Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.
Iemand op 4chan had de terechte observatie dat een alcoholist die in een huis vol poep leeft waarschijnlijk behoorlijk stinkt. Instant creepy vibe dat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd.Misschien gaf hij wel een creepy vibe af, maar dat is niet voldoende om iemand uit de opleiding te zetten.
We hebben mafkezen als deze meneer in de nationale politiek ja? Nou zijn figuren als Baudet en Van Houwelingen inderdaad totaal van de pot gerukt, dat klopt, maar ik zie het ook van hen - en dat zijn toch wel een beetje de grootste mafkezen in de politiek - nou niet bepaald gebeuren dat ze met een wapen ergens de boel overhoop gaan schieten, zelfs zij zijn daar niet gek genoeg voorquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
Dat dit ging gebeuren stond als een paal boven water.
Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.
Hij nooit gedwongen opgenomen is.
Het Nederlandse systeem faalt gewoon aan alle kanten keihard.
Dit kun je geen incident noemen, dit komt gewoon structureel voor.
En dan te bedenken dat we zulke mafkezen ook in de politiek hebben.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:57 schreef hollandia02 het volgende:
https://ibb.co/NZRYD5c
‘Sex is extremely overrated, jerking off is ten times better’
https://archive.4plebs.org/_/search/username/Motoranon/page/2/
Vanaf pagina 2 is vrijwel alles, en zeker met een Nederlands vlaggetje, van die creep
Een week geleden gepost, gisteren had hij overigens niet zo'n last van dat geweten.quote:I am just cursed with a conscience so I feel the need to confess to you what happened while your doctor/friends/family would crucify you if you voiced your concern about excess deaths from covid vaccines.
Sorry, maar dit is naïef.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:43 schreef FYazz het volgende:
Ik wijs niet zo snel met het vingertje naar de overheid, maar in dit geval laat de wetgever de burger in de steek. Deze man had al niet meer vrij rond mogen lopen of had onder behandeling en controle moeten staan.
Laatst was die docu over de Beul van Twente nog op tv. Helaas is er 20 jaar later niet veel veranderd qua wetgeving voor dit soort gevallen.
Herhaaldelijk ernstige dierenmishandeling/misbruik in combinatie met psychotisch gedrag en sociaal isolement zou wettelijk gezien gewoon tot een verplicht psychologisch onderzoek moeten kunnen leiden inclusief (tijdelijke) opname.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-psychotisch.htmlquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.
Nu ben ik toegegeven geen psycholoog maar als iemand dieren martelt dan zou ik die qua gevaar voor de medemens een stuk hoger schalen dan iemand die dat niet doet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tenslotte is het hier in NL: hulp moet je vragen, tenzij er gevaar voor de persoon en anderen zijn. Dat was tot gisteren niet te bewijzen. Wel van die dieren, maar in de afweging "gevaar" wordt volgens mij uit gegaan van potentieel voor burgers en niet dieren.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.
Vrees van wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
Hij werd ook steeds geschorst, schrijft-ie op 4chan. Daarom duurde het zo lang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hij was al 32, is ie dan 14 jaar met z'n bachelor en master beziggeweest...
Ik ben geen psycholoog ofzo, maar gebaseerd op zijn posts, lijkt mij dit een standaard psychopaat.. is idd niet te behandelen...quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heel naïef om te denken dat de GGZ, instaat moet zijn om dit soort lui er allemaal uit te pikken.
Dat denk ik ook. Terwijl in het strafrecht wordt TBS als erger gezien dan gevangenisstraf omdat TBS in principe oneindig kan zijn dus dat vinden de daders niet leuk. Maar ik ga er wel een beetje vanuit dat de meeste rechters hem hoe dan ook lamg (voor altijd) zien verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Vrees van wel.
Hij zal wel weten hoe hij zich voor moet doen om zo min mogelijk (gevangenis) straf te krijgen
Volgens 4chan was het zijn tweede universitaire opleiding. Maar hij heeft wel studievertraging gehad. Al die keren dat hij in aanraking is geweest voor dierenmishandeling hadden mensen hem langere tijd geschorst of vertraagd met zijn opleiding, omdat ze niet tegen zijn gigantische intellect konden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.
Hij was al 32, is ie dan 14 jaar met z'n bachelor en master beziggeweest...
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.
Daarnaast wij hebben nu deze posts van hem, die zijn wss geheel niet bekend bij het OM, Erasmus en eventuele GGZ instelling
Ik was vooral bang dat ik een opwelling mezelf wat aan zou doen idd. Vandaar ook elke keer akkoord gegaan met vrijwillige opnames..quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |