shocking.
Het is voor mij zo vreemd om te lezen dat iemand die zoiets doet, niet directe hulp krijgt want dan moet er toch iets ontzettend mis met je zijn. Nu zijn er levens verloren en voor wat?
Ja daar verbaas ik mij dus over, dat zo iemand dan gewoon weer van de radar verdwijnt en steeds gekker kan worden in zijn eentje. Maar vermoed dat er heel veel van dit soort psychisch gestoorde mensen rondlopen en die dus ook om wat voor reden ook niet de juiste hulp krijgen, omdat ze niet worden gezien, of omdat de hulpverlening misschien niet optimaal is, ik weet het niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:50 schreef Windhapper het volgende:
Als ik het allemaal zo lees had deze jongen misschien wel baat gehad bij een psychiatrisch onderzoekje na zijn veroordeling tot dierenmishandeling of die keer dat de politie hem naakt uit z'n tuin moest trekken.
Ik weet niet hoe dat juridisch zit. TBS kan pas bij een straf van 4 jaar geloof ik, maar iemand die dieren pijn doet, niet 'slechts' verwaarloost maar moedwillig een konijn door de tuin schopt en dan zelf tegen de politie aan geeft zich zelf weleens te verliezen aan alcohol mag toch best eens verplicht geëvalueerd worden?
Gevalletje basketcase. Hoort bij de ggz thuis aan de behandelende kant van de tafel. Voor de duidelijkheid.quote:
Kan me niet voorstellen dat het goedkoper is om die lui maar aan te laten modderen in de maatschappij en ze te laten ontsporen dan ze intensief te begeleiden. Wenselijk vind ik het iig zeker niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:57 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik mij dus over, dat zo iemand dan gewoon weer van de radar verdwijnt en steeds gekker kan worden in zijn eentje. Maar vermoed dat er heel veel van dit soort psychisch gestoorde mensen rondlopen en die dus ook om wat voor reden ook niet de juiste hulp krijgen, omdat ze niet worden gezien, of omdat de hulpverlening misschien niet optimaal is, ik weet het niet.
Combinatie van bezuinigingen op GGZ en het feit dat het ontzettend lastig is om iemand gedwongen op te nemen. En zelfs als dat lukt is een gedwongen opname altijd tijdelijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:57 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik mij dus over, dat zo iemand dan gewoon weer van de radar verdwijnt en steeds gekker kan worden in zijn eentje. Maar vermoed dat er heel veel van dit soort psychisch gestoorde mensen rondlopen en die dus ook om wat voor reden ook niet de juiste hulp krijgen, omdat ze niet worden gezien, of omdat de hulpverlening misschien niet optimaal is, ik weet het niet.
Ja, snap ik. Maar met wat hij heeft gedaan vind ik het jammer dat er niet voldoende naar is omgekeken. Dus dierenmishandeling, alcoholverslaving, naakt in tuin rondlopen en schreeuwen etc.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet dat niemand ingreep, hij leefde namelijk nogal een afgesloten leven. Geen vrienden, geen vriendin, waarschijnlijk familie die niet of nauwelijks naar hem omkijkt. Behalve dat hij al eerder in aanraking met justitie is geweest, vloog hij dus behoorlijk onder de radar.
Mooi voorbeeld dit van het resultaat van alle afhoudende procedures in NL. Er moet eerst wat gebeuren voordat iemand de verantwoordelijkheid krijgt. En dan nog moet iemand zo snel mogelijk weer uit dat systeem. Want kost geld.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:57 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun disfunctioneren in de maatschappij.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dit van het resultaat van alle afhoudende procedures in NL. Er moet eerst wat gebeuren voordat iemand de verantwoordelijkheid krijgt. En dan nog moet iemand zo snel mogelijk weer uit dat systeem. Want kost geld.
Gaaf land.
In een echt gaaf land wordt iemand opgenomen bij dit soort zieke zaken zodat ze geen schade kunnen berokkenen aan de maatschappij.
Maar nu zijn er weer 2 families verscheurd.
Jep. Helemaal correct.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun dysfunctioneren in de maatschappij.
Als je optelt hoeveel Fouad de maatschappij heeft gekost met zijn nutteloze opleidingstracject, stufi en uitkeringen, kosten van politie en justitie en weet ik wat.
Bakken met geld kost het niet begeleiden van ggz-types als hij.
Zit nog wat bij die gast. Compleet narcisme.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:15 schreef Jojoke het volgende:
Hier zaten wel 3 steekjes los en je verwacht dat iemand arts wil worden om mensen beter te maken, maar dat is hier duidelijk niet het geval. Het is dus zowel goed als terecht dat het OM waarschuwingen heeft afgegeven. Waarschijnlijk hadden ze ook niet gedacht dat dit het gevolg zou zijn. Het gebeuren herbevestigt dat ze terecht hebben gewaarschuwd, maar roept ook de vraag op of dit misschien beter had kunnen worden opgelost. Misschien moet iemand die voor mishandeling wordt vervolgd automatisch eerst onder een loep worden gelegd voordat hij een opleiding als deze vervolgd. Zo iemand wil je niet in je leger, politie, brandweer of ziekenhuis.
https://www.geenstijl.nl/(...)ns-death-to-normies/quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft iemand de 4Chan post van hem waarin hij die brief van het OM plaatst? Ben wel benieuwd hoe daar toen op is gereageerd. De andere draadjes kreeg hij er al van langs. Niet dat hem het wat deed verder…
Althans, ik meen dat die OM-brief in handen van NOS (en GeenStijl) is, omdat Fouad het zelf op 4Chan heeft gegooid, toch?
vanzelfsprekendquote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die student
Dat is de brief idd. De post heb ik inmiddels gevonden. De reacties zijn ook daar wel duidelijk. Eentje waarschuwt ook dat hij al op het randje is en “een slechte ervaring met een vrouw verwijderd van seriemoordenaar”quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)ns-death-to-normies/
In de update.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat is de brief idd. De post heb ik inmiddels gevonden. De reacties zijn ook daar wel duidelijk. Eentje waarschuwt ook dat hij al op het randje is en “een slechte ervaring met een vrouw verwijderd van seriemoordenaar”
https://archive.4plebs.org/pol/thread/428095587Op 4chan kreeg hij een betere diagnose en advies dan in de zorg in het echte levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat is de brief idd. De post heb ik inmiddels gevonden. De reacties zijn ook daar wel duidelijk. Eentje waarschuwt ook dat hij al op het randje is en “een slechte ervaring met een vrouw verwijderd van seriemoordenaar”
https://archive.4plebs.org/pol/thread/428095587Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik weet het niet met dat 'get into contact with like minded people' hoor
beter van niet in dit geval)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Like minded qua (niet nader gespecificeerde) hobby.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow(ik weet het niet met dat 'get into contact with like minded people' hoor
beter van niet in dit geval)
Eerder psychopaat dan narcist. Narcisten zijn een soort verwende kinderen die alles doen om te krijgen waar ze volgens henzelf recht op hebben. Psychopaten gaan tot over hun grenzen heen om macht te hebben over iemand anders en genieten van het leed dat ze aanrichten.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit nog wat bij die gast. Compleet narcisme.
Slechte combi.
In de mijne moet zo iemand al bij het eerste vergrijp verplicht zware hulp hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:02 schreef Sledgehammer. het volgende:
Maargoed ik ken de systemen niet of hoe het werkt. In mijn ideale wereld zou zo iemand dan gewoon verplicht hulp moeten krijgen.
Helaas is de norm voor GGZ wat opgeschoven onder 12 jaar VVD.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun dysfunctioneren in de maatschappij.
Als je optelt hoeveel Fouad de maatschappij heeft gekost met zijn nutteloze opleidingstracject, stufi en uitkeringen, kosten van politie en justitie en weet ik wat.
Bakken met geld kost het niet begeleiden van ggz-types als hij.
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt zelf op 4chan van wel, namelijk dat die zo erg z’n best deed maar door z’n Asperger niet begrepen werd en overal voor creep uitgemaakt. Had ook geen vrienden en had voornamelijk seks met zijn vuist.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.
Dat is niet gezegd.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.
Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Iemand op 4chan had de terechte observatie dat een alcoholist die in een huis vol poep leeft waarschijnlijk behoorlijk stinkt. Instant creepy vibe dat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd.Misschien gaf hij wel een creepy vibe af, maar dat is niet voldoende om iemand uit de opleiding te zetten.
We hebben mafkezen als deze meneer in de nationale politiek ja? Nou zijn figuren als Baudet en Van Houwelingen inderdaad totaal van de pot gerukt, dat klopt, maar ik zie het ook van hen - en dat zijn toch wel een beetje de grootste mafkezen in de politiek - nou niet bepaald gebeuren dat ze met een wapen ergens de boel overhoop gaan schieten, zelfs zij zijn daar niet gek genoeg voorquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
Dat dit ging gebeuren stond als een paal boven water.
Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.
Hij nooit gedwongen opgenomen is.
Het Nederlandse systeem faalt gewoon aan alle kanten keihard.
Dit kun je geen incident noemen, dit komt gewoon structureel voor.
En dan te bedenken dat we zulke mafkezen ook in de politiek hebben.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:57 schreef hollandia02 het volgende:
https://ibb.co/NZRYD5c
‘Sex is extremely overrated, jerking off is ten times better’
https://archive.4plebs.org/_/search/username/Motoranon/page/2/
Vanaf pagina 2 is vrijwel alles, en zeker met een Nederlands vlaggetje, van die creep
Een week geleden gepost, gisteren had hij overigens niet zo'n last van dat geweten.quote:I am just cursed with a conscience so I feel the need to confess to you what happened while your doctor/friends/family would crucify you if you voiced your concern about excess deaths from covid vaccines.
Sorry, maar dit is naïef.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:43 schreef FYazz het volgende:
Ik wijs niet zo snel met het vingertje naar de overheid, maar in dit geval laat de wetgever de burger in de steek. Deze man had al niet meer vrij rond mogen lopen of had onder behandeling en controle moeten staan.
Laatst was die docu over de Beul van Twente nog op tv. Helaas is er 20 jaar later niet veel veranderd qua wetgeving voor dit soort gevallen.
Herhaaldelijk ernstige dierenmishandeling/misbruik in combinatie met psychotisch gedrag en sociaal isolement zou wettelijk gezien gewoon tot een verplicht psychologisch onderzoek moeten kunnen leiden inclusief (tijdelijke) opname.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-psychotisch.htmlquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.
Nu ben ik toegegeven geen psycholoog maar als iemand dieren martelt dan zou ik die qua gevaar voor de medemens een stuk hoger schalen dan iemand die dat niet doet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tenslotte is het hier in NL: hulp moet je vragen, tenzij er gevaar voor de persoon en anderen zijn. Dat was tot gisteren niet te bewijzen. Wel van die dieren, maar in de afweging "gevaar" wordt volgens mij uit gegaan van potentieel voor burgers en niet dieren.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.
Vrees van wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
Hij werd ook steeds geschorst, schrijft-ie op 4chan. Daarom duurde het zo lang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hij was al 32, is ie dan 14 jaar met z'n bachelor en master beziggeweest...
Ik ben geen psycholoog ofzo, maar gebaseerd op zijn posts, lijkt mij dit een standaard psychopaat.. is idd niet te behandelen...quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heel naïef om te denken dat de GGZ, instaat moet zijn om dit soort lui er allemaal uit te pikken.
Dat denk ik ook. Terwijl in het strafrecht wordt TBS als erger gezien dan gevangenisstraf omdat TBS in principe oneindig kan zijn dus dat vinden de daders niet leuk. Maar ik ga er wel een beetje vanuit dat de meeste rechters hem hoe dan ook lamg (voor altijd) zien verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Vrees van wel.
Hij zal wel weten hoe hij zich voor moet doen om zo min mogelijk (gevangenis) straf te krijgen
Volgens 4chan was het zijn tweede universitaire opleiding. Maar hij heeft wel studievertraging gehad. Al die keren dat hij in aanraking is geweest voor dierenmishandeling hadden mensen hem langere tijd geschorst of vertraagd met zijn opleiding, omdat ze niet tegen zijn gigantische intellect konden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.
Hij was al 32, is ie dan 14 jaar met z'n bachelor en master beziggeweest...
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.
Daarnaast wij hebben nu deze posts van hem, die zijn wss geheel niet bekend bij het OM, Erasmus en eventuele GGZ instelling
Ik was vooral bang dat ik een opwelling mezelf wat aan zou doen idd. Vandaar ook elke keer akkoord gegaan met vrijwillige opnames..quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?
Maatschappelijk belang gaat vóór. Het OM had het dus bij het juiste eind. Deze persoon had nooit arts mogen worden. De consequenties daarvan zouden niet meer te overzien zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:12 schreef britneycheers het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
- Fouad L. Is 32 jaar en studeert geneeskunde.
- Fouad L. schopt zijn konijn.
- De buurvrouw van Fouad L. maakt een melding bij de politie.
- Fouad L wordt opgepakt en veroordeeld.
- De officier wil het hier niet bij laten en stuurt een brief met zijn veroordeling naar het MC Erasmus.
- Fouad L. wordt als gevolg daarvan uitgesloten van het halen van een diploma na 14 jaar studeren en raakt zijn baan kwijt.
- Fouad L. besluit zijn buurvrouw die hem getipt had bij de politie dood te schieten en haar dochter.
- Fouad L. gaat daarna naar het Erasmus en schiet daarna ( waarschijnlijk) een docent dood die wellicht iets te maken heeft met waardoor hij geen diploma kan halen.
- Fouad L. wordt gearresteerd en is vermoedelijk verward.
Het doodschieten is niet goed te praten maar ik vraag mij af of het OM zomaar zo een brief mocht sturen met betrekking tot de privacywet. Er staan ook details in die brief die er niet toe doen.
Dat zo iemand überhaupt ooit in aanmerking kwam om Geneeskunde te studerenquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:12 schreef britneycheers het volgende:
- De officier wil het hier niet bij laten en stuurt een brief met zijn veroordeling naar het MC Erasmus.
- Fouad L. wordt als gevolg daarvan uitgesloten van het halen van een diploma na 14 jaar studeren en raakt zijn baan kwijt.
- Fouad L. besluit zijn buurvrouw die hem getipt had bij de politie dood te schieten en haar dochter.
- Fouad L. gaat daarna naar het Erasmus en schiet daarna ( waarschijnlijk) een docent dood die wellicht iets te maken heeft met waardoor hij geen diploma kan halen.
Het doodschieten is niet goed te praten maar ik vraag mij af of het OM zomaar zo een brief mocht sturen met betrekking tot de privacywet. Er staan ook details in die brief die er niet toe doen.
Hij was 5 toen hij dit besloot. Als arts kun je bezig zijn met je geest en het is altijd nuttig. Niet zoals advocaten waar je bijvoorbeeld tijdens oorlog niks aan hebt. Met zijn asperger superkrachten heeft hij sindsdien naar dit einddoel gewerkt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:17 schreef Moederenkind het volgende:
toch apart dat iemand die zo'n zieke geest heeft uitgerekend arts wil worden.
Het kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus...
Is dit een religekkie gezien zijn achtergrond, een rechtsextremist/wappie want FvD-adept, of 'gewoon een gevaarlijke gek' omdat.. ja, waarom niet?
Inderdaad. En zelfs al ken je die posts wel, ga je iemand tegen diens wil opsluiten vanwege zieke gedachten? Met de kennis van nu is het makkelijk om te zeggen dat het geheid mis zou gaan en er ingegrepen had moeten worden. Maar dat weet je niet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.
Daarnaast wij hebben nu deze posts van hem, die zijn wss geheel niet bekend bij het OM, Erasmus en eventuele GGZ instelling
In elk geval intelligent genoeg om zelfs de opleiding af te kunnen ronden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zo iemand überhaupt ooit in aanmerking kwam om Geneeskunde te studeren
quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
*insert Snolllebollekes
Point madequote:Op vrijdag 29 september 2023 00:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Eerder psychopaat dan narcist. Narcisten zijn een soort verwende kinderen die alles doen om te krijgen waar ze volgens henzelf recht op hebben. Psychopaten gaan tot over hun grenzen heen om macht te hebben over iemand anders en genieten van het leed dat ze aanrichten.
De kant van achter gesloten deuren en sleutel weggooien.quote:
Ik weet niet om hoeveel mensen het gaat, maar het zou me niet verbazen als het er veel zijn. Ik heb zelf tijdens de begindagen van IRC met best veel "angry youg men" gepraat, die zich buiten de maatschappij geplaatst voelden en daar verbolgen over waren. Ook zij vonden doorgaans geen aansluiting bij anderen en hadden moeite met het doorlopen van hun opleiding.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Serieus? Gaat het om honderdduizenden?! No way.
Hij had beter MBO kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
14 jaar doen over een studie van zes jaar. Ik snap wel dat ie gek werd
En bij een ieder van ons kan iets gebeuren waardoor de stoppen in de bovenkamer doorslaan....quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet om hoeveel mensen het gaat, maar het zou me niet verbazen als het er veel zijn. Ik heb zelf tijdens de begindagen
Had ie beter electrien kunnen wordenquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En bij een ieder van ons kan iets gebeuren waardoor de stoppen in de bovenkamer doorslaan....
Als is het bij een psychopaat aangeboren geloof ik
Allemaal tegelijk. Elk politiek spectrum in verwarring.quote:
En die wilden ze een diploma basisarts geven?quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
Volgens één van zijn 4chan-posts werd hij ieder studiejaar voor 6 maanden geschorst.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
Mishandelde zijn hond, schoot met een kruisboog op karpers en duiven, en vertoonde psychotisch gedrag (halfnaakt hysterisch lachend door de tuin rollen).quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:12 schreef britneycheers het volgende:
Dit ja. Zo'n figuur wil je toch nooit als arts laten werken?quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:19 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Maatschappelijk belang gaat vóór. Het OM had het dus bij het juiste eind. Deze persoon had nooit arts mogen worden. De consequenties daarvan zouden niet meer te overzien zijn.
Veel mensen denken van wel. Want oh wee als de wereld niet maakbaar is. En men wijst graag een verantwoordelijke aan (niet alleen de dader), dat geeft ook het gevoel van ( schijn)veiligheid.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. En zelfs al ken je die posts wel, ga je iemand tegen diens wil opsluiten vanwege zieke gedachten? Met de kennis van nu is het makkelijk om te zeggen dat het geheid mis zou gaan en er ingegrepen had moeten worden. Maar dat weet je niet.
Het klinkt mij in de oren alsof er best adequaat is gehandeld. De buurvrouw was alert en heeft actie ondernomen, de instanties hebben werk gemaakt van de dierenmishandeling, bij de opleiding lag zijn gedrag onder een vergrootglas en heeft men ervoor gezorgd dat hij geen diploma kreeg. Had er meer kunnen gebeuren? Mogelijk. Was dat effectief geweest? Dat is twijfelachtig. Helaas is niet alle ellende te voorkomen.
Maar hij wist zelf blijkbaar niet waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Volgens één van zijn 4chan-posts werd hij ieder studiejaar voor 6 maanden geschorst.
Nee hoor, die achten zichzelf ontzettend belangrijk en zijn van mening dat zij degene zijn die de wereld nodig heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:17 schreef Moederenkind het volgende:
toch apart dat iemand die zo'n zieke geest heeft uitgerekend arts wil worden.
Plus hij had (als Marokkaan nota bene) extreemrechtse afbeeldingen op zijn telefoon en filmpjes waarop mensen werden doodgestoken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mishandelde zijn hond, schoot met een kruisboog op karpers en duiven, en vertoonde psychotisch gedrag (halfnaakt hysterisch lachend door de tuin rollen).
Als hij daadwerkelijk autisme heeft (wat ik obv zijn posts op 4chan wel neig te geloven) dan kan het introspectief en empatisch vermogen wat beperkt zijn. De rigiditeit spat van het scherm af.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij wist zelf blijkbaar niet waarom?
Je moet het 4chan draadje eens lezen. Hij had daar zo zijn eigen ideeën over.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij wist zelf blijkbaar niet waarom?
Het lijkt me sterk dat je zonder reden geschorst wordt. Hij zal dus informatie achter hebben gehouden, of daarover gelogen hebben, of gedacht hebben dat de reden totale onzin is. Iets in die trant.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk autisme heeft (wat ik obv zijn posts op 4chan wel neig te geloven) dan kan het introspectief en empatisch vermogen wat beperkt zijn. De rigiditeit spat van het scherm af.
En nee, hiermee zeg ik niet dat iedereen met autisme in staat is toch dit soort acties.
Ik denk ook dat hij wel degelijk met een reden geschorst is maar als je totaal niet in staat bent om te reflecteren dan creeer je inderdaad je eigen realiteit en ligt het áltijd aan iets buiten jezelf. Je eigen aandeel en gedrag zien in dingen en daarop reflecteren (introspectie) dat lukt hem dus niet. Vandaar zijn bizarre gedachtegangen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je zonder reden geschorst wordt. Hij zal dus informatie achter hebben gehouden, of daarover gelogen hebben, of gedacht hebben dat de reden totale onzin is. Iets in die trant.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze blijven schorsen maar je niet van de opleiding trappen. Dus ook hier denk ik dat hij zijn eigen werkelijkheid heeft gecreeerd.
N=1, maar ik heb zelf meegemaakt dat iemand van een bachelor werd afgehaald na herhaaldelijk wangedrag. Zijn wel eerder waarschuwingen en gesprekken geweest. Maar toen was het na een tijdje ook klaar. Geen tijdelijke schorsingen ofzo.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je zonder reden geschorst wordt. Hij zal dus informatie achter hebben gehouden, of daarover gelogen hebben, of gedacht hebben dat de reden totale onzin is. Iets in die trant.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze blijven schorsen maar je niet van de opleiding trappen. Dus ook hier denk ik dat hij zijn eigen werkelijkheid heeft gecreeerd.
Ik snap je punt, maar dit is achteraf wel makkelijk wijzen hè. Zo kan je iedereen met een narcistische insteek direct op gaan sluiten. Dierenmishandeling komt veel voor, psychotisch gedrag ook, en mensen in een sociaal isolement al helemaal.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:43 schreef FYazz het volgende:
Ik wijs niet zo snel met het vingertje naar de overheid, maar in dit geval laat de wetgever de burger in de steek. Deze man had al niet meer vrij rond mogen lopen of had onder behandeling en controle moeten staan.
Laatst was die docu over de Beul van Twente nog op tv. Helaas is er 20 jaar later niet veel veranderd qua wetgeving voor dit soort gevallen.
Herhaaldelijk ernstige dierenmishandeling/misbruik in combinatie met psychotisch gedrag en sociaal isolement zou wettelijk gezien gewoon tot een verplicht psychologisch onderzoek moeten kunnen leiden inclusief (tijdelijke) opname.
Hoe is dit allemaal betaald? En een huis ipv een studentenkamer en een motor..quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
Zo snel doen ze dat niet. Briefje van een advocaat en je krijgt weer "een laatste kans".quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
N=1, maar ik heb zelf meegemaakt dat iemand van een bachelor werd afgehaald na herhaaldelijk wangedrag. Zijn wel eerder waarschuwingen en gesprekken geweest. Maar toen was het na een tijdje ook klaar. Geen tijdelijke schorsingen ofzo.
Ik vermoed ook een Wajong. En hij schrijft op 4chan dat hij 'rijk' is en dat hij bij een goed betaalde baan was ontslagen, omdat het basisartsdiploma daar een vereiste voor was en dat dat diploma hem onthouden werd. Hij ging nu maar verder door het leven als NEET. Ik heb gisteravond heel veel nieuwe woorden geleerd, waarvan ik de helft kon missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:19 schreef LXIV het volgende:
Hoe is dit allemaal betaald? En een huis ipv een studentenkamer en een motor..
Kreeg hij vet wajong om eindeloos mee te studeren?
Een neet is toch gewoon een luizeneitje?quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed ook een Wajong. En hij schrijft op 4chan dat hij 'rijk' is en dat hij bij een goed betaalde baan was ontslagen, omdat het basisartsdiploma daar een vereiste voor was en dat dat diploma hem onthouden werd. Hij ging nu maar verder door het leven als NEET. Ik heb gisteravond heel veel nieuwe woorden geleerd, waarvan ik de helft kon missen als kiespijn.
In dit geval een Not in Education, Employed or in Training. Hij ging daar nog al prat op, leek het. En ja, ook een luizeneitjequote:Op vrijdag 29 september 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een neet is toch gewoon een luizeneitje?
NEET is een term uit de Amerikaanse zorgindustrie om jongeren in hun doelgroep aan te duiden. De doelgroep is er vervolgens zelf mee aan de haal gegaan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed ook een Wajong. En hij schrijft op 4chan dat hij 'rijk' is en dat hij bij een goed betaalde baan was ontslagen, omdat het basisartsdiploma daar een vereiste voor was en dat dat diploma hem onthouden werd. Hij ging nu maar verder door het leven als NEET. Ik heb gisteravond heel veel nieuwe woorden geleerd, waarvan ik de helft kon missen als kiespijn.
Hij wenste zelf dat hij maar gewoon drugsdealer was geworden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kreeg gewoon wat centjes van Gideon.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:19 schreef maily het volgende:
Ik lees net dat dat overleden meisje nog een tweelingzus heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |