Niet in voordeel van dit, maar in het algemeen is dit wel iets ook bij vrij kleinere dingen waar de maatschappij soort van schijt aan heeft hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Mensen die niet meedraaien met de maatschappij zijn een groot gevaar. Helaas komt dit steeds meer voor
Ja, als ik het zo lees was het meer Do Them Yourself Robot Wives.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
"DIY Robot Wives"
Klinkt al FvD incel achtig type.
Of heb ik het nu helemaal mis?
(Geen zin om al die shit te lezen)
veels te makkelijk voor dat soort figuren. gewoon laten lijden.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
En nog steeds zijn er mensen tegen de doodstraf.
Dit is letterlijk incel shit.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef Perrin het volgende:
Oh god hij was natuurlijk naast autist, psychopaat, anti-vaxxer ook nog misogyn:
[..]
Zijn grote doel was onderzoek naar kunstmatige baarmoeders om vrouwen uit te schakelen.
Yup. Totaal de incel rabbit hole in.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is letterlijk incel shit.
Wat had dat voor verschil gemaakt vandaag? Of vind je wraak erg belangrijk?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
Die lui zijn er altijd man. Je ziet ze verder niet als je niet ziek bent, maar die lui werken zich de tyfus dag in dag uit.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Bericht van het Erasmus over de patiėntenzorg.
[..]
https://www.erasmusmc.nl/nl-nl/
Gewoon knap dat ze er morgen weer zijn, na zo'n dag
Ja, omdat het best een beetje lullig is als je iemand ter dood veroordeelt die achteraf onschuldig blijkt.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
Wat vreselijk!quote:Op donderdag 28 september 2023 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
O neeeee, ik ben net gebeld. De doodgeschoten docent is de zoon van een hele goede vriend en oud-collega.
Afschuwelijk.
Ook nog iets te zien over een klimaatcrisis?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en hij schrijft ook meerdere malen over hoe erg de corona vaccinaties wel niet waren die hij anderen heeft gegeven en dat daar een complot achter zit. Hij zal wel een fan van FvD zijn geweest.
De ggz in NL is extreem toegankelijk hoor, maar er zijn 2 dingen: 1. Mensen moet zelf hulp willen, tenzij iemand duidelijk bewezen een gevaar is voor zichzelf of een ander en 2. Niet alles is te behandelen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
Niet in voordeel van dit, maar in het algemeen is dit wel iets ook bij vrij kleinere dingen waar de maatschappij soort van schijt aan heeft hoor.
Zou veel voorkomen kunnen worden denk ik door betere toegankelijke zorg
https://www.geenstijl.nl/(...)ns-death-to-normies/quote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef KingRoland het volgende:
waar halen jullie die berichten vandaan? lijkt me belangrijk als jullie de bronnen ook erbij vermelden. jezus
Allemaal hier vandaan:quote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef KingRoland het volgende:
waar halen jullie die berichten vandaan? lijkt me belangrijk als jullie de bronnen ook erbij vermelden. jezus
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Allemaal hier vandaan:
https://archive.4plebs.org/pol/thread/436995585
dankquote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)ns-death-to-normies/
Maar dat heeft toch weinig te maken met "hoe erg" iets is?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
Here you go:https://archive.4plebs.org/pol/thread/436995585quote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Dieren martelen is de nummer 1 overeenkomst met allerlei andere moordenaars.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
De ggz in NL is extreem toegankelijk hoor, maar er zijn 2 dingen: 1. Mensen moet zelf hulp willen, tenzij iemand duidelijk bewezen een gevaar is voor zichzelf of een ander en 2. Niet alles is te behandelen.
Dat lijkt me niet meer dan normaal, dat zo’n idioot mag vertrekken daar.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef TAmaru het volgende:
Wel hulde voor de opleiding geneeskunde in Rotterdam dat ze deze gast zijn diploma niet hebben gegeven, anders had hij nu ergens in een ziekenhuis gewerkt. Goed dat ze al meteen door hadden dat hij raar was.
Ja, deze man had heel, heel veel problemen.quote:There are 2 huge Ukranian female refugee centres 200 meters from my house in the middle of the city. Im a rich muslim immigrant with a motorcycle and a good job. I see them go to city hall, I see them in the park. I cant do it. I cant fuck them knowing their men are dying because the jews forced all men off the busses and forced them to fight to the death while jews, women and niggers got to leave!
I cant. I cant do it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |