abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210783768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:50 schreef Windhapper het volgende:
Als ik het allemaal zo lees had deze jongen misschien wel baat gehad bij een psychiatrisch onderzoekje na zijn veroordeling tot dierenmishandeling of die keer dat de politie hem naakt uit z'n tuin moest trekken.

Ik weet niet hoe dat juridisch zit. TBS kan pas bij een straf van 4 jaar geloof ik, maar iemand die dieren pijn doet, niet 'slechts' verwaarloost maar moedwillig een konijn door de tuin schopt en dan zelf tegen de politie aan geeft zich zelf weleens te verliezen aan alcohol mag toch best eens verplicht geëvalueerd worden?
Ja daar verbaas ik mij dus over, dat zo iemand dan gewoon weer van de radar verdwijnt en steeds gekker kan worden in zijn eentje. Maar vermoed dat er heel veel van dit soort psychisch gestoorde mensen rondlopen en die dus ook om wat voor reden ook niet de juiste hulp krijgen, omdat ze niet worden gezien, of omdat de hulpverlening misschien niet optimaal is, ik weet het niet.
pi_210783773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:50 schreef Momo het volgende:

[..]
NOS
Gevalletje basketcase. Hoort bij de ggz thuis aan de behandelende kant van de tafel. Voor de duidelijkheid.

Maar hey, we weten allemaal wat daar gaande is qua alles.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:00:03 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210783779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:57 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Ja daar verbaas ik mij dus over, dat zo iemand dan gewoon weer van de radar verdwijnt en steeds gekker kan worden in zijn eentje. Maar vermoed dat er heel veel van dit soort psychisch gestoorde mensen rondlopen en die dus ook om wat voor reden ook niet de juiste hulp krijgen, omdat ze niet worden gezien, of omdat de hulpverlening misschien niet optimaal is, ik weet het niet.
Kan me niet voorstellen dat het goedkoper is om die lui maar aan te laten modderen in de maatschappij en ze te laten ontsporen dan ze intensief te begeleiden. Wenselijk vind ik het iig zeker niet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210783784
quote:

[..]
Combinatie van bezuinigingen op GGZ en het feit dat het ontzettend lastig is om iemand gedwongen op te nemen. En zelfs als dat lukt is een gedwongen opname altijd tijdelijk.

Types als deze dader, die de maatschappij alleen maar schaden zouden eigenlijk onder de grond moeten liggen.
pi_210783791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zo vreemd is het niet dat niemand ingreep, hij leefde namelijk nogal een afgesloten leven. Geen vrienden, geen vriendin, waarschijnlijk familie die niet of nauwelijks naar hem omkijkt. Behalve dat hij al eerder in aanraking met justitie is geweest, vloog hij dus behoorlijk onder de radar.
Ja, snap ik. Maar met wat hij heeft gedaan vind ik het jammer dat er niet voldoende naar is omgekeken. Dus dierenmishandeling, alcoholverslaving, naakt in tuin rondlopen en schreeuwen etc.

Maargoed ik ken de systemen niet of hoe het werkt. In mijn ideale wereld zou zo iemand dan gewoon verplicht hulp moeten krijgen.
pi_210783792
quote:

[..]
Mooi voorbeeld dit van het resultaat van alle afhoudende procedures in NL. Er moet eerst wat gebeuren voordat iemand de verantwoordelijkheid krijgt. En dan nog moet iemand zo snel mogelijk weer uit dat systeem. Want kost geld.

Gaaf land.

In een echt gaaf land wordt iemand opgenomen bij dit soort zieke zaken zodat ze geen schade kunnen berokkenen aan de maatschappij.
Maar nu zijn er weer 2 families verscheurd.
1947-2016
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:06:48 #207
38496 Perrin
pi_210783819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooi voorbeeld dit van het resultaat van alle afhoudende procedures in NL. Er moet eerst wat gebeuren voordat iemand de verantwoordelijkheid krijgt. En dan nog moet iemand zo snel mogelijk weer uit dat systeem. Want kost geld.

Gaaf land.

In een echt gaaf land wordt iemand opgenomen bij dit soort zieke zaken zodat ze geen schade kunnen berokkenen aan de maatschappij.
Maar nu zijn er weer 2 families verscheurd.
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun disfunctioneren in de maatschappij.

Als je optelt hoeveel Fouad de maatschappij heeft gekost met zijn nutteloze opleidingstracject, stufi en uitkeringen, kosten van politie en justitie en weet ik wat.

Bakken met geld kost het niet begeleiden van ggz-types als hij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 29-09-2023 01:07:41 ]
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:09:51 #208
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210783834
Heeft iemand de 4Chan post van hem waarin hij die brief van het OM plaatst? Ben wel benieuwd hoe daar toen op is gereageerd. De andere draadjes kreeg hij er al van langs. Niet dat hem het wat deed verder…

Althans, ik meen dat die OM-brief in handen van NOS (en GeenStijl) is, omdat Fouad het zelf op 4Chan heeft gegooid, toch?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210783857
Hier zaten wel 3 steekjes los en je verwacht dat iemand arts wil worden om mensen beter te maken, maar dat is hier duidelijk niet het geval. Het is dus zowel goed als terecht dat het OM waarschuwingen heeft afgegeven. Waarschijnlijk hadden ze ook niet gedacht dat dit het gevolg zou zijn. Het gebeuren herbevestigt dat ze terecht hebben gewaarschuwd, maar roept ook de vraag op of dit misschien beter had kunnen worden opgelost. Misschien moet iemand die voor mishandeling wordt vervolgd automatisch eerst onder een loep worden gelegd voordat hij een opleiding als deze vervolgd. Zo iemand wil je niet in je leger, politie, brandweer of ziekenhuis.
pi_210783877
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun dysfunctioneren in de maatschappij.

Als je optelt hoeveel Fouad de maatschappij heeft gekost met zijn nutteloze opleidingstracject, stufi en uitkeringen, kosten van politie en justitie en weet ik wat.

Jep. Helemaal correct.

Maar die kosten zijn niet vatbaar in de excelletjes van de beleidsbepalers. Want het is niet zeker wat de uitkomsten zijn. Er is een risico'tje maar in een excel is dat verwaarloosbaar.

Verwaarloosbaar risico. Zeg dat die 2 gezinnen.
1947-2016
pi_210783884
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:15 schreef Jojoke het volgende:
Hier zaten wel 3 steekjes los en je verwacht dat iemand arts wil worden om mensen beter te maken, maar dat is hier duidelijk niet het geval. Het is dus zowel goed als terecht dat het OM waarschuwingen heeft afgegeven. Waarschijnlijk hadden ze ook niet gedacht dat dit het gevolg zou zijn. Het gebeuren herbevestigt dat ze terecht hebben gewaarschuwd, maar roept ook de vraag op of dit misschien beter had kunnen worden opgelost. Misschien moet iemand die voor mishandeling wordt vervolgd automatisch eerst onder een loep worden gelegd voordat hij een opleiding als deze vervolgd. Zo iemand wil je niet in je leger, politie, brandweer of ziekenhuis.
Zit nog wat bij die gast. Compleet narcisme.
Slechte combi.
1947-2016
pi_210783887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft iemand de 4Chan post van hem waarin hij die brief van het OM plaatst? Ben wel benieuwd hoe daar toen op is gereageerd. De andere draadjes kreeg hij er al van langs. Niet dat hem het wat deed verder…

Althans, ik meen dat die OM-brief in handen van NOS (en GeenStijl) is, omdat Fouad het zelf op 4Chan heeft gegooid, toch?
https://www.geenstijl.nl/(...)ns-death-to-normies/

In de update.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:27:24 #213
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210783914
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:29 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat zie je goed, maar denk eigenlijk dat er al een steekje los zat bij die student
vanzelfsprekend
dat geldt mogelijk voor iedereen die veroordeeld is
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:40:27 #214
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210783953
quote:
Dat is de brief idd. De post heb ik inmiddels gevonden. De reacties zijn ook daar wel duidelijk. Eentje waarschuwt ook dat hij al op het randje is en “een slechte ervaring met een vrouw verwijderd van seriemoordenaar”

https://archive.4plebs.org/pol/thread/428095587

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210783963
Ik wijs niet zo snel met het vingertje naar de overheid, maar in dit geval laat de wetgever de burger in de steek. Deze man had al niet meer vrij rond mogen lopen of had onder behandeling en controle moeten staan.

Laatst was die docu over de Beul van Twente nog op tv. Helaas is er 20 jaar later niet veel veranderd qua wetgeving voor dit soort gevallen.
Herhaaldelijk ernstige dierenmishandeling/misbruik in combinatie met psychotisch gedrag en sociaal isolement zou wettelijk gezien gewoon tot een verplicht psychologisch onderzoek moeten kunnen leiden inclusief (tijdelijke) opname.
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:44:55 #216
38496 Perrin
pi_210783972
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:40 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Dat is de brief idd. De post heb ik inmiddels gevonden. De reacties zijn ook daar wel duidelijk. Eentje waarschuwt ook dat hij al op het randje is en “een slechte ervaring met een vrouw verwijderd van seriemoordenaar”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 4chan kreeg hij een betere diagnose en advies dan in de zorg in het echte leven :{
pi_210783981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:40 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

SPOILER
Oh wow :X (ik weet het niet met dat 'get into contact with like minded people' hoor :D beter van niet in dit geval)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 september 2023 @ 00:51:00 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210783989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh wow :X (ik weet het niet met dat 'get into contact with like minded people' hoor :D beter van niet in dit geval)
Like minded qua (niet nader gespecificeerde) hobby.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210783991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zit nog wat bij die gast. Compleet narcisme.
Slechte combi.
Eerder psychopaat dan narcist. Narcisten zijn een soort verwende kinderen die alles doen om te krijgen waar ze volgens henzelf recht op hebben. Psychopaten gaan tot over hun grenzen heen om macht te hebben over iemand anders en genieten van het leed dat ze aanrichten.
  Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 00:56:40 #220
8781 crew  Frutsel
pi_210784001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:02 schreef Sledgehammer. het volgende:

Maargoed ik ken de systemen niet of hoe het werkt. In mijn ideale wereld zou zo iemand dan gewoon verplicht hulp moeten krijgen.
In de mijne moet zo iemand al bij het eerste vergrijp verplicht zware hulp hebben.

Deze gast had al nooit meer vrij rond mogen lopen en liever nog: nooit meer lopen maar weg d'r mee met dit soort achterlijk geldverslindende tuig
  vrijdag 29 september 2023 @ 01:03:53 #221
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210784013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Plus alle kosten die dat soort lui veroorzaken met hun dysfunctioneren in de maatschappij.

Helaas is de norm voor GGZ wat opgeschoven onder 12 jaar VVD.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  vrijdag 29 september 2023 @ 06:57:09 #222
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210784384
https://ibb.co/NZRYD5c

‘Sex is extremely overrated, jerking off is ten times better’

https://archive.4plebs.org/_/search/username/Motoranon/page/2/

Vanaf pagina 2 is vrijwel alles, en zeker met een Nederlands vlaggetje, van die creep
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:06:01 #223
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_210784414
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef Jippie het volgende:
Om heeft toekenning diploma basisarts voorkomen:

[ afbeelding ]
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:15:36 #224
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210784447
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:06 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Toch vind ik het ook opmerkelijk dat hij, de selectiproef haalde en de opleiding tot basisarts met vrucht heeft kunnen doorlopen. Dat niemand tijdens de coschappen merkte dat er iets scheelde met die gast.
Hij zegt zelf op 4chan van wel, namelijk dat die zo erg z’n best deed maar door z’n Asperger niet begrepen werd en overal voor creep uitgemaakt. Had ook geen vrienden en had voornamelijk seks met zijn vuist.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Manager PR/Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 07:21:24 #225
269689 crew  Viv
pi_210784460
quote:

[..]
Dat is niet gezegd. :) Misschien gaf hij wel een creepy vibe af, maar dat is niet voldoende om iemand uit de opleiding te zetten.
pi_210784469
quote:

[..]
Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.
pi_210784474
100% Koekkoek.
Dat dit ging gebeuren stond als een paal boven water.

Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.
Hij nooit gedwongen opgenomen is.

Het Nederlandse systeem faalt gewoon aan alle kanten keihard.
Dit kun je geen incident noemen, dit komt gewoon structureel voor.

En dan te bedenken dat we zulke mafkezen ook in de politiek hebben.
pi_210784477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:21 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat is niet gezegd. :) Misschien gaf hij wel een creepy vibe af, maar dat is niet voldoende om iemand uit de opleiding te zetten.
Iemand op 4chan had de terechte observatie dat een alcoholist die in een huis vol poep leeft waarschijnlijk behoorlijk stinkt. Instant creepy vibe dat.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 september 2023 @ 07:28:57 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210784490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:25 schreef klipper het volgende:
100% Koekkoek.

Het is gewoon absurd dat zo iemand niet al veel eerder van de opleiding geschopt is.

We hebben mafkezen als deze meneer in de nationale politiek ja? Nou zijn figuren als Baudet en Van Houwelingen inderdaad totaal van de pot gerukt, dat klopt, maar ik zie het ook van hen - en dat zijn toch wel een beetje de grootste mafkezen in de politiek - nou niet bepaald gebeuren dat ze met een wapen ergens de boel overhoop gaan schieten, zelfs zij zijn daar niet gek genoeg voor :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 07:31:53 #230
269689 crew  Viv
pi_210784505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 06:57 schreef hollandia02 het volgende:
https://ibb.co/NZRYD5c

‘Sex is extremely overrated, jerking off is ten times better’

https://archive.4plebs.org/_/search/username/Motoranon/page/2/

Vanaf pagina 2 is vrijwel alles, en zeker met een Nederlands vlaggetje, van die creep
quote:
I am just cursed with a conscience so I feel the need to confess to you what happened while your doctor/friends/family would crucify you if you voiced your concern about excess deaths from covid vaccines.
Een week geleden gepost, gisteren had hij overigens niet zo'n last van dat geweten. :X
pi_210784520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:43 schreef FYazz het volgende:
Ik wijs niet zo snel met het vingertje naar de overheid, maar in dit geval laat de wetgever de burger in de steek. Deze man had al niet meer vrij rond mogen lopen of had onder behandeling en controle moeten staan.

Laatst was die docu over de Beul van Twente nog op tv. Helaas is er 20 jaar later niet veel veranderd qua wetgeving voor dit soort gevallen.
Herhaaldelijk ernstige dierenmishandeling/misbruik in combinatie met psychotisch gedrag en sociaal isolement zou wettelijk gezien gewoon tot een verplicht psychologisch onderzoek moeten kunnen leiden inclusief (tijdelijke) opname.
Sorry, maar dit is naïef.
Waar had hij precies behandeld voor moeten worden?

Op dat moment (voor dat hij gisteren ging moorden) was hij wel wreed voor dieren, maar niemand gaat 4chan daarna uit pluizen om te zien wat hij allemaal denkt.

Verder was hij geneeskunde student en had tot aan de dieren geen strafblad. Wel waarschijnlijk een grote bek tegen zijn buurvrouw, maar dat hebben er zo veel. Als die allemaal hulp opgedrongen moeten worden :')

Tenslotte is het hier in NL: hulp moet je vragen, tenzij er gevaar voor de persoon en anderen zijn. Dat was tot gisteren niet te bewijzen. Wel van die dieren, maar in de afweging "gevaar" wordt volgens mij uit gegaan van potentieel voor burgers en niet dieren.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_210784526
quote:
100% Koekkoek.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-psychotisch.html

OM waarschuwde het Erasmus hem niet te laten slagen.
(Had die toch gelijk dat hij werd tegengewerkt ;) )

Maar schijnbaar is dus alle gevaar bekend en iedereen waarschuwt elkaar. Maar gebeurt er te weinig.

Denk deels omdat hij buitenlander is, instanties zijn veel te soft en bang voor etnisch profileren.

We hebben een nieuwe toeslagen affaire nodig maar dan op gebied van vastzetten van gekkies.
Vakman pur sang
pi_210784557
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tenslotte is het hier in NL: hulp moet je vragen, tenzij er gevaar voor de persoon en anderen zijn. Dat was tot gisteren niet te bewijzen. Wel van die dieren, maar in de afweging "gevaar" wordt volgens mij uit gegaan van potentieel voor burgers en niet dieren.
Nu ben ik toegegeven geen psycholoog maar als iemand dieren martelt dan zou ik die qua gevaar voor de medemens een stuk hoger schalen dan iemand die dat niet doet.
Conscience do cost.
pi_210784562
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus?
Ik dacht ergens te lezen dat iemand schreef dat hij homo is
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:49:47 #235
338319 ZarB
Piña colada
pi_210784563
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_210784566
quote:
100% Koekkoek.

:')

Dan moet je tienduizenden mensen gedwongen opnemen, onmogelijk. Maar lekker met het vingertje wijzen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:53:15 #237
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210784574
Heel naïef om te denken dat de GGZ, instaat moet zijn om dit soort lui er allemaal uit te pikken.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:55:07 #238
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_210784589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je zijn posts mag geloven waren er meerdere normies die hun best hebben gedaan om hem geen diploma te laten krijgen. Natuurlijk ook wel terecht dat een slechte relatie met een docent niet meteen einde opleiding is, maar dit soort narcisten maken daar ook gebruik van.
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.

Hij was al 32, is ie dan 14 jaar met z'n bachelor en master beziggeweest...
pi_210784595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet op een psychose gaan gooien. Onder invloed van drank zal hij best psychotisch over zijn gekomen maar in de kern is met deze man iets goed mis en dat ga je niet behandelen met een beetje antipsychotica en groepstherapietjes.
Vrees van wel.
Hij zal wel weten hoe hij zich voor moet doen om zo min mogelijk (gevangenis) straf te krijgen
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:57:13 #240
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210784600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Hij werd ook steeds geschorst, schrijft-ie op 4chan. Daarom duurde het zo lang.
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:57:55 #241
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210784608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:49 schreef ZarB het volgende:
Ik ben geen psycholoog ofzo, maar gebaseerd op zijn posts, lijkt mij dit een standaard psychopaat.. is idd niet te behandelen...
  vrijdag 29 september 2023 @ 07:57:58 #242
338319 ZarB
Piña colada
pi_210784610
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heel naïef om te denken dat de GGZ, instaat moet zijn om dit soort lui er allemaal uit te pikken.
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:01:11 #243
338319 ZarB
Piña colada
pi_210784633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Vrees van wel.
Hij zal wel weten hoe hij zich voor moet doen om zo min mogelijk (gevangenis) straf te krijgen
Dat denk ik ook. Terwijl in het strafrecht wordt TBS als erger gezien dan gevangenisstraf omdat TBS in principe oneindig kan zijn dus dat vinden de daders niet leuk. Maar ik ga er wel een beetje vanuit dat de meeste rechters hem hoe dan ook lamg (voor altijd) zien verdwijnen.
pi_210784639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
klopt maar dat gebeurd dan pas aan het einde van z'n basisarts opleiding? Die is toch ook 6 jaar incl co-schappen en voorafgaand aan een selectieproef, daar is hij allemaal doorgeraakt.

Volgens 4chan was het zijn tweede universitaire opleiding. Maar hij heeft wel studievertraging gehad. Al die keren dat hij in aanraking is geweest voor dierenmishandeling hadden mensen hem langere tijd geschorst of vertraagd met zijn opleiding, omdat ze niet tegen zijn gigantische intellect konden.
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:05:49 #246
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210784647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 07:57 schreef ZarB het volgende:

[..]
En er dan nog wat mee kan ook. Dierenmishandeling is gruwelijk, maar hij is er voor veroordeeld. Kun je dus niks meer mee. Naakt in de tuin liggen is een beetje achterlijk, maar dat geeft echt geen enkele reden tot opname. Op welke gronden hadden ze deze vent al levenslang vast kunnen zetten, behalve onderbuikgevoel?
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.

Daarnaast wij hebben nu deze posts van hem, die zijn wss geheel niet bekend bij het OM, Erasmus en eventuele GGZ instelling
pi_210784665
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Klopt. Ik wist ook heel goed te verbergen bij mijn behandelaren dat het niet goed ging. Maar die spraken dagelijks een uurtje met me.. toen ik vrijwillig opgenomen was, tjah toen konden ze me goed observeren en was falen niet mogelijk.

Daarnaast wij hebben nu deze posts van hem, die zijn wss geheel niet bekend bij het OM, Erasmus en eventuele GGZ instelling
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?
Vakman pur sang
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:12:20 #248
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_210784683
Dus als ik het goed begrijp:

- Fouad L. Is 32 jaar en studeert geneeskunde.
- Fouad L. schopt zijn konijn.
- De buurvrouw van Fouad L. maakt een melding bij de politie.
- Fouad L wordt opgepakt en veroordeeld.
- De officier wil het hier niet bij laten en stuurt een brief met zijn veroordeling naar het MC Erasmus.
- Fouad L. wordt als gevolg daarvan uitgesloten van het halen van een diploma na 14 jaar studeren en raakt zijn baan kwijt.
- Fouad L. besluit zijn buurvrouw die hem getipt had bij de politie dood te schieten en haar dochter.
- Fouad L. gaat daarna naar het Erasmus en schiet daarna ( waarschijnlijk) een docent dood die wellicht iets te maken heeft met waardoor hij geen diploma kan halen.
- Fouad L. wordt gearresteerd en is vermoedelijk verward.

Het doodschieten is niet goed te praten maar ik vraag mij af of het OM zomaar zo een brief mocht sturen met betrekking tot de privacywet. Er staan ook details in die brief die er niet toe doen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:15:51 #249
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210784704
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ben je niet bang voor jezelf (geweest) dat je iets raars doet of ging doen?
Ik was vooral bang dat ik een opwelling mezelf wat aan zou doen idd. Vandaar ook elke keer akkoord gegaan met vrijwillige opnames..

Gelukkig nooit zo ver geweest dat ik andere iets aan wilde doen..

Maar ja ik heb een geweten en wist dat er gewoon iets mis was met me.

Deze knakker heeft dat niet, tenminste hij ziet zijn werkelijke probleem.
pi_210784710
Ik kan me zo voorstellen dat een onderzoek standaard onderdeel is van het proces om arts te worden. Lijkt me ook goed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210784718
toch apart dat iemand die zo'n zieke geest heeft uitgerekend arts wil worden.
pi_210784728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:12 schreef britneycheers het volgende:

- De officier wil het hier niet bij laten en stuurt een brief met zijn veroordeling naar het MC Erasmus.
- Fouad L. wordt als gevolg daarvan uitgesloten van het halen van een diploma na 14 jaar studeren en raakt zijn baan kwijt.
- Fouad L. besluit zijn buurvrouw die hem getipt had bij de politie dood te schieten en haar dochter.
- Fouad L. gaat daarna naar het Erasmus en schiet daarna ( waarschijnlijk) een docent dood die wellicht iets te maken heeft met waardoor hij geen diploma kan halen.

Het doodschieten is niet goed te praten maar ik vraag mij af of het OM zomaar zo een brief mocht sturen met betrekking tot de privacywet. Er staan ook details in die brief die er niet toe doen.
Maatschappelijk belang gaat vóór. Het OM had het dus bij het juiste eind. Deze persoon had nooit arts mogen worden. De consequenties daarvan zouden niet meer te overzien zijn.
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:21:04 #253
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210784745
quote:

Dat zo iemand überhaupt ooit in aanmerking kwam om Geneeskunde te studeren :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:21:25 #254
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210784748
pi_210784753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:17 schreef Moederenkind het volgende:
Hij was 5 toen hij dit besloot. Als arts kun je bezig zijn met je geest en het is altijd nuttig. Niet zoals advocaten waar je bijvoorbeeld tijdens oorlog niks aan hebt. Met zijn asperger superkrachten heeft hij sindsdien naar dit einddoel gewerkt.

De bedenker van het bovenstaande vindt zichzelf een supergenie :')
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 08:22:06 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210784755
Dus...

Is dit een religekkie gezien zijn achtergrond, een rechtsextremist/wappie want FvD-adept, of 'gewoon een gevaarlijke gek' omdat.. ja, waarom niet?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 08:22:48 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210784758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus...

Is dit een religekkie gezien zijn achtergrond, een rechtsextremist/wappie want FvD-adept, of 'gewoon een gevaarlijke gek' omdat.. ja, waarom niet?
Het kan nog alle kanten op -O-
pi_210784802
14 jaar doen over een studie van zes jaar. Ik snap wel dat ie gek werd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:30:15 #259
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210784810
Ze moeten hem straks in Vught maar naast de tramschutter zetten. Kunnen ze leuke discussies houden over wie superieurder zijn, Marokkanen, Turken of toch de kaaskoppen....
pi_210784838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Inderdaad. En zelfs al ken je die posts wel, ga je iemand tegen diens wil opsluiten vanwege zieke gedachten? Met de kennis van nu is het makkelijk om te zeggen dat het geheid mis zou gaan en er ingegrepen had moeten worden. Maar dat weet je niet.

Het klinkt mij in de oren alsof er best adequaat is gehandeld. De buurvrouw was alert en heeft actie ondernomen, de instanties hebben werk gemaakt van de dierenmishandeling, bij de opleiding lag zijn gedrag onder een vergrootglas en heeft men ervoor gezorgd dat hij geen diploma kreeg. Had er meer kunnen gebeuren? Mogelijk. Was dat effectief geweest? Dat is twijfelachtig. Helaas is niet alle ellende te voorkomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:34:17 #261
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_210784848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:21 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zo iemand überhaupt ooit in aanmerking kwam om Geneeskunde te studeren :{
In elk geval intelligent genoeg om zelfs de opleiding af te kunnen ronden.
pi_210784907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:22 schreef maily het volgende:

[..]
*insert Snolllebollekes :7
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 08:41:41 #263
197773 crew  maily
pi_210784910
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
*insert Snolllebollekes :7
_O-
pi_210784924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:52 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Eerder psychopaat dan narcist. Narcisten zijn een soort verwende kinderen die alles doen om te krijgen waar ze volgens henzelf recht op hebben. Psychopaten gaan tot over hun grenzen heen om macht te hebben over iemand anders en genieten van het leed dat ze aanrichten.
Point made
1947-2016
pi_210784927
quote:

[..]
De kant van achter gesloten deuren en sleutel weggooien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210784936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Serieus? Gaat het om honderdduizenden?! No way.
Ik weet niet om hoeveel mensen het gaat, maar het zou me niet verbazen als het er veel zijn. Ik heb zelf tijdens de begindagen van IRC met best veel "angry youg men" gepraat, die zich buiten de maatschappij geplaatst voelden en daar verbolgen over waren. Ook zij vonden doorgaans geen aansluiting bij anderen en hadden moeite met het doorlopen van hun opleiding.

Van een aantal weet ik wat er terecht is gekomen. Sommigen hebben een plek in de maatschappij gevonden. Zij hebben bijvoorbeeld een baan bemachtigd of een geliefde gekregen waardoor ze voelden dat ze perspectief hadden. Anderen hebben hun ongenoegen weten te kanaliseren, bijvoorbeeld door zich te richten op onderwijs voor hoogbegaafden. Van één weet ik dat hij psychoses heeft gehad en tijdens de coronaperiode paranoïde is geworden. Ik ben me er niet van bewust dat één van hen is gaan moorden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210784972
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
Hij had beter MBO kunnen doen.
U MAD?
  vrijdag 29 september 2023 @ 08:52:44 #268
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210784974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik weet niet om hoeveel mensen het gaat, maar het zou me niet verbazen als het er veel zijn. Ik heb zelf tijdens de begindagen
En bij een ieder van ons kan iets gebeuren waardoor de stoppen in de bovenkamer doorslaan....

Als is het bij een psychopaat aangeboren geloof ik
pi_210784982
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En bij een ieder van ons kan iets gebeuren waardoor de stoppen in de bovenkamer doorslaan....

Als is het bij een psychopaat aangeboren geloof ik
Had ie beter electrien kunnen worden :s)
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 08:57:19 #270
pi_210784998
quote:

[..]
Allemaal tegelijk. Elk politiek spectrum in verwarring.
pi_210784999
quote:
En die wilden ze een diploma basisarts geven?
:')
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 08:59:48 #272
pi_210785007
Maar goed, hier zijn fouten gemaakt. Dit had nooit mogen gebeuren als deze man gewoon het juiste hulpcircuit in was gestuurd wanneer hij ontoerekeningsvatbaar was verklaard.

Nu hebben er eerst 3 doden moeten vallen voor diezelfde conclusie.
  Manager PR/Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 09:01:04 #273
269689 crew  Viv
pi_210785016
quote:
Volgens één van zijn 4chan-posts werd hij ieder studiejaar voor 6 maanden geschorst. :X
pi_210785018
quote:

Mishandelde zijn hond, schoot met een kruisboog op karpers en duiven, en vertoonde psychotisch gedrag (halfnaakt hysterisch lachend door de tuin rollen).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210785025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:19 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Maatschappelijk belang gaat vóór. Het OM had het dus bij het juiste eind. Deze persoon had nooit arts mogen worden. De consequenties daarvan zouden niet meer te overzien zijn.
Dit ja. Zo'n figuur wil je toch nooit als arts laten werken?
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:03:56 #276
338319 ZarB
Piña colada
pi_210785030
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. En zelfs al ken je die posts wel, ga je iemand tegen diens wil opsluiten vanwege zieke gedachten? Met de kennis van nu is het makkelijk om te zeggen dat het geheid mis zou gaan en er ingegrepen had moeten worden. Maar dat weet je niet.

Het klinkt mij in de oren alsof er best adequaat is gehandeld. De buurvrouw was alert en heeft actie ondernomen, de instanties hebben werk gemaakt van de dierenmishandeling, bij de opleiding lag zijn gedrag onder een vergrootglas en heeft men ervoor gezorgd dat hij geen diploma kreeg. Had er meer kunnen gebeuren? Mogelijk. Was dat effectief geweest? Dat is twijfelachtig. Helaas is niet alle ellende te voorkomen.
Veel mensen denken van wel. Want oh wee als de wereld niet maakbaar is. En men wijst graag een verantwoordelijke aan (niet alleen de dader), dat geeft ook het gevoel van ( schijn)veiligheid.
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 09:05:13 #277
pi_210785032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:01 schreef Viv het volgende:

[..]
Volgens één van zijn 4chan-posts werd hij ieder studiejaar voor 6 maanden geschorst. :X
Maar hij wist zelf blijkbaar niet waarom?
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:05:17 #278
338319 ZarB
Piña colada
pi_210785034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 08:17 schreef Moederenkind het volgende:
Nee hoor, die achten zichzelf ontzettend belangrijk en zijn van mening dat zij degene zijn die de wereld nodig heeft.
pi_210785037
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Mishandelde zijn hond, schoot met een kruisboog op karpers en duiven, en vertoonde psychotisch gedrag (halfnaakt hysterisch lachend door de tuin rollen).
Plus hij had (als Marokkaan nota bene) extreemrechtse afbeeldingen op zijn telefoon en filmpjes waarop mensen werden doodgestoken.
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:08:17 #280
338319 ZarB
Piña colada
pi_210785047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als hij daadwerkelijk autisme heeft (wat ik obv zijn posts op 4chan wel neig te geloven) dan kan het introspectief en empatisch vermogen wat beperkt zijn. De rigiditeit spat van het scherm af.

En nee, hiermee zeg ik niet dat iedereen met autisme in staat is toch dit soort acties.
pi_210785048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je moet het 4chan draadje eens lezen. Hij had daar zo zijn eigen ideeën over.
pi_210785064
Wat een psychopaat, het engste is nog wel dat dit het topje van de ijsberg is, waarbij er nog vele tikkende tijdbommen vrij rondlopen

https://archive.4plebs.org/pol/thread/436995585
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 09:13:36 #283
pi_210785066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:08 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als hij daadwerkelijk autisme heeft (wat ik obv zijn posts op 4chan wel neig te geloven) dan kan het introspectief en empatisch vermogen wat beperkt zijn. De rigiditeit spat van het scherm af.

En nee, hiermee zeg ik niet dat iedereen met autisme in staat is toch dit soort acties.
Het lijkt me sterk dat je zonder reden geschorst wordt. Hij zal dus informatie achter hebben gehouden, of daarover gelogen hebben, of gedacht hebben dat de reden totale onzin is. Iets in die trant.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze blijven schorsen maar je niet van de opleiding trappen. Dus ook hier denk ik dat hij zijn eigen werkelijkheid heeft gecreeerd.
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:16:12 #284
338319 ZarB
Piña colada
pi_210785080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het lijkt me sterk dat je zonder reden geschorst wordt. Hij zal dus informatie achter hebben gehouden, of daarover gelogen hebben, of gedacht hebben dat de reden totale onzin is. Iets in die trant.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze blijven schorsen maar je niet van de opleiding trappen. Dus ook hier denk ik dat hij zijn eigen werkelijkheid heeft gecreeerd.
Ik denk ook dat hij wel degelijk met een reden geschorst is maar als je totaal niet in staat bent om te reflecteren dan creeer je inderdaad je eigen realiteit en ligt het áltijd aan iets buiten jezelf. Je eigen aandeel en gedrag zien in dingen en daarop reflecteren (introspectie) dat lukt hem dus niet. Vandaar zijn bizarre gedachtegangen.
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:16:54 #285
338319 ZarB
Piña colada
pi_210785086
Ik weet niet wat de criteria zijn om iemand van de opleiding te kicken. Dat zal wel een typisch gevalletje van "computer says no" zijn.
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:18:12 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210785091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

N=1, maar ik heb zelf meegemaakt dat iemand van een bachelor werd afgehaald na herhaaldelijk wangedrag. Zijn wel eerder waarschuwingen en gesprekken geweest. Maar toen was het na een tijdje ook klaar. Geen tijdelijke schorsingen ofzo.
pi_210785094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 00:43 schreef FYazz het volgende:

Ik snap je punt, maar dit is achteraf wel makkelijk wijzen hè. Zo kan je iedereen met een narcistische insteek direct op gaan sluiten. Dierenmishandeling komt veel voor, psychotisch gedrag ook, en mensen in een sociaal isolement al helemaal.

Er zullen in Nederland tienduizenden, misschien wel 100.000+, mensen lopen die vergelijkbare signalen of karaktertrekken vertonen. De realiteit is dat het grootste deel nooit zal overgaan op (extreem) geweld naar andere mensen. Zolang voor dat laatste geen harde directe signalen zijn, kan je nooit pro-actief mensen gedwongen behandelen.

M.a.w. ook een dierenmishandelende psychopaat in een sociaal isolement zal zelf behandeling moeten aanvaarden en dat gaat voor dit soort figuren met een narcistische insteek nooit lukken (die willen dat gewoon niet). Dan heeft het al helemaal geen zin om te wijzen naar 'de overheid'. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Justinn op 29-09-2023 09:23:58 ]
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 09:19:04 #288
197773 crew  maily
pi_210785099
Ik lees net dat dat overleden meisje nog een tweelingzus heeft :'(
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:19:49 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210785103
quote:
Hoe is dit allemaal betaald? En een huis ipv een studentenkamer en een motor..
Kreeg hij vet wajong om eindeloos mee te studeren?
The End Times are wild
  vrijdag 29 september 2023 @ 09:23:25 #290
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210785122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:18 schreef Momo het volgende:

[..]
N=1, maar ik heb zelf meegemaakt dat iemand van een bachelor werd afgehaald na herhaaldelijk wangedrag. Zijn wel eerder waarschuwingen en gesprekken geweest. Maar toen was het na een tijdje ook klaar. Geen tijdelijke schorsingen ofzo.
Zo snel doen ze dat niet. Briefje van een advocaat en je krijgt weer "een laatste kans".
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210785130
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:19 schreef LXIV het volgende:

Hoe is dit allemaal betaald? En een huis ipv een studentenkamer en een motor..
Kreeg hij vet wajong om eindeloos mee te studeren?
Ik vermoed ook een Wajong. En hij schrijft op 4chan dat hij 'rijk' is en dat hij bij een goed betaalde baan was ontslagen, omdat het basisartsdiploma daar een vereiste voor was en dat dat diploma hem onthouden werd. Hij ging nu maar verder door het leven als NEET. Ik heb gisteravond heel veel nieuwe woorden geleerd, waarvan ik de helft kon missen als kiespijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2023 @ 09:30:09 #292
pi_210785158
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vermoed ook een Wajong. En hij schrijft op 4chan dat hij 'rijk' is en dat hij bij een goed betaalde baan was ontslagen, omdat het basisartsdiploma daar een vereiste voor was en dat dat diploma hem onthouden werd. Hij ging nu maar verder door het leven als NEET. Ik heb gisteravond heel veel nieuwe woorden geleerd, waarvan ik de helft kon missen als kiespijn.
Een neet is toch gewoon een luizeneitje?
pi_210785177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

Een neet is toch gewoon een luizeneitje?
In dit geval een Not in Education, Employed or in Training. Hij ging daar nog al prat op, leek het. En ja, ook een luizeneitje :+
pi_210785183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
NEET is een term uit de Amerikaanse zorgindustrie om jongeren in hun doelgroep aan te duiden. De doelgroep is er vervolgens zelf mee aan de haal gegaan.
pi_210785193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hij kreeg gewoon wat centjes van Gideon.
Hij wenste zelf dat hij maar gewoon drugsdealer was geworden.
  Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 09:35:52 #296
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_210785201
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:19 schreef maily het volgende:
Ik lees net dat dat overleden meisje nog een tweelingzus heeft :'(
;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')