Ik vind het eigenlijk vrij triest,quote:Op donderdag 28 september 2023 21:51 schreef Alpha0 het volgende:
Een drugsdealer die medicijnen gaat studeren, ergens kan ik daar de humor wel van inzien.![]()
( of is het al ontkracht dat hij dealde? )
Dit is gewoon waarheid. Het is alleen wat buitenproportioneel om dan mensen neer te schieten.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Totaal de incel rabbit hole in.
Lijkt wel op bepaalde FOK!kers die gast.quote:FvD blijkt achteraf 100% gelijk te hebben over COVID en het vaccin en TOCH stemt niemand voor FvD.
Zelfs Rutte zei laatst dat coronavirus nu gewoon net als de griep is, Baudet zei dat in 2020 al dat het basically een zware griep is en iedereen verklaarde hem voor gek.
Toch stemt het plebs niet voor FvD. Het volk is dom, links en homo! Parallelle samenleving. Laat normies sterven.
FvD moet een booster campagne opstarten voor niet-FvD leden: totale meme oorlog.
Apothekersassistent. Die ken ik genoeg.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:53 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrij triest,
van drugsdealer naar arts...en padswijziging die niet veel voorkomt.
Misschien niet zo prettig om te horen maar het feit dat de meeste vrouwen niks met je te maken willen hebben, ligt niet aan de vrouwen zelf.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is gewoon waarheid. Het is alleen wat buitenproportioneel om dan mensen neer te schieten.
(bron 4chan)quote:I appreciate your effort but I have an entire philosophy about women complete with religious and historical references.
I am a follower of the church of Prometheus.
hoor die voor het eerst eigenlijk ook? maar benieuwd nu?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(bron 4chan)
Wat is die Church of Prometheus, iemand?
https://www.churchofsatan.com/cos-modern-prometheus/quote:Op donderdag 28 september 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(bron 4chan)
Dit denk ik?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(bron 4chan)
In dit geval had dat dan moeten zijn voor het mishandelen van dieren, anders helpt t niet echt toch ? Dan krijgt het vuurpeloton het druk.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
En nog steeds zijn er mensen tegen de doodstraf.
Church of Satan History: Modern Prometheusquote:Op donderdag 28 september 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(bron 4chan)
moordenaar van pim fortuyn loopt ook vrij rond toch, zal wel meevallenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:59 schreef TLC het volgende:
Die dader zal achter de tralies sterven.
klinkt aardig sekte achtig wel?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit denk ik?
https://www.ulcp.org/Doctrine/Imperatives.html
'quote:Op donderdag 28 september 2023 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien niet zo prettig om te horen maar het feit dat de meeste vrouwen niks met je te maken willen hebben, ligt niet aan de vrouwen zelf.
Dood aan alle vrouwen, dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is gewoon waarheid. Het is alleen wat buitenproportioneel om dan mensen neer te schieten.
quote:Us Europlebians can actually get a 3 month travel visit that allows us to carry guns and hunt in Texas as if we were American citizens with the same restrictions as US citizens. So if I ever wanted to larp as a AmeriChad, I could.
My plan is to visit for 2 months in Texas and rent a SCAR17 and literally autosnipe the deer, aligators and other wildlife and know what it feels like to be a man for once before I scurry back to my cuckshed of a country.
Even kijken vertaal ik dit goed zo:quote:Op donderdag 28 september 2023 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit denk ik?
https://www.ulcp.org/Doctrine/Imperatives.html
Het zal jezelf geen klooot uit maken voor het goede van mijn buurman of vragen voor zijn leven?quote:THE PLATINUM RULE
Thou shalt neither live for thy neighbor's sake nor ask that he live for thine.
Dat was 1 moord en de dader was volledig toerekeningsvatbaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
moordenaar van pim fortuyn loopt ook vrij rond toch, zal wel meevallen
Ik lees na deze post meerdere users die nu na deze post voor waar aannemen dat hij drugsdealer is geweest, maar dat is een verkeerde conclusie en is niet wat er staat in zijn bericht:quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
Ik post hem maar nog een keer voor de mensen die het gemist hebben
En dan nog een directe link naar de 4chan thread: https://archive.4plebs.org/pol/thread/436995585
[ twitter ]
-Hij schijnt drugsdealer te zijn geweest, heeft spijt dat die medicijnen is gaan studeren( mist het oude leven)
-De leraar/lerares schijnt van Joodse komaf te zijn geweest, was van mening die hij/zij iets tegen hem had en daarvoor moest boeten
Hij bedoelt hier imho: ik had beter drugsdealer kunnen worden dan arts, dan reed ik nu in een Mercedes en had 3 huizen.quote:Working hard for 20 years and going to med school is playing nigger games now.
Im sorry. I wish I could go back and be a drug dealer. I would be driving mercedes benz by now and having 3 homes.
Im sorry I chose to be a doctor instead. Im sorry to myself. I should have known this was a demonic world where good guys lose and drug dealers get all they want.
I post this thread so others can learn from my mistake: dont think working hard in school will get you results! Just be corrupt! Life is not a fairy tale! Normies will see youre about to be a doctor and panic to stop it from happening!
Zo begon Luka Magnotta ook.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben van mening dat als je een dier iets aan kan doen, dat je ook een mens wat aan kan doen. Zelfde met het incident van die arme man van wie ook de arme hond was neergestoken en deze verdachte ook dierenmishandelaar
Zo las ik het ook. volgens mij was zijn moeders vriend een drugsdealer.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik lees na deze post meerdere users die nu na deze post voor waar aannemen dat hij drugsdealer is geweest, maar dat is een verkeerde conclusie en is niet wat er staat in zijn bericht:
[..]
Hij bedoelt hier imho: ik had beter drugsdealer kunnen worden dan arts, dan reed ik nu in een Mercedes en had 3 huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |