SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
De drone- en vuurwerkshow was wel heel mooi, maar ik heb niet eerder één gezien.quote:
Kerst staat nog op de wenslijst. Drie dagen in een schoolvakantie is best goed te doen, maar ik ga niet in de zomervakantie, eerste keer was in de herfstvakantie, tweede in de voorjaarsvakantie. Ja ok en vroeger een keer met mijn ouders in de zomervakantie, maar daar weet ik weinig van.quote:Op zondag 24 september 2023 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoefde niet in zomervakanties,ik ging vooral op de speciale avonden (jaarpas openstellingen) en dagen (halloween, kerst enzo) verder ben ik geen reiziger, al helemaal niet met het gemierenneuk met vliegen
39 dan?quote:
Nou ja. Niemand hier dacht dat ik 12 was dus dat valt ook wel mee dan.quote:Op zondag 24 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja je komt nogal volwassen over in je manier van posten
Aan jouw posts is geen leeftijd te hangen, je kunt 16 zijn, maar ook 60+.quote:Op zondag 24 september 2023 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Niemand hier dacht dat ik 12 was dus dat valt ook wel mee dan.
M'n zus is vier jaar ouder geschat en steeds meer mensen denken dat ik de oudste van ons tweeën ben.quote:Op zondag 24 september 2023 23:13 schreef Elvi het volgende:
Ik word de laatste tijd mijn leeftijd geschat en dat is ook elke keer alsof ik een klap in mn gezicht krijg.
Maar niets daar tussen in!quote:Op zondag 24 september 2023 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan jouw posts is geen leeftijd te hangen, je kunt 16 zijn, maar ook 60+.
Nee, onmogelijk.quote:
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"quote:Op zondag 24 september 2023 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is vier jaar ouder geschat en steeds meer mensen denken dat ik de oudste van ons tweeën ben.
Dat is mij al minstens tien jaar niet overkomen.quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"
Nou mij kon je gedwongen opnemen hoor
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 24 september 2023 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"
Nou mij kon je gedwongen opnemen hoor
ripquote:Op zondag 24 september 2023 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Een van mijn studenten dacht dat ik 45 was. Ik was 29.
in 2021 nog wel geweest volgens mij, toen hadden ze ook al drones bij de avondshow, niet verkeerd maar ben toch meer van het klassieke, dat gezoem van de drones kon ik horen en stoorde mijquote:Op zondag 24 september 2023 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De drone- en vuurwerkshow was wel heel mooi, maar ik heb niet eerder één gezien.
[..]
ook ooit met ouders geweest, toen hadden ze de magical light parade nogquote:Kerst staat nog op de wenslijst. Drie dagen in een schoolvakantie is best goed te doen, maar ik ga niet in de zomervakantie, eerste keer was in de herfstvakantie, tweede in de voorjaarsvakantie. Ja ok en vroeger een keer met mijn ouders in de zomervakantie, maar daar weet ik weinig van.
belgie? duitsland?quote:Ik ben ook niet van het vliegen, maar ik wil wel weer eens een nieuwe plek ontdekken. Maar waar moeten we volgend jaar heen?
ook niet maar stuk warmerquote:
oh.. euhmm... okequote:Op zondag 24 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja je komt nogal volwassen over in je manier van posten
dit..quote:Op zondag 24 september 2023 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben slecht in schatten van leeftijden. Of toto-getallen.
Toen hebben we geen avondshow gezien, ik weet ook niet of die er toen was, want er was ook geen parade.quote:Op zondag 24 september 2023 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
in 2021 nog wel geweest volgens mij, toen hadden ze ook al drones bij de avondshow, niet verkeerd maar ben toch meer van het klassieke, dat gezoem van de drones kon ik horen en stoorde mij
Geen actieve herinnering aan, ik denk dat we toen al weg waren.quote:[..]
ook ooit met ouders geweest, toen hadden ze de magical light parade nogdie is mij altijd bij gebleven
Heel vaak in België geweest, Duitsland afgelopen zomer gedaan, het jaar ervoor een Duits festival. Misschien Duitsland maar dan meer richting Schwarzwald.quote:[..]
belgie? duitsland?
ik zat week of 2 geleden in een landal park in NL, ja voor dat geld had ik missxhien naar gran canaria kunnen vliegen maar daar wil ik gewoon nooit komen, dan mag je mij gelijk euthaniseren
Regelmatig, daarom zeg ik altijd dat ik 30+ ben. Dat scheelt denken.quote:Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ook niet maar stuk warmer
[..]
oh.. euhmm... oke
[..]
dit..
leeftijden zijn echt een fucking drama.. soms moet ik zelfs over eigen leeftijd nadenken![]()
wat vind jij mis met landal?quote:Op zondag 24 september 2023 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Landal, brrr, schiet mij dan maar lek.
Ik heb iets tegen vakantieparken, niet Landal in het bijzonder.quote:Op maandag 25 september 2023 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vind jij mis met landal?
ik kwam voor de rust en kwam zeer uitgerust terug, geen jongeren ofzo, behalve de laatste dag (vrijdag) in zwembad, allemaal oudere stellen of jonge stellen met baby's enzo.
huisje was doodstil, alleen in de ochtend enkel wat gerinkel van een fietsbel door paar kinderen, maar dat was 3 of 4x en daarna weer stil en niet om 9 uur ofzo, eerder half 11.
alles beter dan om half 8 gewekt te worden dag na dag met geboor, gehamer en gedoe
temperatuur was wat minder want die huisjes warmen snel op
Jeetje dimmyquote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik ga maar opstaan ofzo
War ben jij er vroeg bij?quote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik ga maar opstaan ofzo
Deze hebben ook al zo'n aparte vorm? Is dat hip tegenwoordig, dat je voeten er als kindervoetjes uitzien in schoenen? Of ligt het steeds aan de foto?quote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan vandaag voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
Er heerst dan ook meestal een kille sfeerquote:
denk de foto kwiwiquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze hebben ook al zo'n aparte vorm? Is dat hip tegenwoordig, dat je voeten er als kindervoetjes uitzien in schoenen? Of ligt het steeds aan de foto?
En met een beetje pech word je er koud gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er heerst dan ook meestal een kille sfeer
nou heb je vaak genoeg verteld dat het hier 10 graden kouder is dan bij jou dus je had et wel kunnen wetenquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel me beetje een domme toerist zo in mijn t-shirtje.
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjesquote:Op maandag 25 september 2023 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de foto kwiwi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjes
met zon bontlaagje in de binnenkant?quote:Op maandag 25 september 2023 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op koud weer, kan ik m'n comfy timberlands weer aan
Zijn het specifieke winterweer dingen? Want ik loop het hele jaar er mee rond.quote:Op maandag 25 september 2023 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op koud weer, kan ik m'n comfy timberlands weer aan
Ik heb vorige maand ook in een vakantiehuisje gezeten en vond het ook prima. We waren er al eerder geweest en ik zou er volgend jaar ook wel terug willen gaan. Strand op loopafstand enzo.quote:Op maandag 25 september 2023 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vind jij mis met landal?
ik kwam voor de rust en kwam zeer uitgerust terug, geen jongeren ofzo, behalve de laatste dag (vrijdag) in zwembad, allemaal oudere stellen of jonge stellen met baby's enzo.
huisje was doodstil, alleen in de ochtend enkel wat gerinkel van een fietsbel door paar kinderen, maar dat was 3 of 4x en daarna weer stil en niet om 9 uur ofzo, eerder half 11.
alles beter dan om half 8 gewekt te worden dag na dag met geboor, gehamer en gedoe
temperatuur was wat minder want die huisjes warmen snel op
zo,hop 400 euro down the drainquote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Sta toch te kijken van die lokale verschillen. Gelukkig zit ik nu weer ergens waar het warm is. Wel bitterballiaans vroeg.quote:Op maandag 25 september 2023 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb je vaak genoeg verteld dat het hier 10 graden kouder is dan bij jou dus je had et wel kunnen weten
en waarom? je moet toch ergens verblijven? jij zit liever in een tent of een hotel?quote:Op maandag 25 september 2023 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen vakantieparken, niet Landal in het bijzonder.
Vriendjequote:Op maandag 25 september 2023 07:30 schreef dud0r het volgende:
Is het al weekend? Was weer veel te kort
eerst even 50+ uur bikkelenquote:Op maandag 25 september 2023 07:30 schreef dud0r het volgende:
Is het al weekend? Was weer veel te kort
van boven lijken ze bijna normaalquote:Op maandag 25 september 2023 07:08 schreef bitterbal het volgende:
maar zo van boven zie je kleuren niet.
misschien doe ik volgende jaar weer hetzelfde, maar liefst dan in een nog goedkopere periodequote:Op maandag 25 september 2023 07:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand ook in een vakantiehuisje gezeten en vond het ook prima. We waren er al eerder geweest en ik zou er volgend jaar ook wel terug willen gaan. Strand op loopafstand enzo.
Volgend jaar gaan we nog een midweek naar Volendam met die actie van de Albert Heijn
dat gelukkig nietquote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker in het rad van @:dr_flash
ruikt het ook naar vis?quote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef LTVDK het volgende:
Zonnetje scheen goed vandaag in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
Nee de kant waar ik was rook het meer naar dennennaaldenquote:
Heb je al beren gezien?quote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef LTVDK het volgende:
Zonnetje scheen goed vandaag in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
Nee nog steeds nietquote:Op maandag 25 september 2023 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al beren gezien?
Ik vraag dit voor een snack.
Hoiquote:
Dat is me 13 uur teveelquote:
Ja overal die waarschuwingen, prullenbakken met berenbeveiliging en alles, maar de beestjes zelf zie je nooitquote:
Hoe was je weekendquote:Op maandag 25 september 2023 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig kon de collega die gelijk aan staat in de ochtend aan mijn non-verbale communicatie zien dat ik niet over het weekend wilde praten.
Gooi jezelf weg aubquote:
quote:
Misschien worden ze bang van je grmbl geluiden.quote:
Zag ik er zeker niet smakelijk genoeg uitquote:
Ergste spierpijn die je kunt hebben. Zitten en opstaan als een oud opaatje enzo.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beenspierpijn van het trainen
Gisteren magnesiumolie in gemasseerd
Dat hoop ik danquote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik er zeker niet smakelijk genoeg uit
Waar sta je dan geparkeerd?quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkoper wordt het er niet op. Ik ben uiteindelijk ook met de auto gegaan vanmorgen.
Heerlie de peerlie bij het traplopenquote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergste spierpijn die je kunt hebben. Zitten en opstaan als een oud opaatje enzo.
Om afgelopen weekend zo snel mogelijk te vergeten?quote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju, waarom heb ik mijn agenda zo volgepland?
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.quote:Op maandag 25 september 2023 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie bij het traplopen
Zittend op je kont jezelf omhoog werken danquote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.
Hoofdstuk 3 uit het boek 'carrière maken met bitterbal'.quote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zittend op je kont jezelf omhoog werken dan
Oh ja, die 2 seconden weekendquote:Op maandag 25 september 2023 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om afgelopen weekend zo snel mogelijk te vergeten?
Succes alvastquote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.
Je bent je eigen wervelwind.quote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju, waarom heb ik mijn agenda zo volgepland?
Brb even je autoradio stelen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere Q-Park paar minuten lopen van het station.
Oké. Nou veel plezierquote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slingequote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest voor 5 dagen werk in 4 proppenquote:Op maandag 25 september 2023 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent je eigen wervelwind.
Vergeet niet om KSC in zijn motorkap te krassen. En maak meteen een foto voor de OP.quote:
Ik naar een nummer genaamd Leather Terror.quote:Op maandag 25 september 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik luister atm naar een liedje met de titel: Baklava
Bijna niet van elkaar te onderscheiden, inderdaadquote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik naar een nummer genaamd Leather Terror.
Bijna hetzelfde.
quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
Titel doet mij aan @datismijnmening denken.quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ehh.quote:Op maandag 25 september 2023 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Titel doet mij aan @:datismijnmening denken.
terecht, werkgevers die stug vol blijven houden aan de 9-5 mentaliteit verdienen een strafquote:
koffieverslaafdenquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieapparaat deed het niet, gelijk een collega: ik ga naar huis
Joee groetjes
en foto van de velg makenquote:Op maandag 25 september 2023 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet om KSC in zijn motorkap te krassen. En maak meteen een foto voor de OP.
Tis al bijna het duurste ov in europa las ikquote:Op maandag 25 september 2023 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
terecht, werkgevers die stug vol blijven houden aan de 9-5 mentaliteit verdienen een straf
Die heb ikquote:Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en foto van de velg maken
Was iemand van de Financiële afdeling en die zijn sowieso knettergek.quote:
#Rolladequote:
mja, iedereen moet zijn 10% extra loon wel kunnen krijgenquote:Op maandag 25 september 2023 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis al bijna het duurste ov in europa las ik
Wij zijn ook het duurste met benzine, dacht ik?quote:Op maandag 25 september 2023 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis al bijna het duurste ov in europa las ik
Oh ja alsof dat pas zo is sinds een half jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, iedereen moet zijn 10% extra loon wel kunnen krijgen
Terechte klachtquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieapparaat deed het niet, gelijk een collega: ik ga naar huis
Joee groetjes
Ik ga ook naar huis, want ik kon niet op het woord evaluatie komen.quote:
Scandinavische prijzen maar geen Scandinavische salarissenquote:Op maandag 25 september 2023 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zijn ook het duurste met benzine, dacht ik?
Carpenter Brutquote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
Of Scandinavische werkweken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scandinavische prijzen maar geen Scandinavische salarissen
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶quote:Op maandag 25 september 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Scandinavische werkweken.
Ik dacht dat zij minder werkten, maar ik kan er ook naast zitten.
Kan je wel je toffe lampen aandoen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
beter dan zo'n zomer waarbij het nooit nacht wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Oké nu lopen ze niet lekker meer. Moet denk k maar zooltjes laten aanmeten ofzo. Misschien dat dat helpt
heb je ze wel ingelopen?quote:Op maandag 25 september 2023 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Oké nu lopen ze niet lekker meer. Moet denk k maar zooltjes laten aanmeten ofzo. Misschien dat dat helpt
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je wel je toffe lampen aandoen.
ik heb ook mijn zwarte nikes aanquote:Op maandag 25 september 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Met die zwarte nikes heb ik het minste last bij lopen.
Klinkt dolletjes.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boks.quote:Op maandag 25 september 2023 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook mijn zwarte nikes aan
Net als mijn ziel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jup.quote:
M'n november is echt te druk.quote:
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.quote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n november is echt te druk.En ik heb ze vorig jaar gezien.
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.quote:Op maandag 25 september 2023 08:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.
Oh, dan heb je in ieder geval wat betere zichtlijnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.
nee.quote:
De Equote:
Ow minder gezelligquote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
Oh, dan heeft ChatGPT het fout. En de statistieken waren tegen me, er schijnt 19% kans te zijn dat de letter E er in voor komtquote:
chatgpt is een mongoolquote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan heeft ChatGPT het fout. En de statistieken waren tegen me, er schijnt 19% kans te zijn dat de letter E er in voor komt
Ik ook, want ik snap niet eens hoe de puzzel werktquote:
Gezellie mozarelliequote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
het zijn de beginletters van de kleuren van de regenboog.quote:Op maandag 25 september 2023 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, want ik snap niet eens hoe de puzzel werkt
Oh ja, had een mozzarella bij het verrassingskaasplankje. Nog iets mee verzinnenquote:
Oh, ok. Dacht dat je er een woord mee moest maken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zijn de beginletters van de kleuren van de regenboog.
watquote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je er een woord mee moest maken.
Ja, ik zeg net dat ik dom benquote:
okeequote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik doe niet meer mee, ik voel me nog dommer door dat soort raadseltjes
niemand begrijpt ook echt waarom hij zo boos is, maar goed, gewoon laten gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat is hier ook wel eens gebeurd. Laptop en autosleutels op bureau achtergelaten en nooit meer teruggezien.
Ik ga eens wat polygonen tekenen, maar ik snap de editor ook al niet. Leuk die testdata die ik niet gemaakt heb, maar een handleiding ho maarquote:Op maandag 25 september 2023 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okeenou ja meestal is Recce de enige die erop in gaat ook hoor
Als ze me meer dan 10 seconden kosten om te doorzien, heb ik er geen geduld voor.quote:Op maandag 25 september 2023 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okeenou ja meestal is Recce de enige die erop in gaat ook hoor
nog een paar maandjes, dan ben je er vanafquote:Op maandag 25 september 2023 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze me meer dan 10 seconden kosten om te doorzien, heb ik er geen geduld voor.
Ok, en ik vind de "wat kosten de boodschappen" geen puzzel.
Wat gaan we volgend jaar doen?quote:Op maandag 25 september 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, dan ben je er vanaf
Dat zijn de interessantere dagen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
Rage quit.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
Bedoel je 3M?quote:Op maandag 25 september 2023 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke dag in gedachten een blaadje van z'n 3D notepad scheuren.
"Duur"quote:Op maandag 25 september 2023 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, en ik vind de "wat kosten de boodschappen" geen puzzel.
Hadden we vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook.quote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Recce het volgende:
Misschien bestaat er een soort triviantkalender?
Was er toen meer animo?quote:Op maandag 25 september 2023 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook.
Maakt toch niet uit? Iedereen vindt er altijd lekker van alles vanquote:
Een half dopje azijn en een half dopje honing en alles is weer schoon.quote:Op maandag 25 september 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierover bakkeleien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierover bakkeleien![]()
[ afbeelding ]
Rip schoenenquote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me er wel prima mee vermaakt hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, dan ben je er vanaf
dat is wel coolquote:
Rotterdam is ook koel las ik netquote:
daar is het altijd 10 graden kouder dan in het zonnige zuidenquote:
Wat gaat er geprikt worden?quote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef dud0r het volgende:
gezien ik me gisteren totaal bagger voelde en op kwiwibedtijd naar bed ging komt de prikkert vandaag
Wie gaat hij prikken is eerder de vraagquote:
Hmm, hij zei dat de prikkert vandaag komt. Huehue.quote:Op maandag 25 september 2023 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat hij prikken is eerder de vraag
Dat gevoel ken ik, altijd de Randstad. Zelfs mijn werkquote:Op maandag 25 september 2023 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh oké, dat is vast ergens voorbij de Veluwe. Veel te ver voor Tukkers.
Altijd lekker, zo na het weekendquote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ah. Bedankt voor de reminder. Wacht.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou na de afspraak afzeggen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een creditfactuur van -90 euro.quote:Op maandag 25 september 2023 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan een factuur van -90 euro.
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat staat er toch?quote:Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?
waar was je dan? zat om 8 uur klaarquote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu dan ga ik wel even met @:loveislikeakiss ehhh ganzeborden
Verplaatsen en dan afzeggen omdat het dan meer dan 48 uur isquote:Op maandag 25 september 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
En wat als je 'm verplaatst? Dat is niet afzeggen of helemaal niks laten horen.
Met je ganzenbord?quote:Op maandag 25 september 2023 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar was je dan? zat om 8 uur klaar
quote:Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verplaatsen en dan afzeggen omdat het dan meer dan 48 uur is
Komma.quote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
Hoe kan ik een pm naar meerdere mensen sturen
, of ; tussen de namen?
Dit heb ik ze de vorige keer gevraagd.quote:Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?
Maak anders een Discord aan?quote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
die had ik vroeger ook.quote:Op maandag 25 september 2023 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
op de achterkant staat snakes en ladders
Of een gedeelde inboxquote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
Bedankt mevrouw IJsquote:
Bruh nahquote:Op maandag 25 september 2023 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak anders een Discord aan?
gewoon proberen. Als het niet lukt krijg je een foutmeldingquote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
Toen was de dag wel om voor mijquote:Op maandag 25 september 2023 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar was je dan? zat om 8 uur klaar
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een gedeelde inbox
Maar dat kan ik niet meer, powers al een tijdje kwijt
Why not.quote:
maar altijd de dobbelstenen kwijtquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook.
Samen met een mens-erger-je-niet / dambord.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon proberen. Als het niet lukt krijg je een foutmelding
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was de dag wel om voor mij
Het gaat alleen om het verzenden van het linkjequote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why not.
Zolang je maar niet hoeft te reageren met de hele goegemeente.
Dat is wel kak via PM
ICH BIN EIN BERLINER!quote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Beter dan doorgemaakt met een blije musquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
voelt nu wel alsof ik blij ben gemaakt met een dooie mus
dat klinkt wel als een epische manier om te gaanquote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan doorgemaakt met een blije mus![]()
@:haags
quote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat klinkt wel als een epische manier om te gaan
OHHHHHHHHHquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het verzenden van het linkje
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijfquote:Op maandag 25 september 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een mus
Maar jij leeftquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Emoten op je lijk.quote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Hoi, ik ben een appelflap.quote:
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.quote:
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekortquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Ik had het gelezenquote:Op maandag 25 september 2023 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekort
Oh ja dat ook dan jaquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Bakkes rolmopsquote:
Teabaggingquote:
Zijn te groot. Verhouding is scheefquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Je bent zelfquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 10:03 schreef Pheno het volgende:
Je doel van de trainingsring van sporthorloge halen als je zit te kakken. Extra goed gevoel
Heb je iedereen wel?quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Prikkert is verzonden schatjespatatjes en frietjesmettietjes van me
Hij heeft jou met kleine letters gepakt. Weet niet of het echt hoofdletter gevoelig is, want dan missen er volgens mij wel meer.quote:
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat. Voor de rest geen foutmeldingen dus ik ga er vanuit dat alles dan goed gegaan is.quote:
Sodeju wat een lijst.quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Ruime keuzequote:Op maandag 25 september 2023 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sodeju wat een lijst.
Naja, ingevuld dus
Vond ik ookquote:
Aparte PM voor mij en @Haagsquote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Jullie wilde nietquote:Op maandag 25 september 2023 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aparte PM voor mij en @:haags
Mijn prive telefoon is ook aan het stervenquote:Op maandag 25 september 2023 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werktelefoon besluit maar weer eens om uit zichzelf opnieuw op te starten.
Popi jopie die Zwab.quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat.
Geld kan niet opquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
Gebruik die danquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
quote:Op maandag 25 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail voorbij zien komen van een leerling die is aangereden en dat de traumahelikopter er bij moest komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |