Misschien niet je kunt het minstens proberenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jij had hem met je blote handen wel even ontwapend en aan moes geslagen he Rambo?
Ook vissenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
en hij is niet dood, er waren geen vitale organen geraakt.
en hij schopte ook de hond. ja.
Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?
Tenzij jij kogelwerend vest en geweren thuis hebt liggen en 24/7 klaarstaat is dat dus niet zo.quote:
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die studentquote:Op donderdag 28 september 2023 23:26 schreef sturmpie het volgende:
oja zo
student mishandeld hondje, wordt aangegeven door vrouw bij politie.
OM veroordeeld student, OM voorkomt uitoefenen van medisch beroep.
student wordt gek
Ligt er toch aan? Misschien krijg je na een aanvaring begrip en gaat die je tuin onderhoudenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja dan zat je nu in de gevangenis. Ook al was die gast een totaal debiel.
quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?

Ook vissen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Joh?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die student
dan heb ik die passage in alle berichten gemist.quote:
Lijkt mij sterk bij een narcistisch psychopaat. Die wil je gewoon niet in de buurt van je kinderen hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt er toch aan? Misschien krijg je na een aanvaring begrip en gaat die je tuin onderhouden
Ook op vissen las ik ook eegensquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb ik die passage in alle berichten gemist.
Hoe schiet je op vissen met een kruisboog? gooi je die dan eerst in de lucht of wat? een kom zal toch breken als je daar in schiet lijkt me
ah die eerste bevindingen niet gelezen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook vissen, zie onderste deel.
Hij schoot ook op vissenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een duif, geen vissen
Hey Foufou, alles goed? Gister beetje veel geluid hé, kan je het rustig aan doen.quote:Wat ga jij doen dan? jhet gejank van de beesten negeren met je koptelefoon op en ow jee als hij maar niet denkt dat jij hebt gebeld als toevallig de andere buur wel contact opneemt met instanties?
ja of in een vijver... Aangezien er stond karpersquote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?
Wat een mongool joh
Het was eigenlijk ook al bizar genoeg, maar het kon dus nog absurderquote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah die eerste bevindingen niet gelezen.
tx
Misschien waren het vissen in een Rotterdamse vijver, want zijn doel was blijkbaar om te schieten op karpers (volgens dat rechtbankverslag). Dus ik denk niet vissen in een kom oid.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Nizno het volgende:
dan heb ik die passage in alle berichten gemist.
Hoe schiet je op vissen met een kruisboog? gooi je die dan eerst in de lucht of wat? een kom zal toch breken als je daar in schiet lijkt me
Volgens mij bij een vijver, op karpers.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van bovenaf in de kom/aquarium schieten?
Wat een mongool joh
En die bizar domme reactie is prima?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook al bizar genoeg, maar het kon dus nog absurder
nah als jij zo peentjes wilt zweten naast zo'n buur en het aankan dat de dieren er onder lijden.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij schoot ook op vissen
[..]
Hey Foufou, alles goed? Gister beetje veel geluid hé, kan je het rustig aan doen.
Oké bro even goede vrienden
[ afbeelding ]
TR gezet?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die bizat domme reactie is prima?
Mocht ik ooit pech hebben dat ik naast een psycho woon ga ik gewoon verhuizen. Ik heb geen vertrouwen in OM, overheid, het recht etc. dat ik liever die confrontatie ontloop.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah als jij zo peentjes wilt zweten naast zo'n buur en het aankan dat de dieren er onder lijden.
Nee, je bent hier toch?quote:
Nou ja het zal een lastige situatie zijn ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk bij een narcistisch psychopaat. Die wil je gewoon niet in de buurt van je kinderen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |