Met alle info die er is is dat toch niet meer aan jezelf te verkopen als instanties en zulksquote:Op donderdag 28 september 2023 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles zit vol. Hij wilde vrijwillig geen hulp. Blijkbaar 'gevaar voor anderen en/of zichzelf' niet aannemelijk geweest. Of zo.
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeder had tegen de kinderen die thuis waren gezegd zich te verstoppen. Mijn hart huilt.
Pak ze tijger!quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Met alle info die er is is dat toch niet meer aan jezelf te verkopen als instanties en zulks![]()
Vrijwillig gaat ie idd niet meewerken nee. Bah
Ik ga even een kast in elkaar rossen. Moet gebeuren want stuk, dit is wel het mooie moment
Fijne avond nog
Maar goed dit verwacht je niet om zoiets, en al helemaal niet een aantal jaar na dato.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp er allemaal ook helemaal niets van.
Nou ze wist vast dat ze een gevaarlijke gek naast haar had wonen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Maar goed dit verwacht je niet om zoiets, en al helemaal niet een aantal jaar na dato.
Helaas zijn er steeds meer mensen die zo denken. Niets zeggen, wegkijken, want je weet maar nooit of je een mes tussen je ribben krijgt. Dat is toch in en in triest dat we in zo'n maatschappij leven. Fijn dat de buurvrouw wel haar mond open trok. Zij is de dierenliefhebber. Zo triest hoe dat voor haar is afgelopen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
Dappere vrouw. Al had ze achteraf gezien beter gewoon haar mond kunnen houden en geen aangifte kunnen doen.
Konijn/cavia kost ook maar 10-15 euro ofzo bij dat soort winkels. Vissen heb je al voor 2 euro...quote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.
Daarom wat mij betreft alleen dieren van geregistreerde fokkers, al heb ik wat dat betreft ook boter op mijn hoofd.
mwa... ja oke dat had ze nog geleefd... maar die dieren horen janken en alles? neh dat zou ik ook niet kunnen.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas zijn er steeds meer mensen die zo denken. Niets zeggen, wegkijken, want je weet maar nooit of je een mes tussen je ribben krijgt. Dat is toch in en in triest dat we in zo'n maatschappij leven. Fijn dat de buurvrouw wel haar mond open trok. Zij is de dierenliefhebber. Zo triest hoe dat voor haar is afgelopen.
Bizar dat er geen ggz bij betrokken is geraakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:03 schreef Revanches het volgende:
Is toch bizar dat de rechter hem de dieren weer liet houden nadat alles gedocumenteerd is?!
Alleen al op deze website zitten ruim 500.000 geregistreerde fokkersquote:Op donderdag 28 september 2023 23:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon bij de Jumper of Pet’s Place een nieuw konijn, die Samantha’s op zaterdag aan de kassa vragen echt niet of je wel dieren mag houden van de rechter.
Daarom wat mij betreft alleen dieren van geregistreerde fokkers, al heb ik wat dat betreft ook boter op mijn hoofd.
De buurman die de konijntjes door de tuin trapte en er een baksteen op gooide ze ook 'gewoon' weer terug krijgtquote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?
als ik het premium artikel van het AD lees is de laatste keer na het janken van de hond omdat hij hem schopte er wel actie geweest vanuit de dierenbescherming en waren alle dieren weg gehaald.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja, heel fijn en dapper. Maar of je je leven moet riskeren voor zoiets? En wat koop je voor aangiftes als er toch niks gebeurt?
Heeft het te druk met aan fomo lijdende tienermeisjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Bizar dat er geen ggz bij betrokken is geraakt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Dit in combinatie met de dierenmishandeling is echt weer een mega blunder van degene die hem heeft vrijgesproken en vond dat hij ook wel weer dieren kon houden.
Ik hoop dat betreffende rechter vannacht slecht slaapt. Die vent had gedwongen hulp nodig.
Ik had je bericht totaal verkeerd gelezen. Ik dacht dat die dader 3 huizen van je woonde. Maar het is iemand andersquote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.
Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind
Ja zou ik ook denken. Het is idd wachten tot het fout gaat en ze dan gedwongen in opname/gevangenis in gaan. Maar er zou daarvoor al ingegrepen moeten worden idd.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?
Het is om te kotsen, maar ik geloof dat ze weinig kunnen zolang er niemand letsel heeft opgelopen, hij moet eerst iemand wat aandoen kennelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Het is idd wachten tot het fout gaat en ze dan gedwongen in opname/gevangenis in gaan. Maar er zou daarvoor al ingegrepen moeten worden idd.
Zijn er genoeg. Gemeente, woningcorporatie en alle overige instanties zitten er anders maar mee in hun maag. de goedkope sociale huur is het afvoerputje van het woningbestand.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had je bericht totaal verkeerd gelezen. Ik dacht dat die dader 3 huizen van je woonde. Maar het is iemand anders
Dat is toch niet iets waar je vanuit zou moeten gaan? We laten ‘m maar z’n gang gaan anders schiet ie hier de boel overhoop?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind
Dus?quote:
Als je die sociale huur zou afpakken dan leven die kansloze figuren op straat en heb je wss nog meer overlast.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Gemeente, woningcorporatie en alle overige instanties zitten er anders maar mee in hun maag. de goedkope sociale huur is het afvoerputje van het woningbestand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |