Klinkt dolletjes.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
Boks.quote:Op maandag 25 september 2023 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook mijn zwarte nikes aan
Net als mijn ziel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
Jup.quote:
M'n november is echt te druk.quote:
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.quote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n november is echt te druk.En ik heb ze vorig jaar gezien.
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.quote:Op maandag 25 september 2023 08:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.
Oh, dan heb je in ieder geval wat betere zichtlijnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.
nee.quote:
De Equote:
Ow minder gezelligquote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
Oh, dan heeft ChatGPT het fout. En de statistieken waren tegen me, er schijnt 19% kans te zijn dat de letter E er in voor komtquote:
chatgpt is een mongoolquote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan heeft ChatGPT het fout. En de statistieken waren tegen me, er schijnt 19% kans te zijn dat de letter E er in voor komt
Ik ook, want ik snap niet eens hoe de puzzel werktquote:
Gezellie mozarelliequote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
het zijn de beginletters van de kleuren van de regenboog.quote:Op maandag 25 september 2023 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, want ik snap niet eens hoe de puzzel werkt
Oh ja, had een mozzarella bij het verrassingskaasplankje. Nog iets mee verzinnenquote:
Oh, ok. Dacht dat je er een woord mee moest maken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zijn de beginletters van de kleuren van de regenboog.
watquote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je er een woord mee moest maken.
Ja, ik zeg net dat ik dom benquote:
okeequote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik doe niet meer mee, ik voel me nog dommer door dat soort raadseltjes
niemand begrijpt ook echt waarom hij zo boos is, maar goed, gewoon laten gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat is hier ook wel eens gebeurd. Laptop en autosleutels op bureau achtergelaten en nooit meer teruggezien.
Ik ga eens wat polygonen tekenen, maar ik snap de editor ook al niet. Leuk die testdata die ik niet gemaakt heb, maar een handleiding ho maarquote:Op maandag 25 september 2023 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okeenou ja meestal is Recce de enige die erop in gaat ook hoor
Als ze me meer dan 10 seconden kosten om te doorzien, heb ik er geen geduld voor.quote:Op maandag 25 september 2023 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okeenou ja meestal is Recce de enige die erop in gaat ook hoor
nog een paar maandjes, dan ben je er vanafquote:Op maandag 25 september 2023 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze me meer dan 10 seconden kosten om te doorzien, heb ik er geen geduld voor.
Ok, en ik vind de "wat kosten de boodschappen" geen puzzel.
Wat gaan we volgend jaar doen?quote:Op maandag 25 september 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, dan ben je er vanaf
Dat zijn de interessantere dagen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
Rage quit.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |