Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.
Dat doen we meestal als de dader blank is?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we de dader vooral als 'een zieke geest' bestempelen.
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Omg. Lees ergens een rechtbankverslag over hem. Z’n woning lag vol uitwerpselen en was onhygiënisch en smerig, hij liep regelmatig schreeuwend buiten of lag voor Pampus in zijn tuin.
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stondenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee haat aan Joden en homo’s. Baudet is homo en heeft Joodse moederskant.
Ik zeg terreuractie
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kindquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee haat aan Joden en homo’s. Baudet is homo en heeft Joodse moederskant.
Ik zeg terreuractie
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaanquote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
Politieke kleur of religie maakt niet uit, die gast heeft geen geweten.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat doen we meestal als de dader blank is?
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gastenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Al die uren geen radio aan gehad of in de pauze op de telefoon gezeten of zo?
Lijkt mij dat dat, als het idd hem is, wordt meegenomen met het onderzoek en dat het Pieter Baan centrum daar ook naar kijkt.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef Hathor het volgende:
Met stijgende verbazing zijn PoHi op 4Chan zitten lezen. De arrogantie en zelfingenomenheid druipen er vanaf. Deze gast is ziek, ontzettend ziek, en kans op genezing lijkt me nihil.
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chanquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Nou, veel van die 4chan-drek gelezen, wat een psycho, ongelooflijk.
Geen idee hoe lang hij daar actief was, ik heb zijn profiel niet gezien.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?
Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.
Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Mijn vriend zei nog: de helft praat daar zo en het is meestal gewoon getroll.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zijn gebral is nog vrij mild voor 4chan
Ahquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee werkte bij concert 50 cents. Te druk en mag eigenlijk geen telefoon . Maar hoe dan ook niks gehoord. Ook niet van gasten
Ik lees dat hij geloofde in het vaccin maar een dus door een hekel aan Boomers het vaccin liever niet zag.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had een haat tegen Joden, boomers, donkere mensen, mensen die achter het covid vaccin stonden
en Berbers, terwijl hij achter Rusland stond en antivaxer was. Zelf is hij een Noord Afrikaanse Arabier.
Loopt maar een week ofzo, maar hij post echt enorm veel info. En ik heb zeker 30 verschillende versies van hem gelezen waarin hij 'het ene incident 7 jaar geleden' beschrijft waarin hij 10 minuten te laat voor een les is en dequote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen. Tot hoever gaat dat terug?
Hij is geen basisarts geworden, ze weigerden hem zijn diploma te geven, Was ook een beetje een issue voor hem.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef Jippie het volgende:
Hoe kan iemand dan in godsnaam basisarts worden?
Zal de tweet van Geen Stijl erbij plaatsenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hej Jippie, zou je de geenstijl/4chan post kunnen toevoegen aan de OP?
Er moet voor dat soort lui toch een betere oplossing zijn dan ze laten aanmodderen tot ze finaal ontsporen?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo een woonde hier ook 3 huizen verderop. Smerige woning vol afval, kapotte spullen en vliegen, alsof het een kraakpand is. Dan elke dag of dronken of in een psychose. In zo'n psychose al 2x een raam kapot geslagen en daarna zelf beetje dichtgetimmerd en geplakt. Alle binnendeuren al eens naar buiten gegooid. Denk zo'n 3-4x per maand politie aan de deur, maar nooit kunnen ze hem ergens lang voor vastzetten.
Wacht al lang op de dag dat ik hem ergens in het nieuws zie. Gaat denk ik nog wel gebeuren. Of ergens bij de overlijdensberichten.
Ja, voor het eerst dat een wappie toegeeft dat het vaccin wel werkt alleen deze wappie is dan teleurgesteld dat het vaccin zo goed werkt omdat het dan levens van 'boomers' redquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was antivaxx, niet omdat het niet zou werken, maar omdat het zou werken en er dus te weinig boomers dood zouden gaanMooi hoor, zo'n dokter.
Zij heeft ook Joodse rootsquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Baudet is getrouwd met een dame, en ze hebben een kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |