abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210782915

quote:
Bij schietpartijen in Rotterdam zijn op twee verschillende locaties drie mensen omgekomen: een 39-jarige vrouw, haar 14-jarige dochter en een 46-jarige man, die docent is aan het Erasmus MC. De verdachte is een student en een bekende van politie en justitie.

De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb spreekt van een 'afschuwelijk incident' dat zich heeft afgespeeld in zijn stad. Na de schietpartijen ontstond er chaos en paniek rondom het Erasmus MC. Inmiddels is het ziekenhuis weer vrijgegeven.

De man rende met een kogelwerend vest en een wapen het ziekenhuis in, loste er meerdere schoten en stichtte brand. Kort daarvoor nam hij de woning van een buurtgenoot onder vuur, om ook hier brand te stichten.

Eén van de slachtoffers is een 46-jarige docent van het Erasmus MC. Ook een vrouw van 39 jaar kwam direct om het leven. Zij woonde in dezelfde buurt als de schutter, maar het is nog onduidelijk of ze directe buren waren. Haar 14-jarige dochter raakte ernstig gewond en is later in het ziekenhuis overleden. Zij was één van een tweeling.

De schutter is volgens de politie een 32-jarige student van het ziekenhuis. Hij is een bekende van de politie en stond in 2021 terecht wegens dierenmishandeling en werd daarvoor ook veroordeeld. Het is nog niet duidelijk waarom hij zo door het lint ging. Volgens de politie handelde hij alleen en heeft het er alle schijn van dat hij het op deze mensen had voorzien. Een van de mogelijke scenario's die wordt onderzocht is dat hij is afgewezen voor een opleiding. Of hij les kreeg van de overleden docent is niet duidelijk.

Paniek
De chaos en paniek bij het ziekenhuis was groot toen de man rond drie uur een leslokaal van het gebouw binnen stormde met een wapen. Daar schoot hij volgens de politie op de 46-jarige docent. Tientallen medewerkers en bezoekers hoorden de schoten en beleefden angstige minuten. Sommigen vluchtten een kamertje in, anderen renden zo snel ze konden naar buiten en weer anderen barricadeerden afdelingen. Na de schietpartij stichtte de man brand in het ziekenhuis.

Kort voor de schietpartij in het ziekenhuis had de man het vuur geopend op de woning van een van zijn buren aan het Heiman Dullartplein dat op steenworp afstand ligt. De 39-jarige bewoonster van het huis overleefde dit niet. Haar 14-jarige dochter raakte ernstig gewond, maar bezweek in de loop van de dag aan haar verwondingen. Ook werd hier brand gesticht.

Zoektocht
De politie zette meerdere arrestatieteams in om de verdachte te kunnen overmeesteren en verspreidde zijn signalement; hij liep rond met een handvuurwapen in gevechtskleding en had vermoedelijk een motor bij zich. Onder het helikopterplatform buiten het gebouw kon hij uiteindelijk worden ingerekend.

Het ziekenhuis werd na de schietpartij deels ontruimd. Sommige mensen moesten met hun handen omhoog het gebouw verlaten. Een aantal patiënten is op ziekenhuisbedden naar buiten gereden. Tientallen medewerkers en bezoekers moesten buiten wachten. Operaties die bezig waren zijn wel doorgegaan. Aan het begin van de avond zijn alle gebouwen vrijgegeven en konden bezoekers weer op bezoek bij opgenomen patiënten.

De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb spreekt van een 'afschuwelijk incident' en een 'gitzwarte' dag in zijn stad. Hij sprak tijdens een persconferentie zijn medeleven uit aan de nabestaanden van de omgekomen slachtoffers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nt-erasmus~aa50bf8e/
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 28-09-2023 22:54:22 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210782923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En hij hield zooooveel van zijn diertjes O+

https://i.4cdn.org/pol/1695931519524053.jpg

(rechtbankreport op 4chan) (krijg het niet als plaatje voor elkaar)
Ja, hij schrijft o.a. op dat forum dat de politie zijn konijn Floofie afgepakt en geëuthanaseerd heeft terwijl er niks met dat konijn aan de hand was. Hij vond dat verschrikkelijk en zwoor wraak te nemen op de politie voor Floofie.
pi_210782926
Ok, ik zal niet zeggen dat de berichten van vanmiddag me niks deden, maar bij die dierenberichten draait mn maag zich toch echt zo hard om...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210782931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:29 schreef Ponsai het volgende:
Is zoiets al lange tijd vantevoren gepland door hem? Of staat zo'n type vanmorgen op, neemt een borrel en gaat impulsief op pad?
Toen die Rotterdammer zijn Turkse ex doodschoot dmde hij mij nog met heyyy hoe is je dag, wat ga je doen, ik ga zo ontbijten en zulks. Hun hoofd is niet helemaal lekker.
pi_210782937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Ja, hij schrijft o.a. op dat forum dat de politie zijn konijn Floofie afgepakt en geëuthanaseerd heeft terwijl er niks met dat konijn aan de hand was. Hij vond dat verschrikkelijk en zwoor wraak te nemen op de politie voor Floofie.
Zijn fantasiewereld. Zo te lezen was het gewoon een dierenmishandelaar die zijn dronken daden goed probeert te praten op 4chan. Want hij is zielig en zijn konijntjes en puppy ook en de politie, rechtbank en de buurvrouw zijn de schuldigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210782942
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 21:58 schreef kree het volgende:

[..]
klinkt aardig sekte achtig wel?
Het is net als de 10 geboden die je terugvindt in de Bijbel, maar dan op zijn kop zeg maar :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 september 2023 @ 22:36:47 #7
22592 crew  Ole
pi_210782945
Wat erg!!! Kom net uit werk. Hoor het nu pas!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_210782952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, ik zal niet zeggen dat de berichten van vanmiddag me niks deden, maar bij die dierenberichten draait mn maag zich toch echt zo hard om...
Dat heb ik ook.
Nieuwsberichten over dierenmishandeling kan ik niet niet lezen, en beschrijvingen of beelden wil ik niet zien :{w
  donderdag 28 september 2023 @ 22:39:29 #9
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210782964
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Dit in combinatie met de dierenmishandeling is echt weer een mega blunder van degene die hem heeft vrijgesproken en vond dat hij ook wel weer dieren kon houden.

Ik hoop dat betreffende rechter vannacht slecht slaapt. Die vent had gedwongen hulp nodig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210782965
Maar is het nu een moslim die een Joodse leraar doodschoot? Zou het dan toch licht een terreur actie vinden.
Vakman pur sang
pi_210782967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gadverdamme, misschien was hij wel wat meer van plan als hij niet opgepakt zou worden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 28 september 2023 @ 22:40:02 #12
485843 crew  Jippie
pi_210782969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kleine dieren zijn kwetsbaar en over het algemeen 100% afhankelijk van hun baasje
pi_210782972
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar is het nu een moslim die een Joodse leraar doodschoot? Zou het dan toch licht een terreur actie vinden.
Hij stemt op de FvD (en blijkbaar lid van de partij) dus ik zou het graag als extreem rechts geweld willen bestempelen
pi_210782973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Gadverdamme, misschien was hij wel wat meer van plan als hij niet opgepakt zou worden.
Obv de hoeveelheid sirenes en politiemacht op de been en helikopters in de lucht had ik echt het idee dat er een soort ramp gaande was.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 september 2023 @ 22:41:24 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210782979
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
De huisarts had niet bepaald een Joodse naam.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210782980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:36 schreef Ole het volgende:
Wat erg!!! Kom net uit werk. Hoor het nu pas!
Al die uren geen radio aan gehad of in de pauze op de telefoon gezeten of zo?
pi_210782982
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zijn fantasiewereld. Zo te lezen was het gewoon een dierenmishandelaar die zijn dronken daden goed probeert te praten op 4chan. Want hij is zielig en zijn konijntjes en puppy ook en de politie, rechtbank en de buurvrouw zijn de schuldigen.
Wat hij schreef:
- Hij gaf toe dat hij zijn puppy en 1 konijn mishandeld had. Geen bekentenis over die duif of andere dieren.
-De politie had 2 konijnen van hem afgepakt en geëuthanaseerd: het mishandelde konijn waar hij geen naam bij noemt en Floofie: een ouder konijn die hij al jaren had en volgens de politie ziek was.

En hij is inderdaad niet bepaald objectief of schuldbewust.
pi_210782988
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Hij stemt op de FvD (en blijkbaar lid van de partij) dus ik zou het graag als extreem rechts geweld willen bestempelen
Nee haat aan Joden en homo’s. Baudet is homo en heeft Joodse moederskant.
Ik zeg terreuractie :7
Vakman pur sang
pi_210782989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En hij hield zooooveel van zijn diertjes O+

https://i.4cdn.org/pol/1695931519524053.jpg

(rechtbankreport op 4chan) (krijg het niet als plaatje voor elkaar)
Dit is hem 100% _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210782993
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Dit in combinatie met de dierenmishandeling is echt weer een mega blunder van degene die hem heeft vrijgesproken en vond dat hij ook wel weer dieren kon houden.

Ik hoop dat betreffende rechter vannacht slecht slaapt. Die vent had gedwongen hulp nodig.
Ja, en de politie was ook al op de hoogte van de problemen die hij veroorzaakte op het Erasmus MC
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 28 september 2023 @ 22:43:04 #21
485843 crew  Jippie
pi_210782995
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.
  donderdag 28 september 2023 @ 22:43:28 #22
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210783002
40 uur taakstraf gekregen voor dierenmishandeling
en daar zit dan geen behandeling bij ? |:(
pi_210783003
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bij de FvD haten ze ook joden hoor, gezien de whatsapp groepjes :7
pi_210783014
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210783016
Aboutaleb bij OP1.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210783019
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?
pi_210783021
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat doen we meestal als de dader blank is?
pi_210783025
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.

Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
pi_210783031
quote:

[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
pi_210783034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210783043
Nou, veel van die 4chan-drek gelezen, wat een psycho, ongelooflijk.

:N
Koel en donker bewaren
pi_210783044
quote:

[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind
pi_210783045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaan :X Mooi hoor, zo'n dokter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 28 september 2023 @ 22:47:47 #34
485843 crew  Jippie
pi_210783046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat doen we meestal als de dader blank is?
Politieke kleur of religie maakt niet uit, die gast heeft geen geweten.
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 september 2023 @ 22:47:53 #35
22592 crew  Ole
pi_210783048
quote:
11s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Al die uren geen radio aan gehad of in de pauze op de telefoon gezeten of zo?
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gasten

Edit-
Als ik thuis ben altijd radio aan..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_210783050
Benieuwd of ie straks aan de rechter gaat vragen of hij in de gevangenis zijn studie mag afronden :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_210783051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Lijkt mij dat dat, als het idd hem is, wordt meegenomen met het onderzoek en dat het Pieter Baan centrum daar ook naar kijkt.

20-30 jaar plus tbs of zo.
Of levenslang.
pi_210783054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Nou, veel van die 4chan-drek gelezen, wat een psycho, ongelooflijk.

:N
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chan _O-
pi_210783058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Geen idee hoe lang hij daar actief was, ik heb zijn profiel niet gezien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 28 september 2023 @ 22:48:49 #40
485843 crew  Jippie
pi_210783060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.

Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?
pi_210783062
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef koffiekoekjes het volgende:

Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chan _O-
Mijn vriend zei nog: de helft praat daar zo en het is meestal gewoon getroll.
pi_210783064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ole het volgende:

[..]
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gasten
Ah ^O^
Hopelijk heb je wel meer verdiend dan 50 cent :P
pi_210783067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik lees dat hij geloofde in het vaccin maar een dus door een hekel aan Boomers het vaccin liever niet zag.
En hij is zelf een berber.
Gewoon typische psychotische Marokkaan
Vakman pur sang
pi_210783070
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Loopt maar een week ofzo, maar hij post echt enorm veel info. En ik heb zeker 30 verschillende versies van hem gelezen waarin hij 'het ene incident 7 jaar geleden' beschrijft waarin hij 10 minuten te laat voor een les is en de
'boomer docent' hem daar een standje over geeft.
pi_210783071
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef Jippie het volgende:

Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?
Hij is geen basisarts geworden, ze weigerden hem zijn diploma te geven, Was ook een beetje een issue voor hem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 28 september 2023 @ 22:49:40 #46
485843 crew  Jippie
pi_210783072
quote:
11s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?
Zal de tweet van Geen Stijl erbij plaatsen
  donderdag 28 september 2023 @ 22:50:58 #47
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210783085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210783089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaan :X Mooi hoor, zo'n dokter.
Ja, voor het eerst dat een wappie toegeeft dat het vaccin wel werkt alleen deze wappie is dan teleurgesteld dat het vaccin zo goed werkt omdat het dan levens van 'boomers' red :')
  Vis een optie? donderdag 28 september 2023 @ 22:51:22 #49
70532 loveli
N
pi_210783090
crap in = crap out
pi_210783091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind